Loolaa Skrevet 21. desember 2004 #1 Skrevet 21. desember 2004 Som det står i en annen tråd her, er bok nummer 6 med Harry Potter på vei! Det skal visst stå på hjemmesiden til KJ Rowling. Men jeg finner det ikke der! Noen som kan gi meg et hint?
Elanor Skrevet 21. desember 2004 #3 Skrevet 21. desember 2004 Jepp, den informasjonen er godt gjemt. Trykker du på hårstrikken, kommer du til et rom med en dør hvor det vanligvis henger et "Do not disturb"-skilt. Nå er skiltet borte. Det kan være tilfeldigheter, men jeg trykket hvertfall på juletreet i speilet, og så klarte jeg å åpne døra. I hver av pakkene, ligger det en gåte. Svar på alle gåtene. Jeg er så dårlig på å gjette gåter, så jeg måtte få hjelp av muggelnet.com. De har dessuten en interessant teori om hva nøkkelordene skal bety, og av mangel på bedre ideer, henger jeg meg på den. (Bokas tittel og datoen den kommer) På julekortet med stjerne på, gjemmer nyheten seg. Takk Gud for Mugglenet!
Loolaa Skrevet 22. desember 2004 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2004 Takk! Måtte inn på mugglenet.com og hente svarene. Så at de er de jo egentilg ganske opplagte. Typisk det Vet jo dato og slikt nå, men hadde lyst til å finne det på siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå