Gå til innhold

Rimming

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri rimmet, fordi jeg er altfor bakteriofob, og fordi ungene mine har hatt tilstrekkelig mange runder med småmark til at jeg vet hva annet enn bakterier som er å finne rundt det hullet der :(. Men bakteriofobien er grunn nok alene, altså. 

Kommer aldri til å la meg rimme heller. Det handler ikke om bakterier, men om komplekser. Rumpehullet mitt ser ikke ut fordi jeg har hatt mye hemorroider. Sånn fin kaviarstjerne kan jeg bare drømme om... rumpehullet mitt er klumpete, ekkelt og stygt. 

Rumpehullet er jo supererogent, så tipper det er ganske deilig å bli rimmet, og sikkert også digg å gjøre det for dem som liker det. Men 

Anonymkode: ea363...c7f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente og ELSKER å rimme menn. Men har ikke lyst til at noen skal rimme meg. :fnise: 

Anonymkode: f9947...466

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han gjorde det for første gang i går på bursdagen min. Vi dusjer alltid før sex så hygienisk var det ikke noe problem. Det var helt majestetisk! Til gjengjeld blir det rusty :edie: på han hver kveld han har lyst fra nå av for jeg er evig takknemlig for den overraskelsen.

Anonymkode: 66e3b...60f

Føles det likedan som når du blir slikket mellom beina?

rusty :klo: 

Anonymkode: 44cbf...dc3

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri rimmet, fordi jeg er altfor bakteriofob, og fordi ungene mine har hatt tilstrekkelig mange runder med småmark til at jeg vet hva annet enn bakterier som er å finne rundt det hullet der :(. Men bakteriofobien er grunn nok alene, altså. 

Kommer aldri til å la meg rimme heller. Det handler ikke om bakterier, men om komplekser. Rumpehullet mitt ser ikke ut fordi jeg har hatt mye hemorroider. Sånn fin kaviarstjerne kan jeg bare drømme om... rumpehullet mitt er klumpete, ekkelt og stygt. 

Rumpehullet er jo supererogent, så tipper det er ganske deilig å bli rimmet, og sikkert også digg å gjøre det for dem som liker det. Men 

Tror du overreagerer nå, jeg vedder på at du har en ganske deilig rumpe :D

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er jente og ELSKER å rimme menn. Men har ikke lyst til at noen skal rimme meg. :fnise: 

Anonymkode: f9947...466

Urettferdig da :/

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du overreagerer nå, jeg vedder på at du har en ganske deilig rumpe :D 

Rumpa mi er det ingenting i veien med :fnise: , men rumpehullet er dessverre veldig udelikat. Tviler på noen ville hatt tunga si oppi der. 

Det var lite bilder på google, men fant dette: b0c250943f167f5fc068d429e9e38bb4.jpg

Rumpa mi er verre enn dette. Jeg klarer ikke å se hvor rumpehullet er inni alle klumpene :( . 

Unnskyld hvis jeg ødela en ellers fin tråd med det bildet. Vet ikke hvordan jeg legger inn lenke uten at bildet kommer opp. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hahahah..! Sorry... Jeg ler ikke av din eller noens rumpe, men (selv om jeg er i en "rimme"-tråd) så hadde jeg ikke forventet å få et rumpehull mitt i fleisen når jeg scrollet nedover. :P

Anonymkode: 5b26d...cce

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahahah..! Sorry... Jeg ler ikke av din eller noens rumpe, men (selv om jeg er i en "rimme"-tråd) så hadde jeg ikke forventet å få et rumpehull mitt i fleisen når jeg scrollet nedover. :P

Anonymkode: 5b26d...cce

Ja, jeg beklager det, det er jo ikke så delikat rumpehull heller. Skulle som sagt ha lagt det ut som klikkbar link, ikke som bilde, men fikk det ikke til.....

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg beklager det, det er jo ikke så delikat rumpehull heller. Skulle som sagt ha lagt det ut som klikkbar link, ikke som bilde, men fikk det ikke til.....

Hvis jeg er tiltrukket av personen så blir hele personen deilig for meg så noen skavanker betyr ingenting for meg :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg er tiltrukket av personen så blir hele personen deilig for meg så noen skavanker betyr ingenting for meg :)

Veldig hyggelig at du skriver det :). Selv ville jeg aldri ha rimmet meg, selv om jeg liker resten av meg :fnise:. Synes et sånt rumpehull, med kanskje dobbelt så mange bulker og valker som det på bildet, er betraktelig verre enn en "skavank". 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Veldig hyggelig at du skriver det :). Selv ville jeg aldri ha rimmet meg, selv om jeg liker resten av meg :fnise:. Synes et sånt rumpehull, med kanskje dobbelt så mange bulker og valker som det på bildet, er betraktelig verre enn en "skavank". 

Når jeg først er i en situasjon hvor jeg skal ha sex med ei jeg er tiltrukket av så blir jeg så tent at jeg vil ta og slikke på alt :D

Skrevet

Jeg elsker å rimme min kones rompehull etter hun er nydusjet og ren. Hun liker også godt å bli rundslikket. Jeg forventer på ingen måte at hun rimmer meg tilbake

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Han Solo skrev:

Jeg elsker å rimme min kones rompehull etter hun er nydusjet og ren. Hun liker også godt å bli rundslikket. Jeg forventer på ingen måte at hun rimmer meg tilbake

Hva med skitten rimming?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva med skitten rimming?

Det står jeg pent over

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bump

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min rimmet meg mens han fingret meg. Har aldri hatt bedre orgasme. Helt himmelsk. Savner han på akkurat det...

Anonymkode: edaa6...569

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 20.7.2017 den 16.12, canacas skrev:

N e i :riste:

Hvordan gjør man det da? Kan noen forklare meg? Vil prøve!

Anonymkode: d1fef...81d

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gjør man det da? Kan noen forklare meg? Vil prøve!

Slikker dem i rumpa. Er digg :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 7.5.2017 den 20.17, ohdeergod skrev:

Digger i bli rimma :D er dritdigg. Eksen min gjorde det på meg. Har ikke funnet noen andre som vil gjøre det enda

Samme her, føler min nåværende ikke tenner på slikt så jeg tør ikke spørre engang.  Føler det må være en viss entusiasme fra den som skal romme for at jeg klarer å nyte det også. Funker ikke om den andre bare går med på det for å glede meg.

Anonymkode: 45883...b49

AnonymBruker
Skrevet

Det er godt å bli rimmet, og jeg liker enda bedre å rimne ham, han bare elsker det. 

Anonymkode: cacf7...4f4

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slikker dem i rumpa. Er digg :)

Men hvordan? Fort eller sakte? Mykt eller hardt? På rumpehullet eller rundt? Ikke INNI rumpehullet vel?
Jeg vet mange bruker en finger i rumpa, kan dere forklare det også, langt inn eller bare fingertuppen? Bøyer og roterer man fingeren eller drar man den inn og ut, eller bare holder man den der ? *vil lære og overraske partner som har hintet om dette*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...