StinaHagen1986 Skrevet 20. april 2017 #1 Skrevet 20. april 2017 Hei hei Er det noen av dere som barberer armene og lårene? Jeg barberer leggene ofte, helt opp til knærne. Lårene og armene mine har jeg aldri barbert. Hårene er lyse og det er ikke så mye hår egentlig. Armhårene blir lysere og lettere og se på sommeren, fordi (forhåpentligvis) pga brun fargen.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #2 Skrevet 20. april 2017 Barberer kun leggene, ikke armer og lår. Ser jo at jeg har litt hår på de stedene også,men velger å la de være.Tenker at det bare blir enda mer synlige hår om jeg begynner å barbere der også. Anonymkode: 9bb27...9a3 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #3 Skrevet 3. mai 2017 Jeg barberer lårene, for de er relativt hårete, og kontrasten til barberte legger er ikke så fryktelig lekkert. Armene lar jeg bare være hårete, selv om det er relativt lange hår. Anonymkode: ef298...153
FluffyJuggernaut Skrevet 3. mai 2017 #4 Skrevet 3. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg barberer lårene, for de er relativt hårete, og kontrasten til barberte legger er ikke så fryktelig lekkert. Armene lar jeg bare være hårete, selv om det er relativt lange hår. Anonymkode: ef298...153 Samme her.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #5 Skrevet 3. mai 2017 Barberer armer, lår og legger jeg. Det blir liksom ekstra mykt og sånn da. Det spørs vel på hvor mye hår du har på de forskjellige stedene da.. Anonymkode: b5694...995
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå