AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #1 Del Skrevet 20. april 2017 Jeg må ha vitnemål for å dokumentere i forbindelse med studier. Hvordan kan jeg enklest få tak i dette? Trengte ikke være attestert kopi. Kan det finnes på nett noe sted? Anonymkode: d62b5...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel123 Skrevet 20. april 2017 #2 Del Skrevet 20. april 2017 samordna opptak. Dersom vitnemålet ditt ikke ble satt inn i Samordna opptak, kan du be din tidligere skole om å gjøre dette for deg, eller sende et eksemplar til deg. (Alle skoler har et eget arkiv med tidligere vitnemål.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #3 Del Skrevet 20. april 2017 Vitnemål og attester skal du vokte som gull. De er engangspapirer i mange tilfeller. Kommer du med nyere papirer som er kopier av tidligere utskrevet vitnemål så vitner du om en person med dårlig orden i papirene dine. Anonymkode: ae35e...7fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #4 Del Skrevet 20. april 2017 Vitnemål fra høyere utdanning? I så fall: vitnemålsportalen.no Anonymkode: 980a6...f8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #5 Del Skrevet 20. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vitnemål fra høyere utdanning? I så fall: vitnemålsportalen.no Anonymkode: 980a6...f8c Rettelse: vitnemalsportalen.no Anonymkode: 980a6...f8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #6 Del Skrevet 20. april 2017 Det koster å få skolen til å sende nytt vitnemål. Her i strøket koster det 400 kr. Anonymkode: dfff0...f2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #7 Del Skrevet 20. april 2017 Jeg fikk tilsendt gratis kompetansemål i posten fra min VGS hvert fall Anonymkode: 9b44e...91a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #8 Del Skrevet 20. april 2017 Jeg gikk ut av videregående skole før de laget digitale vitnemål. Faktisk så lenge siden at min videregående ikke lenger hadde det arkivert lokalt, men hadde satt det bort til fylkesarkivet. Jeg betalte ikke fem flate øre for å få tilsendt kopi da jeg trengte det i forbindelse med søknad til høyere utdanning nå i vår. Anonymkode: 036bb...054 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #9 Del Skrevet 21. april 2017 Må man scanne inn slike papirer (f.eks. karakterer i fag tatt som privatist) for å få de elektronisk, og bruke de som vedlegg i søknad om studier? Skolen er litt tilbakeholdne på informasjon, håper noen her vet? Anonymkode: 836fc...2fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå