Gå til innhold

Blitt hekta på kardashians

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Startet med at jeg leste her på KG at en mann var blitt hektet på serien. Så da måtte jeg se hva det gikk ut på. :phaedra: Favorittene er nok Chloe, Kris, kourtney og Scott. Tar meg selv i å sitte å tenke på hva dem driver med akkurat nå.:opplyser:

Anonymkode: 449bf...f65

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat nå sover de nok. Med unntak av Scott da, som er i en evig partytilstand.

Anonymkode: a9919...b46

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat nå sover de nok. Med unntak av Scott da, som er i en evig partytilstand.

Anonymkode: a9919...b46

Ja :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Synes de er underholdende, jeg og vil ha så mange søsken:) Liker best Khloe og Kortney.

Anonymkode: fd81a...932

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har kommet til sesong 6 nå. Men synes mye av det virker fake til tider..Hvis noe er veldig seriøst, kan du se i bakgrunnen at de ler seg i hjel osv. Dette irriterer meg :P

Min favoritt er absolutt Kim, synes hun virker så jordnær, fornuftig og snill! Khloe virker veldig oppmerksomhetsyk, og Kourtney vet jeg ikke helt hva jeg synes om. Hu er litt kjedelig og flåsete.

Anonymkode: f8dc6...7c4

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

At folk ser på den serien er et tegn på at dommedagen nærmer seg.

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri likt dem, men så så jeg noen episoder, og nå er jeg hekta: den familien er jo kjempesøt. Men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor Kim er den som er blitt mest populær, synes hun er litt kjedelig ( men veldig snill og god, altså). Kloe er favoritten. Og Scott. Og mor sjøl, da. Klarer ikke å fatte det kjønnsskiftegreiene: han er jo så MANN. Har typisk mannlige interesser og er sååå komplett ufeminin som d går an å bli!!

Anonymkode: b3535...a0c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker i utgangspunktet the Kardashians, men Kourtney er underholdende. Hun er jo the poster girl for resting bitch face og sarkastisk humor, så henne liker jeg ;)

Anonymkode: 1eccc...a29

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri likt dem, men så så jeg noen episoder, og nå er jeg hekta: den familien er jo kjempesøt. Men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor Kim er den som er blitt mest populær, synes hun er litt kjedelig ( men veldig snill og god, altså). Kloe er favoritten. Og Scott. Og mor sjøl, da. Klarer ikke å fatte det kjønnsskiftegreiene: han er jo så MANN. Har typisk mannlige interesser og er sååå komplett ufeminin som d går an å bli!!

Anonymkode: b3535...a0c

Helt enig :D

AnonymBruker
Skrevet

Imponert over mora Kris som alltid må hjelpe med barnas spørsmål og problemer. Hun er sjeldent irritert og sint. Imponert!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Imponert over mora Kris som alltid må hjelpe med barnas spørsmål og problemer. Hun er sjeldent irritert og sint. Imponert!!

Synes hun klikker og hyler og skriker i nesten hver episode jeg. Blir sur for den teiteste ting

Anonymkode: ad31e...c77

AnonymBruker
Skrevet

Kardashians <3

Anonymkode: 3a190...7e1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars Rob, kan ikke hatt det lett.

• Liker 2
Skrevet

Jeg likte de første sesongene best. Virket mer ekte da og nå virker mye fake. Mye skuespill ja. Dessverre blir man hektet.

Jeg har alltid likt Khloe best. Bare synd hun gikk for langt med å fikse for mye på utseende. Synes hun var penere før. Liker også Kendall. 

Kim er for selvopptatt og Kylie kan være drittunge. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars Rob, kan ikke hatt det lett.

Ja, jeg skjønner ikke helt hva som skjedde med Rob? Fra å være en helt normal og trent fyr, ril å bli tjukk og isolert og trekke seg unna familien.

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg skjønner ikke helt hva som skjedde med Rob? Fra å være en helt normal og trent fyr, ril å bli tjukk og isolert og trekke seg unna familien.

Han ble deprimert. Han har vel diabetes etter som jeg husker, og vekta gjør at han hverken føler seg vel ute i verden, og ellers.

Anonymkode: 3a190...7e1

Skrevet

Jeg måtte også se denne serien til slutt.. klarte ikke å la være:P

Jeg har streamet på nettet, og det ser ut som om det finnes en episode med bryllupet til Kim og Kanye? Står iallefall det på oversikten, episode 21 i sesong 9. Men, jeg får ikke til å se den av en eller annen grunn. Noen som vet?

AnonymBruker
Skrevet

De er så utrolig flate. Har ikke sett en eneste en av dem smile et godt smil. Ser ut som de kjeder seg i hel. 

Anonymkode: 01900...e59

AnonymBruker
Skrevet
På 28.4.2017 den 10.36, Amber skrev:

Jeg måtte også se denne serien til slutt.. klarte ikke å la være:P

Jeg har streamet på nettet, og det ser ut som om det finnes en episode med bryllupet til Kim og Kanye? Står iallefall det på oversikten, episode 21 i sesong 9. Men, jeg får ikke til å se den av en eller annen grunn. Noen som vet?

Jeg ser serien på tv2sumo, sjekk der om bryllupet dems er der kanskje? :)

Anonymkode: f8dc6...7c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...