AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #1 Skrevet 20. april 2017 Hei. Trenger penger sårt, og prøver å komme på diverse ting jeg kan selge via finn etc. Men kommer liksom ikke på hva jeg eventuelt kunne solgt. Snakker om småting, og ikke som bil, hus båt osv. Har lagt ut noen bøker og diverse, men hva annet er det man har som kan være verdt litt i det vanlige hjemmet? Anonymkode: 564ac...0ca
Gjest noe tilfeldig Skrevet 20. april 2017 #2 Skrevet 20. april 2017 Sølvtøy, smykker, evnt gamle antikke ting som er godt bevart.
Gjest Newroz Skrevet 20. april 2017 #3 Skrevet 20. april 2017 Jeg syns man skal være litt forsiktig med å selge alt av verdi. Man må også huske på hva som har affeksjonsverdi. Jeg har mye av verdi som jeg aldri kunne tenkt meg å selge. Når det er sagt har det aller meste en verdi. En hundrelapp her og der kan gjøre en tusenlapp.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #4 Skrevet 20. april 2017 4 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Sølvtøy, smykker, evnt gamle antikke ting som er godt bevart. Sølvtøy har jeg litt av, men da dette er arv fra min mormor vil jeg ikke selge dette. Har ingen antikke ting heller som jeg kan komme på.. Akkurat nå, Newroz skrev: Jeg syns man skal være litt forsiktig med å selge alt av verdi. Man må også huske på hva som har affeksjonsverdi. Jeg har mye av verdi som jeg aldri kunne tenkt meg å selge. Når det er sagt har det aller meste en verdi. En hundrelapp her og der kan gjøre en tusenlapp. Ja, det er jeg helt enig i. Kommer selvsagt ikke til å selge ting som betyr mye for meg. Liksom det jeg prøver på, en hundrelapp her og der. Men prøver å finne på fler ting jeg kan selge. Jeg må da ha NOE av verdi her? Anonymkode: 564ac...0ca
Gjest Newroz Skrevet 20. april 2017 #5 Skrevet 20. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, det er jeg helt enig i. Kommer selvsagt ikke til å selge ting som betyr mye for meg. Liksom det jeg prøver på, en hundrelapp her og der. Men prøver å finne på fler ting jeg kan selge. Jeg må da ha NOE av verdi her? Anonymkode: 564ac...0ca Sykkel, elektronikk, ting du har fått i gave som ikke betyr noe for deg, kjøkkenutstyr, barneutstyr, klesoppbevaring, møbler osv?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #6 Skrevet 20. april 2017 Hva med ting du bruker så sjelden at du nesten ikke husker at du har dem? Ting du har dobbelt av og egentlig bare trenger en. De fleste av oss har vel minst en gang etter jul sittet med 2 vaffeljern eller 2 toastjern eller 2 blendere? Gamle smykker i perfekt tilstand kan ha verdi, men de har jo som regel også stor affeksjonsverdi , spesielt dersom de er arvet. Der ville jeg tenkt meg om en gang eller to kjenner jeg. Anonymkode: 0c7af...af6 1
Gjest noe tilfeldig Skrevet 20. april 2017 #7 Skrevet 20. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sølvtøy har jeg litt av, men da dette er arv fra min mormor vil jeg ikke selge dette. Har ingen antikke ting heller som jeg kan komme på.. Ja, det er jeg helt enig i. Kommer selvsagt ikke til å selge ting som betyr mye for meg. Liksom det jeg prøver på, en hundrelapp her og der. Men prøver å finne på fler ting jeg kan selge. Jeg må da ha NOE av verdi her? Anonymkode: 564ac...0ca Jeg er såklart også enig, men i nøden spiser fanden fluer.. mange har endel smykker liggende som kanskje aldri blir brukt uten noe særlig nostalgisk verdi, samme med sølvtøy. Så jeg svarte kun på spørsmålet
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #8 Skrevet 20. april 2017 55 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Jeg er såklart også enig, men i nøden spiser fanden fluer.. mange har endel smykker liggende som kanskje aldri blir brukt uten noe særlig nostalgisk verdi, samme med sølvtøy. Så jeg svarte kun på spørsmålet Jepp, jeg arvet en helt haug med smykker av min mormor, ingen andre barnebarn. Har faktisk solgt noe, og sitter fortsatt igjen med ganske mye (som jeg ikke en gang er sikker på at vil bli brukt). Anonymkode: e4cff...58c
Pikeliten Skrevet 22. april 2017 #9 Skrevet 22. april 2017 Fine klær du ikke bruker - selg posevis Kjøkkenutstyr Lamper, pyntegjenstander osv. Bøker har jeg aldri greid å få solgt på Finn Dersom du virkelig trenger pengene, så selger du vaffeljern, smoothiemaskin, kjøkkenmaskin osv, også det du bruker relativt ofte. Dersom du bare ønsker litt ekstra på konto, så hadde jeg bare solgt det jeg ikke brukte i det daglige og det du har dobbelt opp av.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #10 Skrevet 22. april 2017 Det kommer jo an på hvor mye du trenger å få inn. Jeg har solgt noen av de dyre skoene/klærne mine i dårlige tider. Men å lage en pakke med bøker/klær er ikke dumt. Anonymkode: ab5cd...d63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå