AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #1 Skrevet 20. april 2017 Ja, som overskriften sier: Hvis jeg skal skrive til en person på facebook som jeg ikke har hatt kontakt med før, må jeg trykke på "legg til i messenger" for at personen skal se at jeg har tatt kontakt? Anonymkode: 1969f...f14
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #2 Skrevet 27. mai 2017 Hei. Dette lurer jeg også på. Jeg sendte en melding til noen. Vi er ikke venner på Facebook og har ingen felles venner. Jeg trykket ikke på 'legg til i messenger'. Nå står meldingen bare som 'sendt', ikke levert. Hva kan jeg gjøre for å være sikker på at han mottar den, og at den ikke bare havner i en spam boks eller noe som han aldri kommer til å se? Håper noen snille vet.. 🙂 Anonymkode: f53ed...bac
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #3 Skrevet 27. mai 2017 Dytter litt.. Håper virkelig noen vet dette... Anonymkode: f53ed...bac
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #4 Skrevet 28. mai 2017 Jeg sendte for en stund siden en melding også til en jeg ikke er venn med. Jeg la han til, men han har ikke lagt meg til. Jeg lurer også på om han har lest meldingen, da den kun står som sendt. Tror at det går an å lese meldingene uten å godta meldingen. Da tror jeg ikke avsender får se om den er lest eller ikke :/ Anonymkode: fac05...70f
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #5 Skrevet 29. mai 2017 Hei. Står fremdeles bare som sendt her også. Jeg tror ikke mottakeren har sett meldingen. Jeg tror at mottaker må aktivt lete frem slike forespørsler, og at de ikke får opp noen 'notification' dessverre. Så da kan det gå måneder og år før meldingen blir lest :-( Skulle virkelig ønske det fantes en måte å endre dette på... Anonymkode: f53ed...bac
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #6 Skrevet 30. mai 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Står fremdeles bare som sendt her også. Jeg tror ikke mottakeren har sett meldingen. Jeg tror at mottaker må aktivt lete frem slike forespørsler, og at de ikke får opp noen 'notification' dessverre. Så da kan det gå måneder og år før meldingen blir lest :-( Skulle virkelig ønske det fantes en måte å endre dette på... Anonymkode: f53ed...bac Men hvis du samtidig har sendt forespørsel, dukker jo forespørselen opp til den du har sendt melding til. Jeg tenker at personen har lest meldingen uten å godta den :/ Anonymkode: fac05...70f
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #7 Skrevet 9. desember 2017 Noen som har funnet svar på dette? Jeg er ikke venn med en som jeg sendte melding til. Ser at den nå står som sendt. Trenger jeg å gjøre mer? Jeg vet at personen er på Messenger. Anonymkode: 80358...c52
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #8 Skrevet 9. desember 2017 Må man ikke trykke legg til i messenger? Anonymkode: bd36e...940
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå