Gå til innhold

Mat når du ikke har appetitt...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kjærlighetssorg og er ikke i fin form for tiden....sover i tillegg dårlig, og er småkvalm. 

Har ingen lyst på mat overhodet, og har kun skvist i meg en klementin. Like fullt er jeg jo sulten (magen rumler) og jeg er slapp og mangler energi. Skulle gjerne ligget på sofaen idag, men nå er jeg jo på jobb med en del å gjøre som jeg ikke har ork til.

Hva spiser du når du ikke har appetitt? 

Anonymkode: f5e0f...d42

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Avokado med sitron presset over, evt også med grønne salatblader og litt olivenolje, salt og pepper.

Vegetarpasta, for eksempel tomatsaus med chili og spinat, og litt parmesan på.

Anonymkode: b9683...e84

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har kjærlighetssorg og er ikke i fin form for tiden....sover i tillegg dårlig, og er småkvalm. 

Har ingen lyst på mat overhodet, og har kun skvist i meg en klementin. Like fullt er jeg jo sulten (magen rumler) og jeg er slapp og mangler energi. Skulle gjerne ligget på sofaen idag, men nå er jeg jo på jobb med en del å gjøre som jeg ikke har ork til.

Hva spiser du når du ikke har appetitt? 

Anonymkode: f5e0f...d42

Ring en venn og avtal at dere spiser middag sammen. Du kan gjerne være den som inviterer og koker - men sørg for noen å spise sammen med. Spiller ingen trille hva du spiser - det er psyken, ikke magen, som er i ulage. Og for det hjelper selskap til måltidet.

Anonymkode: 1c9c9...6b0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...