AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #1 Skrevet 21. april 2017 Er så lei meg! Tårene har rent siden i går kveld, og jeg har kranglet mye med mannen min pga hans frekke mor. Mannen min har nemlig lovet meg at jeg skal slippe å være alene sammen med svigermor, siden hun alltid er så freidig mot meg når han ikke er tilstede. Hun kritiserer alt fra vekta mi, møblene våre, hva vi bruker penger på, og til hvordan vi oppdrar barna våre. Men det hun sa i går, har jeg vanskelig for å forstå. Jeg og mannen min fikk vårt tredje barn, en liten attpåklatt for en uke siden. Vi er så stolte og glade over datteren vår, selv om hun ikke var planlagt har vi gledet oss hele veien. Svigermor kom på middag, og for å møte sitt nyeste barnebarn i går, og jeg ble alene med henne siden mannen min dro på butikken en snartur fordi vi manglet noe til middagen. Da begynner hun med samme greia hun har gjort så mange ganger før, at hun skulle ønske sønnen sin heller hadde giftet seg med en b-kjedis som han hadde som ungdomskjæreste. At moren hennes og hun har så mye til felles, og at det hadde vært mye morsommere om dem hadde fått vært bestemødre til samme barnebarn. Så går hun bort til vogga, ser på sitt nyeste barnebarn, og sier til meg mens hun ser på datteren min; -du er nå tøff som gjennomførte! Jeg ville heller tatt abort om jeg var deg, og forstår ikke hvorfor du beholdte barnet. Jeg ble så paff! Sjokkert! Visste ikke hva jeg skulle svare, så jeg mumlet noe om at jeg måtte dekke på bordet, og gikk fra henne. Er så lei meg, og mannen min har bedt meg flere ganger om unnskyldning for hvordan moren hans er mot meg. Men han har aldri vært vitne til hennes frekke oppførsel mot meg, siden hun bare sier slikt når han ikke er tilstede. Så han sier at han ikke kan ta det opp med henne. Nå er jeg både sint, skuffa og lei meg! Hva er det å si til noen som nettopp har født?! Har sagt til mannen min at jeg blir aldri å reise på besøk til henne mer (hun bor langt unna og landlig til, slik at vi må overnatte hos henne, men hun overnatter alltid på hotell når hun er hos oss) Han mener jeg er urimelig, siden hun sikkert ikke mente det slik hun sa det..men hvordan kan hun ha ment det da?? Er jo tydelig at hun ikke liker meg, og vil ha sønnen sin bort fra meg Anonymkode: 6b04d...43d 24
Populært innlegg Ambador Skrevet 21. april 2017 Populært innlegg #2 Skrevet 21. april 2017 Den svigermora ville jeg ha abortert. Hun trakasserer deg jo! Kan ikke mannen din snakke med mora si?? Vil dere beholde fmilierelasjonene til en viss grad intakt så må han det. Tror han deg ikke så ta lydopptak. Få han til å spille det for henne. Hvis jeg var i lik situasjon så ville jeg stilt henne til veggs og fått hu til å svare for seg. -Abortert sier du? Fortell videre hva du tenker om det... Den dama er sjuuuuk! Giftig person som du ikke skal ha dårlig samvittighet for å nekte samvær med. Hvis hun er ok med barna så kan mannen din ta med ungene på besøk. Mannen din får ta ansvaret for samværet med sin egen mor. Du kan holde deg utenfor så lenge han nekter å ta tak i dette. Hun der ville ikke jeg vært under samme tak med. 71
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #3 Skrevet 21. april 2017 Han mener DU er urimelig?! For en tøffel som ikke tør å snakke med moren! Anonymkode: aa4ae...186 46
lokmeister2016 Skrevet 21. april 2017 #4 Skrevet 21. april 2017 Dropp svigermor og sett grenser dritt kjerring 11
