AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #1 Skrevet 20. april 2017 Noen kloke hoder her? Jeg har korte sykluser på 26 dager (helt regelmessig +-12 timer). Jeg hadde litt problemer med å finne eggløsning i starten, pga kort LH topp, men har oversikt nå etter noen måneder med eggløsningstester. Jeg har hurtig LH stigning fra veldig svake streker fra morgenen dag 10 til jeg tester positivt i løpet av dag 11. Stigningkurven min er på ca 24 timer til toppen på dag 11, så bare er noen få timer tror jeg. Jeg har gjort en inseminasjon på dag 12. Den var mislykket. I følge instruksene fra klinikken jeg bruker er dag 12 normalt inseminasjontidspunkt når positiv eggløsningtest er dag 11. Men jeg lurer litt på om jeg skal prøve dag 11 i stedet, mot deres anbefaling? Tanken min er at syklusen min er kort og det virker som det går fort i svingene, så jeg lurer litt på om dag 12 kan være for sent rett og slett? Noen som har blitt gravid men inseminasjon og som har noen synspunkter for timing? Anonymkode: 08c3f...73f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå