Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2004 #1 Skrevet 21. desember 2004 Til dere som har vært på salong og fjernet hår. Hvor går bikinilinjen? Tar de alt som stikker utenfor vanlig truse eller får man også fjernet litt innenfor? Hilsen en som ikke vet...
Gjest allium Skrevet 21. desember 2004 #2 Skrevet 21. desember 2004 Jeg tar på den aller smaleste trusen jeg har, og får ihvertfall fjernet et godt stykke innenfor lysken.
aline Skrevet 21. desember 2004 #3 Skrevet 21. desember 2004 permanent hårfjerneing? er det mange som gjør det? hva slagt metode er det dere bruker da? (hadde vært en drøm å aldri mer tenke over bikinikanten!)
Gjest Gjesta Skrevet 21. desember 2004 #4 Skrevet 21. desember 2004 For å fjerne hårene permanent, må man vel bruke laser (råttent dyrt) :klø:?
Gjest allium Skrevet 21. desember 2004 #5 Skrevet 21. desember 2004 Råttent dyrt, men verd hver krone. Ikke engang bikinishorts kunne dekke hårveksten min, og barbering gav bare røde nupper. Men jeg fjerner ikke alt. Har levd lenge nok til å vite at barberingsmoten er nettopp det - en mote. Hvem vet hva som er mote om 10-15 år ?
aline Skrevet 21. desember 2004 #6 Skrevet 21. desember 2004 så du anbefaler laser? da blir hårene man behandler borte for alltid? hva er "råttent dyrt" da?
Gjest allium Skrevet 21. desember 2004 #7 Skrevet 21. desember 2004 Jeg har hatt fire behandlinger til nå, de første to kostet 1350 kroner, og deretter 675. Jeg er så godt som hårfri. Behandleren anslo at jeg måtte ha opptil fem behandlinger, og det er mulig jeg tar en til til våren, men bare hvis jeg har fått mer da. Nå napper jeg greit ut de 10-12 tynne hårene jeg har med pinsett.
aline Skrevet 21. desember 2004 #8 Skrevet 21. desember 2004 da skal man ikke trenge å ta på nytt igjen om fem år liksom? det holder?
Gjest allium Skrevet 21. desember 2004 #9 Skrevet 21. desember 2004 De sier så. Jeg ser vel ikke bort fra at jeg trenger en runde eller to til om noen år, men uansett er det verd det. Så ille som det var, kan jeg aldri tenke meg at det blir igjen. Men hvis det er deg det er bilde av på avataren din, så har du sikkert ikke så strie svarte hår som jeg har.
aline Skrevet 21. desember 2004 #10 Skrevet 21. desember 2004 det er meg på bildet ja, og nei, jeg har ikke veldig strie og svarte hår, men jeg har mørke nok hår til at de synes om de ikke fjernes, også blir jeg også lett rød i huden.... og er aldri helt fornøyd med barbering.... :-?
Gjest allium Skrevet 21. desember 2004 #11 Skrevet 21. desember 2004 Ja, jeg er ihvertfall kjempefornøyd. Så utrolig deilig å kunne gå på stranden igjen. For det kunne jeg faktisk ikke. Men så er jeg "gammel" da, og problemet mitt var mye mindre før jeg fikk tre barn.
aline Skrevet 21. desember 2004 #12 Skrevet 21. desember 2004 men trenger man ha ett stort problem for å gjøre slikt? jeg mener, dersom jeg legger sammen penger brukt på div hårfjerningsstæsj + tiden jeg bruker, så er jeg sikker på at underkant av 5000,- ikke er så gæli, egentlig!
Gjest allium Skrevet 21. desember 2004 #13 Skrevet 21. desember 2004 Absolutt et godt poeng, og et jeg tok med i regnestykket selv. Barberblader er jo vanvittig dyrt ! Men som sagt - jeg tok ikke alt. Det blir litt for definitivt. Så barberblader må jeg fortsatt kjøpe.
Baby Skrevet 21. desember 2004 #14 Skrevet 21. desember 2004 Det høres ut som en drøm! Hvor fikk du gjort det?
Gjest allium Skrevet 21. desember 2004 #15 Skrevet 21. desember 2004 Oslo kosmetiske lasersenter, Sørkedalsveien 10.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå