Gå til innhold

Jenter er dette turnoff?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg anser meg selv som en 7-8 av 10 utseendemessig MEN jeg har en liten penis 11,5 cm og er over gjennomsnittet hårete. Om du hadde likt meg, og vi endte opp med å skulle ha sex... der du finner ut jeg har liten og en hårete kropp, hadde det vært dealbreaker? Bør jeg barbere meg? Håper på seriøse svar og ikke trøstende svar. Legger ved et bilde av en som ligner på meg i kroppsfasong og hår:

tumblr_nz5tqtTnjM1sm796lo1_1280.jpg

Anonymkode: b05a5...7b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det ca gjennomsnittsstørrelsen da? Og at du er hårete får du ikke gjort så mye med da. Liker menn som er som de er bedre enn de som shaver hele kroppen hele tiden. Hår er ok for meg!

• Liker 6
Skrevet

Hvis du er like hårete på ryggen, syns jeg det ville vært vanskelig. Men, der kan du jo vokse 👌 Str på penisen er vel helt greit tror jeg, så lenge du kan og bruke den ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg forteller at jeg ikke har hatt sex pga kompleksene mine for å være hårete og ha liten.... 31 år

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 08bba...0f1

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt ann på hvilke kvinner du er ute etter. Random sex med kvinner for moroskyld? Eller er du ute etter å finne ei spesiell? 

Hvis du møter ei spesiell og dere begge klaffer godt sammen, og vil utvikle dette, så kommer hun ikke til å bli skremt av pikkstørrelsen eller håret. Tvert imot, er kjemien virkelig der vil hun ikke få nok av deg.

Og det er synd du har komplekser for håret og størrelsen på pikken, for det har du ingen grunn til å være.

Anonymkode: c163f...1db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker hårete menn:hjerter_rundt:  

11,5 cm penis er fint det.

Anonymkode: bedae...b0c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det at du må spørre om dette på et forum er turnoff!

De som er glade i seg selv og kjenner sin verdi, uansett utseende, vil alltid være attraktive.

Anonymkode: 26884...496

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes noen for alle, det er smak og behag. Personlig ville jeg foretrukket en god barbering, ialle fall rundt penis. Kan ikke tenke meg mer turnoff enn en penis som drukner i hår. Og hvis den er liten i tillegg blir det jo vanskelig å finne den :D

Anonymkode: 879dc...94c

Skrevet

Jeg syns en hårete mann er sexy, men når det kommer til oralsex foretrekker jeg er trimmet (ikke barbert) område. Ser ikke noe galt med størrelse på penis heller.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hår gjør meg ingenting, men jeg er dessverre ikke spesielt trang så penisen hadde vært for liten for meg. 

Anonymkode: 7c0f5...f1a

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg anser meg selv som en 7-8 av 10 utseendemessig MEN jeg har en liten penis 11,5 cm og er over gjennomsnittet hårete. Om du hadde likt meg, og vi endte opp med å skulle ha sex... der du finner ut jeg har liten og en hårete kropp, hadde det vært dealbreaker? Bør jeg barbere meg? Håper på seriøse svar og ikke trøstende svar. Legger ved et bilde av en som ligner på meg i kroppsfasong og hår:

tumblr_nz5tqtTnjM1sm796lo1_1280.jpg

Mmm, synst du er deilig jeg ;) Jeg MÅ ha litt mindre peniser pga jeg får så vondt bare av en gjennomsnittlig penis. Så hadde ikke vært probleme for meg. Menn med mye kroppshår gir meg en følelse av mandighet og maskulinitet 😌

Anonymkode: f9d49...97f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper på seriøse svar og ikke trøstende svar

Du har enda ikke fått et seriøst svar. Vi kvinner liker ikke hårete menn, om du er like hårete som han på bilde så er du jo halveis apekatt! Typen min barberer leggene og armhulene, og glattbarberer penis og pung, får da være grenser hva vi kvinnfolk må finne oss i! Helt klart turn off med hår

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke turnoff noen av delene. Du er jo naturlig som du er. Naturlighet er bra :) 

Anonymkode: 9ed2a...f11

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke så fan av mye kroppshår, på verken kvinner eller menn. Men jeg tror at jeg kanskje tilhører fåtallet. Vet at mange synes at det er mandig.

Dessuten skjønner man gjerne at en er hårete før en er 100 prosent naken, og har man kommet til det punktet, er det neppe noe problem.

Men hårete baller er noe av det ekleste jeg vet :P 

Er ikke kjempeopptatt av penisstørrelser, men jeg kan ikke ligge med menn med store peniser. Det er dessverre litt for trangt for det ennå. Dessuten er BJ´s mye hyggeligere med mindre størrelser.

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 2898b...2f5

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min har mer hår enn deg og han er i hvert fall supersexy.

Anonymkode: 0258f...cd8

AnonymBruker
Skrevet
På 21.4.2017 den 0.34, AnonymBruker skrev:

Om jeg forteller at jeg ikke har hatt sex pga kompleksene mine for å være hårete og ha liten.... 31 år

Jeg selv liker en del hår på menn, men skal innrømme at det var litt mye. Heldigvis så finnes det ulike metoder å fjerne hår; laser. Det kan nok koste en del, men hårene vil bli permanent fjernet etter hvert :)

Anonymkode: 7c492...d44

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begge deler går bra og hårete er fint og maskulint. 

Anonymkode: 978d3...eaa

AnonymBruker
Skrevet

Sambo barberer brystkassa men ikke hele magen og skjegg. Ville vert trimma nedentil da det er best :) 

Anonymkode: e6448...f8c

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har enda ikke fått et seriøst svar. Vi kvinner liker ikke hårete menn, om du er like hårete som han på bilde så er du jo halveis apekatt! Typen min barberer leggene og armhulene, og glattbarberer penis og pung, får da være grenser hva vi kvinnfolk må finne oss i! Helt klart turn off med hår

Du vet vi kan se at du har samme AB-kode som trådstarter, sant? :P

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...