AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #1 Skrevet 20. april 2017 Freaker litt ut her, tror kanskje jeg bomma stort på utsatt eksamen idag - nasjonal eksamen i Anatomi for sykepleiere. Var skikkelig syk første gangen så var sykemeldt da, visst jeg stryker nå - må jeg ta sykepleien på 4 år? Ser noen sier at der er nytt forsøk i mai eller august / va det i fjor) noen som vet? Går på UiS forresten Anonymkode: 101c2...bba
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #2 Skrevet 20. april 2017 Jeg tok samme eksamen i dag! Var også syk i fjor. På min skole er det slik at fagene bygger på hverandre. Stryker du emne 2 får du ikke lov til å ta eksamen i emne 4. Det er de som styrer national eksamen som har bestemt at det er 2 konteforsøk (ett i april og ett i august). Men skolen vår har bare ett forsøk, det i april. På vår skole er det altså slik at stryker man emne 2 i april får man ikke lov til å ta emne 4 i mai. Altså må man ta ett år permisjon. Man kan fortsatt gjøre et nytt forsøk i august, men vil ikke ha skoleplass fordi man mangler emne 4 og kan da ikke begynne 2. året. Det kan hende din skole har andre regler, så ring de i morgen tidlig å sjekk! Er du sikker på at det gikk så galt som du tror? Får du 39-40 poeng av 100 får du en E. Har du tatt vare på den eksamensdelen man kan ta med hjem? Sjekk sjekk hvor mange oppgaver du fikk rett og se hvordan du ligger an. Kanskje det ikke er så ille! Det var det første jeg gjorde Anonymkode: 55a5a...bc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå