Gå til innhold

Rimming

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, Måbarefåsiat... skrev:

Sikker på det? Mulig jeg er seksuelt tilbakestående da...  Hadde jeg vært i dating modus og hatt meg med noen som plutselig begynte å slikke meg i rompa, hadde jeg fått sjokk.

Så trist!!! 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og elsker å rimme og bli rimmet.

Ble først gjort oppmerksom på hvor deilig dette kunne være når jeg luftet bikkja mi og traff på en annen bikkje, og de begge begynte å lukte å sleike hverandre i rumpa.

Mitt blikk møtte den andre hundeieren og vi smilte lurte til hverandre.. Var sikker på at hun da tenkte som meg og fantaserte..hva om vi to..

Voff voff!

Anonymkode: 73c40...bcf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Rimmer dama av og til. Men da må hu være nydusjet og ikke bommelommet nettopp. 

Anonymkode: 24f87...cdc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri i livet...

Anonymkode: c9e21...b1b

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan rimme, men liker det ikke sjøl ;-)

Anonymkode: 72c8e...bd3

Urettferdig da

Anonymkode: 44cbf...dc3

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Urettferdig da

Hvorfor er det urettferdig å sette grenser for seg selv? 

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, MiniMjau skrev:

Så trist!!! 

Please don't feel sorry for me.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann og elsker å rimme og bli rimmet.

Ble først gjort oppmerksom på hvor deilig dette kunne være når jeg luftet bikkja mi og traff på en annen bikkje, og de begge begynte å lukte å sleike hverandre i rumpa.

Mitt blikk møtte den andre hundeieren og vi smilte lurte til hverandre.. Var sikker på at hun da tenkte som meg og fantaserte..hva om vi to..

Voff voff!

Anonymkode: 73c40...bcf

😻

Anonymkode: 1c56d...ae3

Gjest Ingenting2
Skrevet
6 timer siden, MiniMjau skrev:

Så trist!!! 

1 time siden, kattepusen skrev:

Fy flate. Når noen uttrykker at noe ikke er for dem så får de denne responsen? Og også fra en som stadig vil fremstå som så fordomsfri og åpen? 

Rimming er for spesielt interesserte. Ta dere sammen og ikke vær så nedlatende mot de som ikke vil/ser poenget. Kanskje dere får respekt tilbake også. 

Skrevet
2 minutter siden, Nowyouseeme skrev:

Fy flate. Når noen uttrykker at noe ikke er for dem så får de denne responsen? Og også fra en som stadig vil fremstå som så fordomsfri og åpen? 

Rimming er for spesielt interesserte. Ta dere sammen og ikke vær så nedlatende mot de som ikke vil/ser poenget. Kanskje dere får respekt tilbake også. 

Uhm.. du missforstår tydeligvis mitt innlegg.. da det var til en som mente det var uretterdig at en person satte grenser for seg selv, at personen likte å rimme, men ikke rimmes. Så forklar meg gjerne hva jeg gjorde feil, ved å påpeke at det er lov å sette grenser for seg selv. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 21.4.2017 den 10.26, AnonymBruker skrev:

Min FF gjør det hver gang vi har sex, og jeg på han. Drit deilig. Men hadde nok blitt litt overrasket om et tilfeldig ons hadde begynt bak der. 

Anonymkode: f39c5...f07

Kan jeg få spørre hvordan går du frem på typen din da? Er det under blowjob eller under sexen og du ber han stelle seg på alle fire , eller oppetter veggen å sprike før du graver hodet inn eller hvordan foregår det?

Spør fordi typen har hintet til at han ønsker dette men jeg klarer ikke ta initiativ for aner jo ikke hvordan jeg skal gå fram! Tips noen? 

Anonymkode: d1fef...81d

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet
På 4/21/2017 den 10.36, kattepusen skrev:

Nå liker jeg ikke å bli slikket i det hele tatt, men jeg digger å rimme :D  

På 4/21/2017 den 11.54, Inwe skrev:

Å bli rimma gir meg lite egentlig, bortsett fra det at han elsker det, så han får selvsagt lov. Elsker å rimme han, særlig med tanke på reaksjonen hans. Trodde aldri det skulle være noe jeg kunne tenke meg å gjøre engang, men i dette forholdet har vi testet seksuelle grenser og det er helt fantastisk.

På 4/21/2017 den 11.59, AnonymBruker skrev:

Jeg kan rimme, men liker det ikke sjøl ;-)

Anonymkode: 72c8e...bd3

Barberer karene seg i rumpa?

AnonymBruker
Skrevet

Han jeg har hatt sex med i det siste liker å gjøre det på meg. Han gjorde det plutselig første gangen vi hadde sex sammen. Jeg bare 'oi, ser man det'. Aldri opplevd det før, men syns det er deilig, og liker at han gjør det 🤗

Vil ikke gjøre det på han da, og han har heller aldri hintet til det. 

Anonymkode: f6469...473

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Det er turn on når menn har hår i rumpa. 

Anonymkode: d9630...fe9

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Herr Heftig skrev:

Ja, stort sett. Hender det er noe hår, men ikke mye.

Skrevet

Vi gjør nå med hverandre.

Jeg elsker å bli rimmet og hun har skjønt det. Begge dusjer før vi går til sengs så vi er rene før sex.

Da blir det veldig lange forspill :)

Skrevet

Han likte å gjøre det på meg, men ikke spesielt å motta. Og det var det samme med meg, helt greit å ha prøvd men det var ikke noe for oss.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg som kvinne har opplevd at menn vil gjøre dette flere ganger. Syntes såklart det var spesielt i starten. Jeg er 24, og min første FF da jeg var 17 var den første som begynte med det her. Selv har jeg gjort det på én kjæreste som uttrykte ønsker om det. Han var svært nøye med hygienen, og samme gjelder for meg. Men jeg syntes det var litt rart i begynnelsen - slikke noens rumpehull liksom. :P Forstår godt at folk er skeptiske, og for meg er det ikke noe must i sexlivet verken den ene eller andre veien. Men når man utfører oralsex er man uansett nedi der, hvor stor er forskjellen sånn egentlig. 

Men utrolig viktig at man er nydusjet og ren. Samme gjelder jo for vanlig oralsex. Eller bare kyssing og klining - god munnhygiene er et must.

Anonymkode: 48c49...58a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 21.4.2017 den 17.37, kattepusen skrev:

Når du ikke lar deg rimme kan du ikke forvente at andre vil la deg rimme dem

På 21.4.2017 den 18.57, Måbarefåsiat... skrev:

Please don't feel sorry for me.

I should really

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...