AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #1 Skrevet 20. april 2017 Er dårlig på å beskrive meg selv og vil ha en god datingprofil. Jeg ønsker at profilen skal være annerledes og vekke interesse mer enn disse kjedelige og klisjefylte profilene som stadig dukker opp. Noen som kan hjelpe meg litt? Hva skriver dere? Anonymkode: 6d4b9...bc9
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #2 Skrevet 21. april 2017 "hmm.. hva skal jeg skrive her da?" "Utpreget nei-menneske, liker ikke å være impulsiv. Jeg er bare ute etter kroppen din" "Jeg er utrolig spesiell, helt unik. Liker å sykle, dra på reiser til litt sære steder (Barcelona, f.eks., eller Thailand) og liker mikrobryggerier. Har skjegg." "Jeg ser etter en dame som liker å ha det ryddig og som er glad i å lage mat. Men helst husmannskost og pizza. Jeg er ingen kanin, kan ikke leve på bare grønne blader. Selv liker jeg å hjelpe til hjemme, for eksempel ved å skifte dekk på bilen. En fordel om du liker å holde deg i form. Selv er jeg glad i sport. På TV. Jeg lar meg ikke avskrekke dersom du tjener mer enn meg, så lenge du er flink til å fortelle meg hvor stor du synes penisen min er. Stor og sterk. Jeg er en mannemann. Liker ikke sånne metroseksuelle guttevalper. Også liker jeg biler. Og løvbiff." Vanskelig å komme med forslag uten å kjenne deg? Anonymkode: 4501c...dca 2
Ardenus Skrevet 21. april 2017 #3 Skrevet 21. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: "hmm.. hva skal jeg skrive her da?" "Utpreget nei-menneske, liker ikke å være impulsiv. Jeg er bare ute etter kroppen din" "Jeg er utrolig spesiell, helt unik. Liker å sykle, dra på reiser til litt sære steder (Barcelona, f.eks., eller Thailand) og liker mikrobryggerier. Har skjegg." "Jeg ser etter en dame som liker å ha det ryddig og som er glad i å lage mat. Men helst husmannskost og pizza. Jeg er ingen kanin, kan ikke leve på bare grønne blader. Selv liker jeg å hjelpe til hjemme, for eksempel ved å skifte dekk på bilen. En fordel om du liker å holde deg i form. Selv er jeg glad i sport. På TV. Jeg lar meg ikke avskrekke dersom du tjener mer enn meg, så lenge du er flink til å fortelle meg hvor stor du synes penisen min er. Stor og sterk. Jeg er en mannemann. Liker ikke sånne metroseksuelle guttevalper. Også liker jeg biler. Og løvbiff." Vanskelig å komme med forslag uten å kjenne deg? Anonymkode: 4501c...dca Du skulle hatt premie for gode forslag :D jeg flira godt i hvert fall. :D
Duftavsommerregn Skrevet 21. april 2017 #4 Skrevet 21. april 2017 På 20.4.2017 den 16.18, AnonymBruker skrev: Er dårlig på å beskrive meg selv og vil ha en god datingprofil. Jeg ønsker at profilen skal være annerledes og vekke interesse mer enn disse kjedelige og klisjefylte profilene som stadig dukker opp. Noen som kan hjelpe meg litt? Hva skriver dere? Jeg skriver sannheten, sørg for at det du skriver er noenlunde grammatisk rett, slik at de som leser ikke tror du er en analfabet. Alt annet er å lage et glansbilde mener jeg. Så skriv det som er sant om deg selv, slik sett slipper du uendelige dater som ikke fører noe sted hen. Drit i om profilen din er "kjedelig" det er subjektivt uansett, og vil ikke treffe noen flere en noe konstruert noe. Du er ikke alene der ute vet du Det er mange med vidt forskjellig smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå