Martha Stewart Skrevet 21. desember 2004 #1 Skrevet 21. desember 2004 Nå er det gjort: Har bestilt suite for bryllupsnatten!! Juhuuu!! På Grand Hotel, med utsikt til Karl Johan... Egentlig hadde vi tenkt å nøye oss med et litt finere dobbeltrom, men en juniorsuite ble bare bittelitt dyrere. Tror det kan bli veldig romantisk!! :hjerter2:
Seterjenta Skrevet 21. desember 2004 #2 Skrevet 21. desember 2004 Vi har også bestilt brudesuite på det fineste hotellet i byen vi skal gifte oss i... Det var veldig deilig å ha det gjort, og sambo fikk velge. Da ble det fiiint, med soverom, stue, boblebad og egen terrasse med utsikt over sjøen og fjella... gleder meg! Det jo litt dyrere, men vi tror det blir en perfekt avslutning på en flott dag!
Smiling Skrevet 21. desember 2004 #3 Skrevet 21. desember 2004 Så kjekkt! Vi storkoste oss i suiten vi hadde vår bryllupsnatt. Og ikke minst koste vi oss veldig med room service-frokost morgenen etter. Tror ikke egg&bacon i senga blir en vane, men det var definitivt en opplevelse som gjorde den første dagen som herr&fru ekstra spesiell - Sørg for at dere får lov å sjekke ut sent og ikke må pakke sammen før klokka 12: tror det må være en nedtur...
Seterjenta Skrevet 21. desember 2004 #4 Skrevet 21. desember 2004 ...jeg spurte om dette når jeg booket, vil jo helst sove lenge nok, og nyte rommet litt. Så vi må ut tidligst kl 14, og hvis de ikke har bookinger dit så kan vi være nesten så lenge vi vil.... Men en gang må en da ut og treffe familiene igjen også da
Martha Stewart Skrevet 21. desember 2004 Forfatter #6 Skrevet 21. desember 2004 - Sørg for at dere får lov å sjekke ut sent og ikke må pakke sammen før klokka 12: tror det må være en nedtur... Takk for tipset, skal vi huske å si ifra om!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå