Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Skal snart ta en eksamen som privatist i barne og ungdomsarbeider faget. Har pugget og lest i snart et halvt år, så føler stoffet sitter veldig godt.

Det jeg savner er å lese gjennom eksamensbesvarelser for å se hvordan folk har satt opp oppgaven sin, er snart 15 år siden jeg gikk på skole, så oppgaveskriving er jeg rusten på.

Noen snille sjeler som vil sende med dette? Hadde blitt veldig takknemlig, og nervene hadde nok roet seg et par hakk:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har dere ikke prøveeksamen? Er du i jobb? På min jobb (barnehage) har vi samlet alle fagprøvene i en perm, slik at de som går opp til fagprøven kan se gjennom besvarelsene. Jeg kan dessverre ikke sende min oppgave uten å sensurere den.

Lykke til, det går nok kjempebra! :D

Anonymkode: 7f29d...ff0

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har dere ikke prøveeksamen? Er du i jobb? På min jobb (barnehage) har vi samlet alle fagprøvene i en perm, slik at de som går opp til fagprøven kan se gjennom besvarelsene. Jeg kan dessverre ikke sende min oppgave uten å sensurere den.

Lykke til, det går nok kjempebra! :D

Anonymkode: 7f29d...ff0

Tar det som privatist, så det er ikke noe tilbud om prøveeksamen. Er i jobb ja, men er den første som tar utdanningen på noen år, og ingen av de (2) fagarbeiderene vi har tok vare på eksamensbesvarelsen sin. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...