Gå til innhold

Utgått T-soneprodukt fra Body Shop

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde for mange(noen?) år siden en slags fundation/t-sone greie fra Body shop som jeg syns var helt fantastisk. Det kunne brukes alene, eller under annen sminke. Innholdet var helt flytende og på en liten sylindrisk boks. Det måtte ristes før det skulle brukes. Det fantes i flere forskjellige farger, og hovedhensikten var å matte t-sonen/ansiktshuden, samtidig som den jevnet ut hudfargen. Jeg husker at det luktet litt giftig :-)

Etter en stund gikk jeg tom, og da jeg skulle kjøpe meg en ny...fantes det ikke i Body Shopbutikken lenger. Dette må være flere år siden, men jeg drømmer fremdeles om å finne et tilsvarende produkt. Det gjorde den ellers fete huden min perfekt matt for festlige anledninger.

Er det noen der ute som også brukte dette produktet? Kan dere i såfall huske hva det hette? Hvorfor forsvant det?

Fins det noe tilsvarende på markedet i dag? Noe som er like tyntflytende, mattende og som samtidig jevner ut hudfargen?

Dette er kanskje et rop i mørke...skudd i blinde eller no` :-?

Tusen takk uansett om noen har tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Biotherm, Lancome og Clinique har i hvertfall spesielle produkter som skal matte ned t-sonen. Hør i et parfymeri, så finner du det som passer for deg.

Gjest Daniella_
Skrevet

Decleor har noe med Ylan Yang i.

Skal brukes i t-sonen. Har hørt bra om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...