FluffyJuggernaut Skrevet 21. april 2017 #5 Skrevet 21. april 2017 Det der er helt uakseptabel oppførsel. Og at mannen din i det hele tatt utsetter deg for slik giftig oppførsel er horribelt. Jeg skjønner at det er moren hans, men jeg regner med at hadde du oppført deg stygt mot henne så hadde han gitt klar beskjed om at det ikke var greit. Og selv om hun ikke liker deg og fantaserer om hvordan ting burde ha vært i hennes øyne, så viser det mangel på folkeskikk og en ganske ondskapsfull side når hun velger å dele dem med deg. Jeg syns han bør støtte deg, og om han ikke greier å gjøre det på en god måte, så må han ha forståelse for at du vil ha minimal kontakt med svigermor. Og når dere er sammen ALDRI la henne isolere deg og spy gift til deg. For om han ikke gir henne noen konsekvenser når hun er sårende og slem, så får han ta ansvar for å gjøre det umulig for henne å oppnå igjen. Men jeg syns også synd i han, for moren hans virker utrolig manipulerende og siden hun kun viser den dårlige siden når dere er alene så er det sikkert tungt for han å se henne i det lyset. Spesielt om det ikke er slik han ser henne slik med familien deres ellers. Men det virker også som han tror deg siden han unnskylder for hennes oppførsel, men at han også er litt konfliktsky. Han må nok føle seg mellom barken og veden, men han må respektere at begret ditt har rent over. Dette virker som det har pågått i årevis, og nå har hun gått for langt. Og det må han ta sin del av skylden for, hadde han grepet inn tidligere så hadde hun ikke kunne fortsatt i samme sporet. Og om han ikke står støtt ved din side nå, så har svigermor oppnådd å slå splid i mellom deg og han, noe som det kan virke som hun har prøvd på. Hun skylder deg en unnskyldning. 13
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #6 Skrevet 21. april 2017 36 minutter siden, lokmeister2016 skrev: Dropp svigermor og sett grenser dritt kjerring Kaller du TS drittkjerring?? Anonymkode: ba87a...b8b 10
Tanuki Skrevet 21. april 2017 #7 Skrevet 21. april 2017 Jeg hadde NEKTET å treffe den svigerfamilien hvis ikke mannen tok affære her. Han må konfrontere svigermor, en gang for alle. Still krav, du blir jo mobbet! 26
Gjest GoldenLioness Skrevet 21. april 2017 #8 Skrevet 21. april 2017 (endret) Hadde gjort opptak av hvordan hun var sånn at han hørte det med egne ører. Hadde aldri satt min fot i hennes hjem eller latt henne komme inn i mitt hjem. Hun sa faktisk at barnebarnet burde blitt drept før fødsel. Hallo? Ikke faen om hun hadde fått vært sammen med barna uten tilsyn. Så hun kan møte dem i en park med mannen tilstede. Ikke noe mer. I tillegg så burde du få deg en ryggrad og la henne få vite nøyaktig hvor skapet står! Hadde aldri akseptert å bli snakket til sånn verken av svigermor, sjef eller kongen. Endret 21. april 2017 av GoldenLioness
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #9 Skrevet 21. april 2017 Hadde min svigermor sakt noe sånt til meg, hadde jeg bedt henne ryke og reise og ikke sette foten sin i mitt hjem igjen. Og at dette er siste gang jeg gidder å treffe henne Anonymkode: 30fc5...28f 11
palamina Skrevet 21. april 2017 #10 Skrevet 21. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg både sint, skuffa og lei meg! Hva er det å si til noen som nettopp har født?! Du må forstå en ting og det er at det ikke finnes en unnskyldning i verden for å oppføre seg på den måten. Svigermora di er ikke rett nagla og du bør egentlig bare sørge for å slippe å se henne mer enn nødvendig. På en måte kan du være glad til for at hun dreit seg ut så til de grader, for nå forstår nok til og med sønnen hennes at du med all rett kan si at du ikke vil ha noe med mora hans å gjøre! 7
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #11 Skrevet 21. april 2017 Jeg synes ofte at slike "svigermonster-problemer" er litt overdrevet og vitner om at enkelte omtrent prøver å misforstå hverandre, ta alt i verste mening og være sure på hverandre. MEN DETTE ER BARE FOR DRØYT. Dette er langt forbi "ulike personligheter" og "misforståelser"! Jeg hadde som deg nektet å ha noe med henne å gjøre. Synes ikke du er urimelig! Anonymkode: 81cdb...29a 16
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #13 Skrevet 21. april 2017 "Du er nå tøff som gjennomførte! Jeg ville heller tatt abort om jeg var deg, og forstår ikke hvorfor du valgte å beholde sønnen din som ikke har baller nok til å forsvare familien sin" Anonymkode: c58e5...1e9 7
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #14 Skrevet 21. april 2017 Jeg sier på ingen måte at det hun sa var greit! Men, synes heller det var en fornærmelse mot deg enn at det gikk på selve barnet. I overskriften så virker det som om hun misliker barnet sterkt men ut ifra det du skriver så virker det heller som om hun har behov for å rakke ned på deg og dine valg. Ikke at det er noe bedre i det hele tatt! Tror du nesten må stille henne til veggs neste gang hun sier noe ekkelt til deg. Tviler på at denne type menneske vil ta til seg konstruktiv kritikk på etterhånd. Kvinn deg opp til å konfrontere henne der og da og spør hva i all verden hva hun mener med det hun sier og at du synes det hun sier er sårende og unødvendig. Anonymkode: 6c9d6...de7 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #15 Skrevet 21. april 2017 Føler med deg. Du beskrev akkurat min svigermor, så vet hvordan du har det. Bryt kontakten er mitt tips. Det vil bare komme flere slike kommentarer. Det gjør det her. Mannen min er også en tøffel når det kommer til moren hans. Sikkert kuet. Han tør aldri si noe fordi hun eksploderer hvis hun får kritikk. Jeg skjønner deg så godt og kommentaren var selvfølgelig ikke ok på noen måte. Stå på ditt. Du er ikke urimelig. Anonymkode: 4ab99...b03 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #16 Skrevet 21. april 2017 Du må få deg en ryggrad, så du kan be kjerringa dra seg til helvete. Mannen din må få seg et par baller, så han kan forsvare kona og ungene sine mot sånn behandling. Anonymkode: 43bf8...b2e 13
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #17 Skrevet 21. april 2017 Det er vanskelig for mannen din å tro noe slikt om sin egen mor. Ihvertfall hvis hun er veldig manipulerende. Dette utnytter hun nok. Fremstiller deg som en løgner som ønsker å splitte han og hans egen mor. Jeg ville satt opp et webkamera som filmet neste besøk, så fikk han sett med sine egne øyne, og slipper å være redd for å gjøre en grusom feil ved å tro på deg, og skyve sin mor unna familien. Anonymkode: 67e23...14a 9
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #18 Skrevet 21. april 2017 Mener hun det stygt ts? Om hun gjør det så hører du vel det i stemmen hennes. Er hun er fæl person eller god? Anonymkode: f657b...d31
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #19 Skrevet 21. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mener hun det stygt ts? Om hun gjør det så hører du vel det i stemmen hennes. Er hun er fæl person eller god? Anonymkode: f657b...d31 Det er ingen annen måte å mene det på. Hjelper ikke om kjerringa liksom har gode intensjoner. Hun er en manipulerende bitch Anonymkode: 4ab99...b03 9
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #20 Skrevet 21. april 2017 Hun høres syk ut. Kutt kontakten til det ytterste minimum. Og få tatt lydopptak neste gang dere er alene sammen! ( om det skjer. Vil helst anbefale at du ikke er alene med henne mer!) Anonymkode: d6780...da2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå