AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #1 Skrevet 20. april 2017 Hei Er ikke så sportslig av meg. Går aldri tur eller på ski el noe annet. Men ble nå bedt av en venn å bli på sånn opplevelsestur rra youwish.no. turen foregår i skogen der vi skal ta zipliner og div klatrekøyper. Hvilken klær er vanlig å ha? Har lest at det skal være tettsittende og ikke noe med snor. Går det greit med sportstights og en skalljakke over? Liker ikke tettsittende tighs, da de viser mye rumpe, og jeg har titalls kilo for mye. Men hva annet kan man ha på? Sko,bør man ha vanlig joggesko eller fjellsko? Har tenkt å kjøpe alt brukt,men må jo vite hva jeg skal ha.. Anonymkode: 0d07f...3f1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #2 Skrevet 20. april 2017 Softshell bukse går det? Den er jo ikke tettsittende Anonymkode: 0d07f...3f1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #3 Skrevet 20. april 2017 Jeg ville gått for joggesko, turbukse og flecejakke med vindjakke over. http://www.stormberg.com/no/liansvann-stretchbukse-dame.html#10191359049 Anonymkode: a921f...426 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #4 Skrevet 21. april 2017 Knyt en enkel genser rundt livet. Det ser sporty ut 😀 Anonymkode: e4883...59a
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #5 Skrevet 21. april 2017 Mtp zipline så skal helst ikke noe være hengende.. Anonymkode: 0d07f...3f1
Kladd Skrevet 21. april 2017 #6 Skrevet 21. april 2017 Kan ikke tro at du behøver kjøpe noe. Sjekk værmeldinga og ta på deg behagelige klær som tåler litt og som du ikke er redd for. Litt stødig stoff på buksa er bra (ikke joggebukse, heller ei turbukse eller stretchy jeans om du ikke har turbukse). Collegegenser/ullgenser/fleece over + vindjakke om behov. Er det sommer så holder shorts og t-skjorte/genser. Joggesko eller lette tursko er bra. Fjellstøvler vil bare være i veien. 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #7 Skrevet 21. april 2017 Ei treningsbukse, joggesko om det ikke er typisk vått og bløtt område, men fjellsko /tursko om det er et veldig vått område. Ulltrøye og en turjakke / vindtett jakke. Ha gjerne med en ullgenser til pauser og om det skulle bli kaldt. Ull er gull 😊 Anonymkode: 85cb2...1e5
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #8 Skrevet 21. april 2017 På buksefronten kan jeg i alle fall anbefale Falketind fra Norrøna. Det er en tynn softshell bukse som er passe vind og vannavvisende, veldig stretchy og pustende, og smal passform som passer bra for bla klatring (stod det om buksen da jeg kjøpte den ). Jeg er i hvert fall veldig fornøyd, skikkelig deilig bukse! Anonymkode: 24054...a51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå