AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #1 Skrevet 20. april 2017 Nettopp ble det solgt 1 kg Kinder Maxi til 400 kroner på Netthandelen. Nå er det høyeste budet på 500 kroner. Denne sjokoladen koster under 300 kroner per kg i butikk Frakten er på over 100 kroner. https://www.netthandelen.no/auction/hjem/sotsaker/24000397 Er folk dumme eller hva er det? Anonymkode: 09b64...184
Sirah Skrevet 20. april 2017 #2 Skrevet 20. april 2017 Ja folk er dumme og tar helt av så fort vi snakker om auksjoner. Mye av varene på netthandelen er jo bare ræl. Kan ikke fatte at folk handler så mye der. 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #3 Skrevet 20. april 2017 Jeg har kjøpt et sett med oppbevaringsbokser og langpanne til under 20 kroner og to knivsett til en veldig billig penge. Solgte det ene slik at jeg fikk dekt inn mer enn knivsettet og frakten kostet til sammen Anonymkode: 09b64...184
Gjest Emera Skrevet 20. april 2017 #4 Skrevet 20. april 2017 (endret) Jeg synes det er sånn i mange kjøp-og-salggrupper på Facebook også. Det er som om enkelte blir blinde av konkurranseinstinkt og byr som tullinger på ting som kan kjøpes billigere nytt. I tillegg så vet en jo ikke om varen faktisk er i den stand det påstås at den er. Endret 20. april 2017 av Emera
Sirah Skrevet 21. april 2017 #5 Skrevet 21. april 2017 15 timer siden, Emera skrev: Jeg synes det er sånn i mange kjøp-og-salggrupper på Facebook også. Det er som om enkelte blir blinde av konkurranseinstinkt og byr som tullinger på ting som kan kjøpes billigere nytt. I tillegg så vet en jo ikke om varen faktisk er i den stand det påstås at den er. Helt enig. Virker som om vinnerinstinktet slår inn og man mister all vett og forstand. 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #6 Skrevet 21. april 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Nettopp ble det solgt 1 kg Kinder Maxi til 400 kroner på Netthandelen. Nå er det høyeste budet på 500 kroner. Denne sjokoladen koster under 300 kroner per kg i butikk Frakten er på over 100 kroner. https://www.netthandelen.no/auction/hjem/sotsaker/24000397 Er folk dumme eller hva er det? Anonymkode: 09b64...184 Haha....folk er utrolige Prøvde netthandel en gang. Med gebyr og port ble det dyrer enn butikk Anonymkode: 0b30c...21e 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #7 Skrevet 21. april 2017 For noen år siden kjøpte jeg et såkalt "gullnummer" (enkelt telefonnummer til mobil) på Finn. Da jeg kjøpte det, hevdet selgeren at han "såvidt hadde brukt det for tre år siden". Var bare for meg å sette i gang og bruke det. Det begynte med det samme - det rant inn med telefoner hver uke som skulle til han. Gamle tanter, gamle klassekamerater, meldinger om "go to gate" fra flyplasser, leiebil-beskjeder, invitasjoner til fester og gud vet hva. I starten var jeg grei og ga alle det nye telefonnummeret til selgeren. Men jeg ble egentlig ganske fort lei av å drive denne ekstraservicen, så jeg ringte han og ba han bli litt flinkere til å spre sitt nye telefonnummer til folk. Han avfeide meg bare og gjorde det på sett og vis klart at han gjorde som han ville, og det gadd han ikke. Neivel, drittsekk, da er det slutt på ekstraservice fra meg. Han får heller gå glipp av beskjed om at leiebilen hans er klar etc. Så, da jeg en dag registrerte meg på Netthandelen og la inn telefonnummeret mitt, gikk det ikke mange minuttene før jeg plutselig fikk melding om at jeg var kastet ut og utestengt. Forvirret sendte jeg en melding tilbake og spurte om hvorfor. Fikk beskjed om at telefonnummeret mitt var registrert i forbindelse med svindel... Jeg forklarte hva jeg het og at jeg hadde kjøpt telefonnummeret for ikke så lenge siden. Da ga de meg en ny sjanse og jeg logget meg på igjen. En time senere fikk jeg samme beskjed på nytt, utestengt. Igjen pga tlf.nr var kjent i forbindelse med svindel. De ansatte hos Netthandelen kommuniserte tydeligvis ikke, og diverse ansatte satt og utestengte meg. Da gadd jeg ikke mer. Jeg var i utgangspunktet ikke særlig ivrig på å handle der uansett, virket som bare juggel og skrot som ble solgt, så jeg ga opp. Han som solgte meg telefonnummeret var iallfall ikke en med helt rent mel i posen.... Nå er det gått 9 år, og det er heldigvis slutt på alle telefonene som skulle til han. Anonymkode: c7751...e89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå