AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #1 Skrevet 20. april 2017 Det er ikke så ofte jeg får bevege meg i nærheten av baken til min mann, men jeg har så lyst til å forsøke å stimulere prostata. De gangene jeg har fått lov til å svippe innom med en våt finger, har jeg liksom bare ikke funnet noe... Jeg har googlet bilder (nå), og vet nå litt bedre hvor den ligger, men hvordan kjennes den ut? Hvor langt inn skal fingeren? Hvordan stimulerer man den på best mulig måte? Anonymkode: a4a6f...053
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #2 Skrevet 20. april 2017 Du må bruke fuktige fingre, glidemiddel eller olje. Den sitter på en måte opp mot magen og fingrene må 4-8 cm inn i rumpa. Den kjennes som en forhøyning, valnøtt aktig størrelse. Den har litt ruglete overflate og vokser litt når den stimuleres og blir mer skrukkete overflate når han får prostata stimulert. Den stimuleres best med kom til meg bevegelser med fingrene. Det er superdeilig for meg, i tillegg sirklende bevegelser og med litt trykk. Jo nærmere orgasme jo hardere og raskere. Husk å ikke bruke neglene. Anbefaler også en krumbøyt butplug med vibrator. Orgasmene er helt amazing av det. Skriker mer enn dama når jeg får prostata stimulert. Har også fått til flere orgasmer etter hverandre. Håper det funker for dere😊 Anonymkode: 1097a...a5e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå