Gå til innhold

Bomberjakke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Tigress
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tidenes styggeste jakke. Noen som faktisk liker det? Ser ut som en sprekkeferdig pølse. 

Formløs.. stygg..

https://www.google.no/search?q=bomberjakke&rlz=1C1OPRB_enNO536NO538&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjnicWehLPTAhWLJFAKHfBgD9wQ_AUICCgB

Anonymkode: 31e67...301

Korleis kan eit plagg som ikkje sitt trongt på kroppen sjå ut som ei sprekkeferdig pølse, det lurer eg litt på, då. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Tigress skrev:

Korleis kan eit plagg som ikkje sitt trongt på kroppen sjå ut som ei sprekkeferdig pølse, det lurer eg litt på, då. 

Sikkert av samme grunn som at en kvinne ikke kan se ut som en tiger.

AnonymBruker
Skrevet

Har tre stykker, så ja; jeg liker det. La være å få deg sånn jakke da.

Anonymkode: cb051...405

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge man kjøper en størrelse som passer da. Stod bak en jente i går som såmut som en stappa pølse i bomberjakka si, men den var nok to nummer for liten. Kjøper man den i passe størrelse som da gjerne er litt romslig synes jeg bomberjakker er litt sporty, ungdommelig og sexy. At den er litt posete gjør jo at jeg ikke ser alle dine kroppslige elementer med en gang og får en mulighet til å fantasere litt. 

Anonymkode: 1870a...ca3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er nok ikke den moderne typen ts.

Anonymkode: f5ad4...e38

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes de første som kom opp på google bilder var fine. Er veldig lei av de tykke boblejakke lignende bomberjakkene.

Anonymkode: 0f56a...9ac

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 20.4.2017 den 14.27, AnonymBruker skrev:

Tidenes styggeste jakke. Noen som faktisk liker det? Ser ut som en sprekkeferdig pølse. 

Formløs.. stygg..

https://www.google.no/search?q=bomberjakke&rlz=1C1OPRB_enNO536NO538&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjnicWehLPTAhWLJFAKHfBgD9wQ_AUICCgB

Åh endelig noen som tenker det samme som meg :)

Jeg satt og lurte på om jeg og måtte få meg en sånn haha, men tenkte nei moten må ikke følges for enhver pris: Husker jeg hadde noe lignende da jeg var i 12 års alderen: ALLE skulle ha denne (dette var vel på slutten av 80 tallet? 
Og noen mødre sydde faktisk slike selv til jentene sine :)

Jeg er med på ebaygruppe på facebook, og ser mange "jenter" i 20 års alderen har bestilt seg slike.

Anonymkode: 6ed90...472

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge man kjøper en størrelse som passer da. Stod bak en jente i går som såmut som en stappa pølse i bomberjakka si, men den var nok to nummer for liten. Kjøper man den i passe størrelse som da gjerne er litt romslig synes jeg bomberjakker er litt sporty, ungdommelig og sexy. At den er litt posete gjør jo at jeg ikke ser alle dine kroppslige elementer med en gang og får en mulighet til å fantasere litt. 

Hu hadde nok bestilt den fra ebay, made in China - der str er 3-4 nr mindre enn europeiske :) 

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Har en slik jakke, liker den. Og jeg ser ikke ut som en sprekkferdig pølse med den på.

Endret av Catalina Culès
AnonymBruker
Skrevet

Syntes de kan være ok på menn, men som jente ville jeg aldri gått med noe slikt. :) 

Anonymkode: dc175...f43

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes de er pene, sporty og klassiske. Jeg er slank og passer dem kjempebra :) 

Anonymkode: b21c4...c67

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes de er pene, sporty og klassiske. Jeg er slank og passer dem kjempebra :) 

Syns du ja... spørs om andre syns det. De sier kanskje - åh så fin jakke... men mener de det?

Jeg har et råd, gi den til Fretex :)

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

«Kroppslige elementer», haha. Det er jo også en måte å formulere ting på. 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns du ja... spørs om andre syns det. De sier kanskje - åh så fin jakke... men mener de det?

Jeg har et råd, gi den til Fretex :)

Hvorfor tror du at din mening betyr så utrolig mye? Tror du virkelig at alle som har en bomberjakke kommer til å levere den til Fretex fordi du ikke liker det.

Folk må få gå med det de vil. Skulle vært som om jeg skulle lage en protestaksjon mot crocs, og faktisk forventet at det ble laget et lovforslag som forbød folk å gå med det. Hadde jo ikke gjort meg noe, men tror det er lite sannsynlig.

• Liker 2
Gjest Den Lille Heksa
Skrevet

Ja klart, forferdelig jakke :P 53d48e95e4477_-_080413-ryan-gosling-knoz

Skrevet

Tenker bare på nynazister når jeg ser noen med sånne jakker. Dersom man vil assosiere seg med dem, er det jo bare å kjøre på.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er problemet, jeg synes de kan være pene :) Denne modellen veier ca samme som meg, jeg synes det er kult med jakken :) 

Bilderesultat for classic bomber jacket womens 

Skrevet

Liker de store og baggy bomberne. Verste jeg vet om er de som er tettsittende og korte. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...