AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #41 Skrevet 26. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Når du ikke lar deg rimme kan du ikke forvente at andre vil la deg rimme dem Anonymkode: 44cbf...dc3 Godtar du at en jente rimmer deg da? Anonymkode: d9630...fe9
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #42 Skrevet 26. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godtar du at en jente rimmer deg da? Anonymkode: d9630...fe9 Såklart, hvorfor skulle jeg ikke? Det er er g-punkt der så samt man ikke liker orgasme er det ingen grunn til å nekte Anonymkode: 44cbf...dc3
SlemUlv Skrevet 26. april 2017 #43 Skrevet 26. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Når du ikke lar deg rimme kan du ikke forvente at andre vil la deg rimme dem Anonymkode: 44cbf...dc3 Nei? Så derfor så skal man ikke sette grenser for seg selv? Jeg rimmer gladelig Kjære om han vil jeg, men jeg liker ikke å bli slikket selv. Det er en grense jeg har satt. Det er min kropp, mitt sexualliv, jeg settter grenser for MEG, ikke for andre. Om han da ikke vil la meg rimme ham, fordi jeg ikke vil rimmes, får da være opp til ham. 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #44 Skrevet 26. april 2017 1 time siden, kattepusen skrev: Nei? Så derfor så skal man ikke sette grenser for seg selv? Jeg rimmer gladelig Kjære om han vil jeg, men jeg liker ikke å bli slikket selv. Det er en grense jeg har satt. Det er min kropp, mitt sexualliv, jeg settter grenser for MEG, ikke for andre. Om han da ikke vil la meg rimme ham, fordi jeg ikke vil rimmes, får da være opp til ham. Hva om du ikke fikk lov å BJ han? Anonymkode: 44cbf...dc3
SlemUlv Skrevet 26. april 2017 #45 Skrevet 26. april 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva om du ikke fikk lov å BJ han? Anonymkode: 44cbf...dc3 Det hadde vært kjipt, men jeg hadde respektert det Siden alle har lov å sette grenser for seg selv. 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #46 Skrevet 26. april 2017 Å bli rimmet gir meg ikke noe som helst av nytelse eller glede. Jeg nekter å rimme noen, ikke søren om jeg går i kloakken og slikker i meg. Anonymkode: 81a50...99a 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #47 Skrevet 26. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Å bli rimmet gir meg ikke noe som helst av nytelse eller glede. Jeg nekter å rimme noen, ikke søren om jeg går i kloakken og slikker i meg. Anonymkode: 81a50...99a Rettelse: Jeg nekter å rimme. Anonymkode: 81a50...99a
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #48 Skrevet 26. april 2017 På Tuesday, April 25, 2017 den 23.04, AnonymBruker skrev: Kan jeg få spørre hvordan går du frem på typen din da? Er det under blowjob eller under sexen og du ber han stelle seg på alle fire , eller oppetter veggen å sprike før du graver hodet inn eller hvordan foregår det? Spør fordi typen har hintet til at han ønsker dette men jeg klarer ikke ta initiativ for aner jo ikke hvordan jeg skal gå fram! Tips noen? Anonymkode: d1fef...81d Har ikke gjort det når han står på alle 4 nei, men hvis vi ligger i senga og jeg for eks suger han så er det jo bare å "gå" lenger bak, han må jo legge seg til rette så det går da, altså rumpa litt frem/bøy i beina. Andre ganger gjør vi det som 69. Anonymkode: f39c5...f07
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #49 Skrevet 27. april 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Å bli rimmet gir meg ikke noe som helst av nytelse eller glede. Jeg nekter å rimme noen, ikke søren om jeg går i kloakken og slikker i meg. Anonymkode: 81a50...99a Men du suger gjernen fyren, og det er like uhygienisk Anonymkode: 44cbf...dc3
ohdeergod Skrevet 7. mai 2017 #51 Skrevet 7. mai 2017 Digger i bli rimma :D er dritdigg. Eksen min gjorde det på meg. Har ikke funnet noen andre som vil gjøre det enda 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #52 Skrevet 7. mai 2017 3 minutter siden, ohdeergod skrev: Digger i bli rimma :D er dritdigg. Eksen min gjorde det på meg. Har ikke funnet noen andre som vil gjøre det enda Får du orgasme av det? Anonymkode: 44cbf...dc3
ohdeergod Skrevet 7. mai 2017 #53 Skrevet 7. mai 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får du orgasme av det? Anonymkode: 44cbf...dc3 Nei, det gjør jeg ikke. Men er bare noe sexy med det samtidig som det er godt, haha
Vackra Skrevet 7. mai 2017 #54 Skrevet 7. mai 2017 Er ganske overrasket over hvor mange som er into dette? Kan noen plis fortelle fremgangsmåten? Er det ikke direkte farlig med tanke på hvor mange bakterier man får i seg? E-coli og andre tarmbakterier.. Er det noen slags beskyttelse man bruker? Smaker det ikke dritt? Syntes bare lukta fra rumpa når jeg er på ballene kan være ganske nasty, ville ikke funnet på å stukket tunga lenger ned. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #55 Skrevet 7. mai 2017 5 minutter siden, Vackra skrev: Er ganske overrasket over hvor mange som er into dette? Kan noen plis fortelle fremgangsmåten? Er det ikke direkte farlig med tanke på hvor mange bakterier man får i seg? E-coli og andre tarmbakterier.. Er det noen slags beskyttelse man bruker? Smaker det ikke dritt? Syntes bare lukta fra rumpa når jeg er på ballene kan være ganske nasty, ville ikke funnet på å stukket tunga lenger ned. Er ikke noe verre enn når man slikker mellom beina Anonymkode: 44cbf...dc3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #56 Skrevet 7. mai 2017 Jeg er også nysgjeerig på fremgangsmåten! Kunne aldri se for meg å slikke eller la meg bli slikket i rumpa men typen hsr spurt om ham får lov og hintet til han vil jeg skal gjøre det på han og jeg er åpen for å eksperimentere men aner ikke hvordan å gå fram og hvor i sex seansen det skal skje på hvordan måte ?!?! Anonymkode: d1fef...81d
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #57 Skrevet 7. mai 2017 Kan jeg f eks gjøre det på han mens han står i dusjen og er ren eller gjør man det under foreplay i senga som en blowjob bare at man ber han ligge på magen istedet og spre rumpeballene eller åssen ? Anonymkode: d1fef...81d 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #58 Skrevet 7. mai 2017 Det er viktig at man sprer skinkene skikkelig fra hverandre, og bruker begge tomlene til å åpne rumpehullet. Så stikker du bare tunga inn og ut, ruller den rundt.... Anonymkode: 73c40...bcf
Tyrk40 Skrevet 7. mai 2017 #59 Skrevet 7. mai 2017 (endret) Om hun vil det så hvorfor ikke..Men lukt er jo turnoff,så viktig med hygienen..Smaker jo nesten som 'rått' kjøtt.Men smaken er vel som baken.. Cunnilingus på musa er jo best da,syns jeg..Gjør det,gjør det .Gjør det,gjør det Endret 7. mai 2017 av Tyrk40 Tillegs info 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #60 Skrevet 8. mai 2017 På 7.5.2017 den 22.28, AnonymBruker skrev: Det er viktig at man sprer skinkene skikkelig fra hverandre, og bruker begge tomlene til å åpne rumpehullet. Så stikker du bare tunga inn og ut, ruller den rundt.... Anonymkode: 73c40...bcf Mener du virkelig det??? Skal man stikke tunga inn og ut??? Anonymkode: d1fef...81d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå