emilie123 Skrevet 22. april 2017 #21 Skrevet 22. april 2017 På 21.4.2017 den 22.58, AnonymBruker skrev: Du har enda ikke fått et seriøst svar. Vi kvinner liker ikke hårete menn, om du er like hårete som han på bilde så er du jo halveis apekatt! Typen min barberer leggene og armhulene, og glattbarberer penis og pung, får da være grenser hva vi kvinnfolk må finne oss i! Helt klart turn off med hår Anonymkode: b05a5...7b6 Liker du ikke de positive svarene? TS, vi kvinner er like forskjellige som menn. Noen liker mye hår og noen liker lite hår. For meg er personligheten det viktigste. En mann som får meg til å le scorer høyt hos meg. Likeså en som får meg til å føle meg vel og kan vi i tillegg prate om det meste så er mye gjort. Dette er for meg mye viktigere enn hvordan kropp mannen har. (Gjør heller ikke noe om vi har noe felles interesser)
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #22 Skrevet 22. april 2017 Hadde vært turnoff for meg. Anonymkode: 312f0...a0c 1
Forundret.. Skrevet 22. april 2017 #23 Skrevet 22. april 2017 Synes det er turnoff med glattbarberte menn jeg.. Trimmet er ok. Jeg synes ikke det er no digg med en kropp som har kvasse stubber allover.. 1
Gjest Athleisure Skrevet 22. april 2017 #24 Skrevet 22. april 2017 Glattbarbert er ekkelt. Elsker masse hår, men de må være mørke
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #25 Skrevet 22. april 2017 På Friday, April 21, 2017 den 0.20, AnonymBruker skrev: Jeg anser meg selv som en 7-8 av 10 utseendemessig MEN jeg har en liten penis 11,5 cm og er over gjennomsnittet hårete. Om du hadde likt meg, og vi endte opp med å skulle ha sex... der du finner ut jeg har liten og en hårete kropp, hadde det vært dealbreaker? Bør jeg barbere meg? Håper på seriøse svar og ikke trøstende svar. Legger ved et bilde av en som ligner på meg i kroppsfasong og hår: Anonymkode: b05a5...7b6 Slutt å tenke på hva ANDRE synes om deg. De som ikke liker deg sånn som du er, trenger du ikke å ha noe å gjøre med. Du er unik og naturlig, fortsett med det. Du fortjener å bli elsket slik du er! Vær heller stolt av at du er "spesiell" og ikke la deg rive med av kroppshysteriet som herjer. Anonymkode: 06409...3b5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #26 Skrevet 22. april 2017 4 timer siden, Fnisu skrev: Du vet vi kan se at du har samme AB-kode som trådstarter, sant? Sikkert en bitter dame som har postet bildet av eksen sin her og skrevet innlegget 😂 Anonymkode: f9d49...97f
lillehavfruen Skrevet 22. april 2017 #27 Skrevet 22. april 2017 Liker at menn er barbert i og rundt rompehullet og enkelte områder rundt penis. kan ha kjønnsshår men det bør være stelt der nede. Veldig hårete rygg og nedover korsryggen. tja. Ikke direkte dealbreaker bare om jeg skal ligge med noen. Er pikken 11,5 ok, spørsmålet er hvor tykk den er og hvor hard den blir. Isåfall hvor flink man er til å bruke tunga, også har jeg skuffa full av dildoer, så det er ikke noe problem sånn sett. Sex er mer enn bare penetrering. God hygiene er kanskje det aller viktigste, ødelegger fort opplevelsen om det lukter drit når man skal ned på noen.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #28 Skrevet 22. april 2017 Ikke turn-off. Anonymkode: bcf32...8d9
Hanako Skrevet 22. april 2017 #29 Skrevet 22. april 2017 På 21.4.2017 den 0.20, AnonymBruker skrev: Jeg anser meg selv som en 7-8 av 10 utseendemessig MEN jeg har en liten penis 11,5 cm og er over gjennomsnittet hårete. Om du hadde likt meg, og vi endte opp med å skulle ha sex... der du finner ut jeg har liten og en hårete kropp, hadde det vært dealbreaker? Bør jeg barbere meg? Håper på seriøse svar og ikke trøstende svar. Legger ved et bilde av en som ligner på meg i kroppsfasong og hår: Anonymkode: b05a5...7b6 Digger bulen Jeg synes den virker passe stor. Hår eller ikke bryr jeg meg ikke om, tror neppe det er lurt å begynne å barbere det vekk for da må du jo holde på med det hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #30 Skrevet 22. april 2017 Jeg er nesten like hårete selv på lår, legger og ansikt, så jeg kunne ikke klaget Anonymkode: 4cf2d...a9d
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #31 Skrevet 22. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Sikkert en bitter dame som har postet bildet av eksen sin her og skrevet innlegget 😂 Anonymkode: f9d49...97f Jeg tenker det er en mann som håpet på mange negative svar for å kunne "bevise" at kvinner er overfladiske når det kommer til utseende. Anonymkode: 4a757...b5c 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #32 Skrevet 22. april 2017 3 timer siden, lillehavfruen skrev: Liker at menn er barbert i og rundt rompehullet og enkelte områder rundt penis. kan ha kjønnsshår men det bør være stelt der nede. Veldig hårete rygg og nedover korsryggen. tja. Ikke direkte dealbreaker bare om jeg skal ligge med noen. Er pikken 11,5 ok, spørsmålet er hvor tykk den er og hvor hard den blir. Isåfall hvor flink man er til å bruke tunga, også har jeg skuffa full av dildoer, så det er ikke noe problem sånn sett. Sex er mer enn bare penetrering. God hygiene er kanskje det aller viktigste, ødelegger fort opplevelsen om det lukter drit når man skal ned på noen. Noen spesiell grunn til at rompehullet er så viktig? Anonymkode: 4cf2d...a9d
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #33 Skrevet 22. april 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen spesiell grunn til at rompehullet er så viktig? Anonymkode: 4cf2d...a9d Regner med brukeren tenker på rimming. Da er det greit at det ikke er for mye hår der Anonymkode: 592a6...046
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #34 Skrevet 22. april 2017 Usikkerhet og lav selvtillit, er alltid turnoff for jenter. Vel det er turnoff for meg også som mann. Når damer stryker min rumpe, så spør jeg alltid første gangen om de liker pelsen min. Grunnen til at de stryker rumpen min er at vi ligger i hverandres armer og koser etter en fantastisk runde i senga. Det har seg slikt at utseendemessig jeg er en average joe, men med fantastisk selvtillit og forståelse for damer. Derfor har jeg et greit empirisk grunnlag for å kunne skrive det jeg skriver Anonymkode: 147d7...112
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #35 Skrevet 22. april 2017 På 21.4.2017 den 0.34, AnonymBruker skrev: Om jeg forteller at jeg ikke har hatt sex pga kompleksene mine for å være hårete og ha liten.... 31 år Anonymkode: b05a5...7b6 Jeg er mann da, men min er 12 cm, hadde sex med ei dame og det funket fint, hun er litt kraftig så enkelte stillinger blir vanskelig da. Men vi liker hverandre veldig godt og skal treffes igjen. Viktig å bruke hendene også. Anonymkode: 69e5f...b51
Gjest 123Sol Skrevet 22. april 2017 #36 Skrevet 22. april 2017 Så mye hår som på det bilde - ja, turnoff. Det med liten pikk.. kanskje turnoff.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #37 Skrevet 22. april 2017 På 21.4.2017 den 16.58, AnonymBruker skrev: Du har enda ikke fått et seriøst svar. Vi kvinner liker ikke hårete menn, om du er like hårete som han på bilde så er du jo halveis apekatt! Typen min barberer leggene og armhulene, og glattbarberer penis og pung, får da være grenser hva vi kvinnfolk må finne oss i! Helt klart turn off med hår Anonymkode: b05a5...7b6 De som later som de er noen andre og svarer seg selv og tror at ingen forstår det, er ihvertfall en big turn off. Du vet at koden nederst i innlegget forteller at du er trådstarter eller? Anonymkode: dc606...779 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå