Gjest Daniella_ Skrevet 21. desember 2004 #1 Skrevet 21. desember 2004 Burde man sjekke for hull etterpå da? Med tanke på at fyllet ev.t blir mørkere enn selve tennene hvis man bleker etterpå. Har noen gjort det, og kan anbefale et sted?
Gjest Betty Boop Skrevet 21. desember 2004 #2 Skrevet 21. desember 2004 Og dere som har gjort det: hvor mye kostet det - og ble dere fornøyde?
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2004 #3 Skrevet 21. desember 2004 Jeg har gjort det, det kostet ca 1500 kr for der jeg var hadde tannlegen lært opp tannpleieren sin til å gjøre jobben. Det tok en times tid, tennene ble ihvertfall litt hvitere (men de var ikke ille fra før) - og jeg har ikke fått noen hull av behandlingen. Hvis du har hvite flekker på tennene fra før,kan de bli tydeligere. Fyllinger kan også bi mere synlige, men få tannlegen/tannpleieren til å gjøre en vurdering av sånt før dere setter igang.
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2004 #4 Skrevet 21. desember 2004 Har bleket med laser og sjekket først om jeg hadde hull. Byttet en gammel hvit fylling med en ny og tilpasset hvitere. Betalte 2000 kr. for laserbehandlingen som varte i en time, men dette var i utlandet. Veldig bra resultat. Hvitere, men ikke ekstremt påfallende og unaturlig hvitt som jeg ser enkelte ender opp med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå