Gjest penpike Skrevet 21. desember 2004 #1 Skrevet 21. desember 2004 er det å gå innpå en jente(altså kroppskontakt) når man prater en måte for dere menn å prøve å legge ann på/sjekke???
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2004 #2 Skrevet 21. desember 2004 Det er en måte å psyke deg ut på så du ikke får sagt noe særlig - så får han sagt desto mer..?
Gjest TomKrus Skrevet 21. desember 2004 #3 Skrevet 21. desember 2004 Økt kroppskontakt generelt, er vel en måte man bevisst og ubevisst viser interesse. Så klart er det noen som kan være veldig klengete og ikke skjønner noe av konseptet intimsone, men ellers så kan det være et tegn på interesse. Både for kvinner og menn.
Gjest StoreSky Skrevet 21. desember 2004 #4 Skrevet 21. desember 2004 Økt kroppskontakt generelt' date=' er vel en måte man bevisst og ubevisst viser interesse. Så klart er det noen som kan være veldig klengete og ikke skjønner noe av konseptet intimsone, men ellers så kan det være et tegn på interesse. Både for kvinner og menn.[/quote'] Enig!! (0g noen er bare kosete av seg -eller hører dårlig!! )
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2004 #5 Skrevet 22. desember 2004 Enig!! (0g noen er bare kosete av seg -eller hører dårlig!! )
CeeCee Skrevet 23. desember 2004 #6 Skrevet 23. desember 2004 er det å gå innpå en jente(altså kroppskontakt) når man prater en måte for dere menn å prøve å legge ann på/sjekke??? Nei, ikke nødvendigvis. Typen min er en veldig fysisk person, og han kan godt legge en arm på ryggen/ skulderen til en jente når han snakker med henne f.eks. Så det trenger ikke bety noe....
Gyldenløwe Skrevet 27. desember 2004 #7 Skrevet 27. desember 2004 Ja (Vel, altså, for meg er det det Kan vanskelig snakke for noen andre. Og så tar jeg lett kroppskontakt fra jenter som et tegn, men det er jo langt ifra alltid bankers ... )
Gjest miau Skrevet 27. desember 2004 #8 Skrevet 27. desember 2004 Ja, det er det. Men det trenger ikke alltid være det. Noen mennesker har større "intim-sone" enn andre.
valentino Skrevet 27. desember 2004 #9 Skrevet 27. desember 2004 er det å gå innpå en jente(altså kroppskontakt) når man prater en måte for dere menn å prøve å legge ann på/sjekke??? Absolutt ikke noe sjakktrekk. Jeg bruker å gjøre noe som fører til at hun tar på meg. Så ser jeg sjokkert på armen hennes et lite sekund før jeg ser på henne og endrer ansiktsuttrykk til som om hun nettopp sa at hun ville ha sex med meg. Dette er en av mange måter på plante ideer i hennes hode om at det er hun som sjekker opp meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå