Gjest Daniella_ Skrevet 27. desember 2004 #21 Skrevet 27. desember 2004 Dette handler om utlendinger som angriper bestevenninna mi' date=' ikke metallhuers rettigheter. Kverulering ikke gøy.[/quote'] Åå..er det flere som har angrepet henne? Det beste trikset jeg har hørt om er å stikke fingrene kjapt inn i øynene på gjerningsmannen.
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #22 Skrevet 27. desember 2004 ja for menn kan aldri bli ranet. :-? Jeg er ikke så veldig stor av meg' date=' og dersom jegblir overfalt av 3-4 stk har jeg meget liten sjanse til å forsvare meg selv. Burde ikke jeg fått noe gratis også?[/quote'] Men tviler på at det er ofte du blir voldtatt i ræva og voldtatt med q-tips i hullet.
Gjest ho! Skrevet 27. desember 2004 #23 Skrevet 27. desember 2004 når de er blitt overfalt flere ganger og alle gangene var det av utlendinger, er det overhodet ikke rart de får fordommer! skjerp dere og slutt å være så politisk korrekte!!!!! it could happen to you too!!!!
Ek_Erilar Skrevet 27. desember 2004 #24 Skrevet 27. desember 2004 Men tviler på at det er ofte du blir voldtatt i ræva og voldtatt med q-tips i hullet. Det er ihvertfall en gjeng langs Akerselva som bryr seg lite om hvilket kjønn voldtektsofrene deres har -- alle har vi kroppshuler som kan brukes av slike svin. Uansett har kniv en svært stor ulempe i forhold til pepperspray, løpeferdigheter, kampsporttrening og slikt: den eneste nytten den har er å forvolde (til dels svært stor) skade. Å vifte med en kniv skremmer IKKE profesjonelle bråkmakere eller voldtektsmenn -- tvert imot kan den gjøre dem mye sintere og mer voldelige. Derfor trekker man kniven kun rett før man bruker den. Men bærer du kniv, og bruker den, sliter du også skikkelig dersom du blir tatt. For som vi alle vet er det voldmennene det er mest synd på i det norske rettssystemet, ikke minst når de ikke får utøvd sin vilje på offeret. At offeret nekter å være offer, straffes til dels svært strengt i Norge. Så da blir spørsmålet: "judged by twelve or carried by six?" -- vil du helst straffes for vold, eller bli utsatt for vold? Og skal du først bære kniv kan du bare glemme å ha den i veska. Den rekker du dessverre ALDRI å få tak i tide.
Gjest gjest1 Skrevet 27. desember 2004 #26 Skrevet 27. desember 2004 Herreminhatt hva i alle dager er det dere tar på vei for, at jeg velger å kalle dem p-ordet (kan vel tydeligvis ikke si noe annet her) ?? Før dere trekker beslutninger om at jeg er rasist, ber jeg dere holde kjeft. Jepp, folk her inne er vitner på det, for hvilken rasist ville være forelsket i en av en annen rase?? Tenkte meg det nei. Så kutt ut det jævla pisspreiket og hold dere til saken. Tilsnakk? Deres ord biter ikke på meg, så ikke tro dere kan komme her og oppdra meg. Det er så utrolig slitsomt at når et langt innlegg som omhandler en viktig sak som dette blir trampet ned av politisk korrekte kverulerende kjerringer som ikke vet døyten om hva jeg mener og står for! Og slik som dere andre sier også og forresten har rett i: Når jeg eller venninna mi aldri har opplevd annet enn kvalm fra disse menneskene, skal vi da godta dem og ta dem inn i varmen? NEI! For å klarere det slik: Pakkis er ikke et ord jeg bruker om mørkhudede fra et spesielt land. Det er et ord jeg bruker om mørkhudede DRITTSEKKER som ikke kan oppføre seg! Andre mørkhudede folk derimot som vet å oppføre seg, de kaller jeg mennesker. Så der var det klarert håper jeg. Ikke gidd å kveruler i min snakkemåte, jeg vil bare si at alle rundt meg som er de minst rasistiske personene dere kan tenke har ikke noe negativt å si om min uttale om dem, siden de ser hvor mye dritt vi må ta imot fra dem. Nå har jeg vel brukt dette innlegget kun for å bare tråkke enda lengre ned i salaten siden jeg ikke kan forklare meg ordentlig slik jeg tenker, så versågod, kom og sleng dritt til meg fordi jeg ikke finner meg i slik behandling, og kanskje kommer til å glippe ut et stygt ord eller to når venninna mi nesten blir voldtatt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå