Zienna Skrevet 20. april 2017 #1 Skrevet 20. april 2017 Jeg spør fordi jeg er godt voksen, med lang utdanning, og yrkesfaring bak meg. Undrer meg på hva som er DITT valg i livet, og hva som bestemmer det.
stacies83221 Skrevet 20. april 2017 #2 Skrevet 20. april 2017 Jeg er utdannet som sykepleier og jobbet med den i mange år. i fjør bestemte jeg meg å følge hjertet mitt og startet jeg en liten bedrift i event design. Jeg liker planlegging og dekorasjon særlig bryllup. Har fortsatt min day job men det er gøy å se at folk faktisk ta kontakt og trenger hjelp til planlegging av bryllup. drømmen er å kunne drive dette fulltid og noe vi kan leve av. 1
Mona123 Skrevet 20. april 2017 #3 Skrevet 20. april 2017 Jeg er forretningsutvikler. Hadde jeg kunne valgt uten å tenke lønn og risiko hadde jeg åpnet salong! Hudpleie, negler, hår... Synes det er så interessant og gøy! 1
Zienna Skrevet 20. april 2017 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2017 1 time siden, stacies83221 skrev: Jeg er utdannet som sykepleier og jobbet med den i mange år. i fjør bestemte jeg meg å følge hjertet mitt og startet jeg en liten bedrift i event design. Jeg liker planlegging og dekorasjon særlig bryllup. Har fortsatt min day job men det er gøy å se at folk faktisk ta kontakt og trenger hjelp til planlegging av bryllup. drømmen er å kunne drive dette fulltid og noe vi kan leve av. Du er heldig som har sykepleieryrket som basis. Da vil det alltid være behov for deg, og du har en retur om ting ikke skulle gå bra. Det er et viktig fotfeste! Lykke til, du har alle muligheter
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #6 Skrevet 20. april 2017 Jeg er jurist. Hadde jeg valgt helt etter hjertet hadde jeg blitt forfatter. Jeg har mye å skrive om, og jeg skrev tidvis godt. Valget ble tatt for å sikre meg økonomisk trygghet når helsa sviktet tidlig i livet. Jeg trengte høy lønn i tilfelle jeg ikke greide å jobbe fulltid. Anonymkode: 95da2...e39
Zienna Skrevet 20. april 2017 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2017 1 time siden, moni123 skrev: Jeg er forretningsutvikler. Hadde jeg kunne valgt uten å tenke lønn og risiko hadde jeg åpnet salong! Hudpleie, negler, hår... Synes det er så interessant og gøy! Hva hindrer deg?
Zienna Skrevet 20. april 2017 Forfatter #8 Skrevet 20. april 2017 6 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Kunstner, sanger, musiker. Risikofylte og ikke stabil økonomi følger disse valgene Har du klart å kombinere dine ønsker med annet normalt arbeid?
Gjest noe tilfeldig Skrevet 20. april 2017 #9 Skrevet 20. april 2017 Akkurat nå, Zienna skrev: Risikofylte og ikke stabil økonomi følger disse valgene Har du klart å kombinere dine ønsker med annet normalt arbeid? Jeg har en veldig stabil og forutsigbar jobb. Mine kreative sider har jeg dessverre ikke fått utløp for særlig mye annet enn at jeg tegner og maler på hobbybasis, og synger i dusjen 😜 Glemte "forfatter" på lista også forresten, dette leves jo da ut gjennom å henge her på KG
Zienna Skrevet 20. april 2017 Forfatter #10 Skrevet 20. april 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er jurist. Hadde jeg valgt helt etter hjertet hadde jeg blitt forfatter. Jeg har mye å skrive om, og jeg skrev tidvis godt. Valget ble tatt for å sikre meg økonomisk trygghet når helsa sviktet tidlig i livet. Jeg trengte høy lønn i tilfelle jeg ikke greide å jobbe fulltid. Anonymkode: 95da2...e39 Jeg forstår. Håper du tar opp pennen og skriver når du kjenner for.
TinyBean Skrevet 20. april 2017 #11 Skrevet 20. april 2017 Jobber allerede mot min drøm - Mediegrafiker. Håper en dag å ha egen bedrift hvor jeg kan skape etter bestilling og har en forfatterdrøm som jeg jobber sakte men sikkert med da jeg elsker å skrive. Vil også lage en egen tegneserie i fremtiden. Har allerede karakterdesignene klare Tenker en jobb jeg trives med og bygger på interesser blir bra mens jeg jobber med bok og slikt utenom og krysser fingrene for at det slår gjennom. Om den ikke gjør det, kan jeg i hvertfall være glad for at jeg prøvde.
Zienna Skrevet 20. april 2017 Forfatter #12 Skrevet 20. april 2017 5 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Jeg har en veldig stabil og forutsigbar jobb. Mine kreative sider har jeg dessverre ikke fått utløp for særlig mye annet enn at jeg tegner og maler på hobbybasis, og synger i dusjen 😜 Glemte "forfatter" på lista også forresten, dette leves jo da ut gjennom å henge her på KG Så kan vi synge duo i dusjen!.... Kjenner meg igjen i hva du skriver
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #13 Skrevet 20. april 2017 Vetrinær og/eller ridelærer🏇 Anonymkode: 0f5c9...09a 1
Zienna Skrevet 20. april 2017 Forfatter #15 Skrevet 20. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vetrinær og/eller ridelærer🏇 Anonymkode: 0f5c9...09a Mitt barnebarn har samme ambisjon. Hva er det som forhindrer deg?
melatonin Skrevet 20. april 2017 #16 Skrevet 20. april 2017 økologisk-hippi-bonde med masse dyr som aldri slaktes. 3
Zienna Skrevet 20. april 2017 Forfatter #17 Skrevet 20. april 2017 5 minutter siden, 2a1m skrev: Jordmor Det er flott yrke. Hva gjør at du ikke kan bli det?
Chizue Skrevet 20. april 2017 #18 Skrevet 20. april 2017 Veterinær... Men fungerer dårlig når man er allergisk mot dyr 1
Zienna Skrevet 20. april 2017 Forfatter #19 Skrevet 20. april 2017 2 minutter siden, melatonin skrev: økologisk-hippi-bonde med masse dyr som aldri slaktes. Les deg litt opp på *livets-gang*--- Bor selv på gård, og her forstår både små og store at *slik er livets gang*...
melatonin Skrevet 20. april 2017 #20 Skrevet 20. april 2017 4 minutter siden, Zienna skrev: Les deg litt opp på *livets-gang*--- Bor selv på gård, og her forstår både små og store at *slik er livets gang*... ALLE forstår livets gang 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå