Gå til innhold

Hundelufting pris

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor mye ville du ha betalt for at en person skulle komme hjem til deg hver eneste hverdag for å lufte hundene dine i 1 time + mate dem? Hva ville du betalt pr dag? 

Anonymkode: 9dedb...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsker du å gå tur og mate hundene til folk? Eller er det du som ønsker at noen kommer og går tur med dine? Grunnen til at du ikke har fått svar tror jeg er fordi folk flest ønsker å gå tur med hundene sine selv. Det er jo en ganske stor del av hundeholdet. Personlig ville jeg betalt 300kr gjerne, for at noen skulle hjelpe å gå tur med hunden når jeg ikke hadde mulighet, men jeg hadde jo aldri vilt gjort det hver dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg betaler 250 pr gang. Syns det er veldig billig egentlig. Det er en times lufting. 

Anonymkode: f52b7...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg spør fordi jeg har fått tilbud om å gå tur med tre små hunder 1 time om dagen og mate / kose dem. Hadde ikke sett for meg å bli rik, men gjøre det fordi jeg liker hunder og ikke har annet å gjøre på dagtid. Men ble litt skuffet da jeg hørte 100 kr pr gang.. syns det er litt lite siden jeg må betale bomring / bensin for å komme meg dit også :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spør fordi jeg har fått tilbud om å gå tur med tre små hunder 1 time om dagen og mate / kose dem. Hadde ikke sett for meg å bli rik, men gjøre det fordi jeg liker hunder og ikke har annet å gjøre på dagtid. Men ble litt skuffet da jeg hørte 100 kr pr gang.. syns det er litt lite siden jeg må betale bomring / bensin for å komme meg dit også :/ 

Det hadde jeg ikke gjort dersom jeg måtte ta bil og betale for bl.a. bomring.

Med mindre du har et stort ønske om å kose med de bikkjene fordi du liker de så godt så hadde jeg krevd ca 400. Det er 3 hunder, og du bor tydeligvis ikke i nærheten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

400kr ville jeg tatt for og gått tur med 3 hunder og i en time. Det er ikke bare bare å gå tur med 3 hunder samtidig... Been there done that.. (har hund selv)

Anonymkode: 79ddd...724

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns 100 kr er for lite. Så sant du ikke er 15 år liksom. Jeg syns du i hvert fall skal ha 250 kroner. Tid er penger! 

Anonymkode: f52b7...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ville jeg betalt 200 kroner. Mer om det var sjeldent, og litt mindre om det var fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FarDareisMai

Ville nok tatt 100 kr per hund,  og bensin/bom i tillegg. Tre småhunder på tur er ikke alltid så enkelt. Hvis det var på fast basis, , feks tre ganger i uka, så kunne jeg nok slått av litt på prisen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange annonser på Finn.no om akkurat denne tjenesten. Se hva prisene ligger på i ditt område. Ellers kan det være lurt å finne noen i samme nabolag og få til en lavere pris da reisetiden blir minimalt og man snakker da om 1,5 timers arbeid istede for 2 timers, f.eks.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 timer siden, FarDareisMai skrev:

Ville nok tatt 100 kr per hund,  og bensin/bom i tillegg. Tre småhunder på tur er ikke alltid så enkelt. Hvis det var på fast basis, , feks tre ganger i uka, så kunne jeg nok slått av litt på prisen. 

Samme her

Anonymkode: 37fd6...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...