AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #1 Del Skrevet 20. april 2017 Er så heldig å blitt invitert i 40 års dag. Veldig hyggelig. Men altså - det er i et lokale langt ute på landet og det går ikke kollektivtransport. Taxi en vei vil koste ca 1000 kr. Ikke overnattingsmuligheter. Mannen min må ha bilen på arbeid denne kvelden. Jeg skal få sitte på med noen gjester jeg ikke kjenner, men jeg føler dette litt sånn ubehagelig... Hvorfor må noen være så veldig kreative? Anonymkode: 57529...4da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #2 Del Skrevet 20. april 2017 Hvis man bare skulle hatt fest der det går kollektivtransport kunne man ikke hatt fest i Distrikts-Norge... Anonymkode: c93d1...f71 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 21. april 2017 #3 Del Skrevet 21. april 2017 Hva tror du merkostnaden ville blitt for vertskapet ved å leie lokaler i byen? Sikkert mer enn 1000... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 21. april 2017 #4 Del Skrevet 21. april 2017 På 20.4.2017 den 14.20, AnonymBruker skrev: Er så heldig å blitt invitert i 40 års dag. Veldig hyggelig. Men altså - det er i et lokale langt ute på landet og det går ikke kollektivtransport. Taxi en vei vil koste ca 1000 kr. Ikke overnattingsmuligheter. Mannen min må ha bilen på arbeid denne kvelden. Jeg skal få sitte på med noen gjester jeg ikke kjenner, men jeg føler dette litt sånn ubehagelig... Hvorfor må noen være så veldig kreative? Anonymkode: 57529...4da Du har skyss hjem. Det er begrenset hvor mye du må forholde deg til dem på den turen, men kanskje dere har blitt kjent i løpet av kvelden, og du synes det er hyggelig å dra med dem. Ikke gjør det til et problem. Dra dit, og kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå