Gå til innhold

Rimming

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Later man som ingenting og kysser etterpå som ved blowjob eller hva ??? Dette høres helt nasty ut men vil jo løre triksene før jeg prøver på mannen som hinter om rimming ! 

Anonymkode: d1fef...81d

Videoannonse
Annonse
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w:pisk:

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig noen helt seriøst, som legger seg ned og slikker inne rumpehullet på typen eller dama? Det er jo helt absurd, dere får jo i dere tarmbakterier og lukter jo bæsj!!! Ille nok når jeg trer en kondom på fingeren før jeg stikker den i rumpa på typen når jeg suger han, men å slikke der.... Dere må kødde

Anonymkode: 97d07...b98

• Liker 2
Gjest førstedamen
Skrevet

Trodde dette var helt vanlig ved oralsex jeg....... hmm, rart.... 

AnonymBruker
Skrevet

Uaktuelt, akkurat som med analsex.

Anonymkode: fd546...ed7

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener du virkelig det??? Skal man stikke tunga inn og ut??? 

Anonymkode: d1fef...81d

Ja det er deiliig :)

Anonymkode: 44cbf...dc3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig noen helt seriøst, som legger seg ned og slikker inne rumpehullet på typen eller dama? Det er jo helt absurd, dere får jo i dere tarmbakterier og lukter jo bæsj!!! Ille nok når jeg trer en kondom på fingeren før jeg stikker den i rumpa på typen når jeg suger han, men å slikke der.... Dere må kødde

Anonymkode: 97d07...b98

Når du blir voksen vil du skjønne

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Ingen får lov til å røre rumpehullet mitt. Ræva mi er enveiskjørt og slik skal den forbli. 
Rumpa og føtter er no go for min del. Ingen får slikke verken tær eller rumpe, det går begge veier :pisk:

Hvorfor ikke?

AnonymBruker
Skrevet

Trenger litt hjelp med å forstå

Dere som rimmer, hva er greia? Er det godt for deg? Eller er det det at partneren liker det?

Dere som liker å bli rimmet, hva er greia? Fysisk nytelse?

psykisk nytelse?

Anonymkode: d1b44...c7d

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Trenger litt hjelp med å forstå

Dere som rimmer, hva er greia? Er det godt for deg? Eller er det det at partneren liker det?

Dere som liker å bli rimmet, hva er greia? Fysisk nytelse?

psykisk nytelse?

Anonymkode: d1b44...c7d

Det er deilig og veldig tennendes :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å rimme kjæresten min + fingre han😍 Mannen har jo g-punkt der og hørt at de kan få sinnsyke orgasmer analt, men jeg har enda ikke klart å knekkt koden. Håper å gi han slike orgasmer. Ellers ser det ut som mannen min elsker at jeg slikker og leker med han bak der + suger/smaker/slikker på ballene og område rundt mmmmmmm😋 Sex med den man elsker er aldri ekkelt!

Anonymkode: 9b7b1...9e1

• Liker 2
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 9.5.2017 den 7.56):

Hvorfor ikke?

Endret av Nasse Nøff ❤
  • 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Er det mange damer her som liker at menn gjør det? Jeg elsker å gjøre det med damer :D

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på mottakersiden av dette to ganger (jente), begge ganger helt uventet. Ingen av dem spurte om lov, men gikk for det, og det var jo faktisk veldig deilig, selv om jeg ble litt overumplet...

Ville ikke gjort det tilbake, så hvis det var forventet ville jeg sagt nei...

Anonymkode: 89408...52d

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært på mottakersiden av dette to ganger (jente), begge ganger helt uventet. Ingen av dem spurte om lov, men gikk for det, og det var jo faktisk veldig deilig, selv om jeg ble litt overumplet...

Ville ikke gjort det tilbake, så hvis det var forventet ville jeg sagt nei...

Jeg i hvertfall er bare glad hvis jeg får rimme :D Hvordan føles det å bli rimmet?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg i hvertfall er bare glad hvis jeg får rimme :D Hvordan føles det å bli rimmet?

Jeg tror det som gjør det litt pirrende er at det er veldig uvant. På samme måte kan jeg lett bli tent ved å bli berørt steder som veldig sjelden blir berørt. Jeg synes f.eks. det er mye mer opphissende å bli kysset på halsen/nakken enn munnen, og å bli berørt på innside lår, baksiden av knærne osv. De områdene som ikke får så mye "oppmerksomhet" blir ekstra sensitive.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det som gjør det litt pirrende er at det er veldig uvant. På samme måte kan jeg lett bli tent ved å bli berørt steder som veldig sjelden blir berørt. Jeg synes f.eks. det er mye mer opphissende å bli kysset på halsen/nakken enn munnen, og å bli berørt på innside lår, baksiden av knærne osv. De områdene som ikke får så mye "oppmerksomhet" blir ekstra sensitive.

Foreplay er virkelig digg :D Kan nesten synes det er bedre enn sexen

• Liker 1
Gjest Ingenting2
Skrevet
På 7.5.2017 den 22.28, AnonymBruker skrev:

Det er viktig at man sprer skinkene skikkelig fra hverandre, og bruker begge tomlene til å åpne rumpehullet. Så stikker du bare tunga inn og ut, ruller den rundt....

Anonymkode: 73c40...bcf

N e i :riste:

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, canacas skrev:

N e i :riste:

Jo :jepp:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han gjorde det for første gang i går på bursdagen min. Vi dusjer alltid før sex så hygienisk var det ikke noe problem. Det var helt majestetisk! Til gjengjeld blir det rusty :edie: på han hver kveld han har lyst fra nå av for jeg er evig takknemlig for den overraskelsen.

Anonymkode: 66e3b...60f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...