Gå til innhold

Blir dere ofte sjekket opp på gaten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte? Hvor ville dere rangert dere utseendemessig? Er det sånn at de virkelig pene får mest oppmerksomhet eller holder menn seg unna fordi de ikke tør og velger heller noen mer middelmådige?

Anonymkode: eae6c...df8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aldri opplevd i Norge, men opplever det i utlandet (også Sverige ironisk nok) 

Anonymkode: c4d6c...a8d

AnonymBruker
Skrevet

Har vel knappest opplevd å bli sjekket opp på gata. Bor på bygda, så det er jo ikke akkurat drøssevis med menn (eller kvinner) på gata her i utgangspunktet :fnise: 

Er helt normalt pen vil jeg si, og får sånn passe mye oppmerksomhet ellers. Ikke den som alle menn går for, men heller ikke en som aldri får oppmerksomhet. 

Anonymkode: 47dfd...f9e

Skrevet

Ble et par ganger på kort tid i utlandet, men det er ikke noe jeg opplever som vanlig i Norge utenom på fylla.

Skrevet

Bare en gang :( 

Gjennomsnittlig utseende

Skrevet (endret)

Bor i Oslo, går mye mellom møter hos klienter. Blir stoppet av alle slags typer menn ca 2-3 ganger i måneden. Mer hyppig rundt sommer. 

Tror stil har mye å si, jeg synes jeg har et middelmådig utseende. Blir feks aldri sjekket opp på gata når jeg har på meg fritidsklær eller treningstøy. 

Endret av moni123
Skrevet

Aldri blitt sjekket opp på gata og ser vel gjennomsnittlig ut. 

AnonymBruker
Skrevet

Ganske ofte. Men som regel av innvandrer-menn. I starten var jeg hyggelig mot alle som pratet til meg, men nå går jeg bare videre så fort som mulig. Og ser ned i bakken.

Anonymkode: 6093e...d6b

Skrevet
7 minutter siden, moni123 skrev:

Bor i Oslo, går mye mellom møter hos klienter. Blir stoppet av alle slags typer menn ca 2-3 ganger i måneden. Mer hyppig rundt sommer. 

Tror stil har mye å si, jeg synes jeg har et middelmådig utseende. Blir feks aldri sjekket opp på gata når jeg har på meg fritidsklær eller treningstøy. 

Tror ikke mange menn har noen spesielle preferanser for business attire ass. Med mindre de er trange/kort skjørt eller sykepleier

Tipper heller det er utrstrålingen og selvtilliten du har etter å ha vært hos klient

Skrevet
Akkurat nå, Sykkelkopp skrev:

Tror ikke mange menn har noen spesielle preferanser for business attire ass. Med mindre de er trange/kort skjørt eller sykepleier

Tipper heller det er utrstrålingen og selvtilliten du har etter å ha vært hos klient

Kanskje du har rett, jeg har ikke tenkt på det sånn før. Det stemmer at jeg alltid er glad og gira før og etter møter :-)

AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, faktisk bare en gang jeg var høygravid på tur til Oslo om sommeren (dro dit for å føde pga komplikasjoner hos barnet). KJEKKE menn sjekket meg opp på gata, andre stirret og smilte, noen blunket til og med. Jeg så riktig nok bra ut da, var bare magen som var stor og jeg gikk i en inntilsittende kjole. Så fødte jeg, også skulle jeg gå en tur i gatene i Oslo mens babyen lå på overvåkning på sykehuset. INGEN SÅ PÅ MEG 😓😂

Anonymkode: f9f75...e2c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har skjedd noen få ganger i Norge, men skjer ofte i utlandet. Får høre at jeg er ganske tiltrekkende og har blitt sjekket opp i situasjoner hvor jeg er uten sminke og i treningstøy. Anser meg selv for å være pen og med bra kropp, men ikke utenomjordisk vakker. 

Anonymkode: 070a4...706

AnonymBruker
Skrevet

De fleste veldig pene jentene blir stirra på. Menn som går forbi de må kaste to-tre blikk, det holder ikke med ett. Men de blir som regel aldri sjekka opp...fordi a) jentene som får slik oppmerksomhet skriker som regel ikke etter oppmerksomhet selv og ser ikke de b) de er for fine til at de enkelt tror at det bare er å sjekke de opp

Anonymkode: c10ad...cd4

• Liker 1
Skrevet

Da jeg var ung, ja. Men ikke av noen som faktisk var aktuelle. Det har ikke noe med utseende å gjøre. Hvis man ser åpen og imøtekommende ut skjer slikt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De aller peneste jentene blir sjeldent sjekka opp. Menn generelt tror ikke at de har mulighet hos de (med mindre de har fått litt alkohol i blodet)

Anonymkode: 5d6ff...a4b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke skjedd en eneste gang de siste 4-5 årene, med mindre jeg teller med utlendinger (da går jeg fort vekk, for de maser om bosted osv). Ble bokstavelig talt sjekket opp daglig da jeg var i New York i fjor sommer. Av alt fra finansmenn til butikkansatte. Annen kultur der, ja :P 

Anonymkode: 4dd77...814

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De aller peneste jentene blir sjeldent sjekka opp. Menn generelt tror ikke at de har mulighet hos de (med mindre de har fått litt alkohol i blodet)

Anonymkode: 5d6ff...a4b

Nettopp. Pene jenter blir nistirra på, menn og kvinner i alle aldre fra 5 til 100 ser på dem, men ville ikke våget å sjekke de opp.,

Anonymkode: e77b2...265

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De peneste jentene får mange blikk på gata, men blir sjeldent sjekka opp.

Anonymkode: ba45f...279

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja..Tror ikke det er normalt å bli sjekket opp hele tiden egentlig. Man kan oppleve blikk, men sjeldent at det fører til noe mer. Tror dette gjelder uansett om man er pen eller ikke.

Anonymkode: 6a34c...0e3

AnonymBruker
Skrevet

Ja: de gangene jeg trekker på meg nettingstrømpene og lårhøye støvletter, og stiller meg på et hjørnet, da blir det liv skal dere tro. Menn vil ha meg med på kjøretur, inviterer meg med hjem, på hotelrom etc. De liker meg så godt at de er villig til og betale til og med!💄💅💃

Anonymkode: 49464...984

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...