AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #1 Skrevet 20. april 2017 En venn av meg brukte butplug på meg i går, både av nysgjerrighet og fordi det skal være utrolig deilig for gutter. Det stemte, trodde jeg nesten skulle dø når orgasmen kom. Det gikk flere ganger og det skjedde uten å berøre kjønnet å orgasmen var helt anderledes, på en måte innvendig å i hele kroppen min. Var helt rystet av opplevelsen etterpå. Andre som har opplevd dette sånn? Anonymkode: 86a25...8ab 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #2 Skrevet 20. april 2017 Hva er butplug? Anonymkode: 3bce1...e4b
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #3 Skrevet 20. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er butplug? Anonymkode: 3bce1...e4b Akkurat hva det høres ut som. Anonymkode: eb5a4...2cc
Edie Skrevet 20. april 2017 #4 Skrevet 20. april 2017 Ryddet for avsporinger og spekulasjon. Edie, mod.
Gjest UngMann1986 Skrevet 20. april 2017 #5 Skrevet 20. april 2017 1 minutt siden, Edie skrev: Ryddet for avsporinger og spekulasjon. Edie, mod. I denne tråden hadde det passet bedre med: Ryddet for bremsespor og ejakulasjon.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #6 Skrevet 20. april 2017 Er du i virkeligheten en dame? Flere kamerater har fått dama si til å massere prostata mens de blir sugd, uten hell. De flestse syntes at det ødela orgasmen. Anonymkode: c72f7...037
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #7 Skrevet 20. april 2017 36 minutter siden, lillbilly skrev: Feil, det er et samfunnsproblem Og utrolig irriterende! Hva om TS er ordblind eller faktisk ikke kan å/ og reglene. Skal han ikke få lov til å poste her inne, eller utsettes for bemerkningee. Det er da ikke et forum for norsk rettskrivning ? Anonymkode: a4401...5f1 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #8 Skrevet 20. april 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du i virkeligheten en dame? Flere kamerater har fått dama si til å massere prostata mens de blir sugd, uten hell. De flestse syntes at det ødela orgasmen. Anonymkode: c72f7...037 Tror jeg ingenting på. Enten har ikke damene visst hva de gjorde, eller så har de bare massert utenpå. Gjøres det riktig gir det en mye sterkere orgasme på fyren. Har selv utført det på mine sexpartnere, ingen av dem hadde prøvd det før. Alle ville ha mer av det, og mente at orgasme uten stimulering bare var en brøkdel av den som de ellers fikk. Anonymkode: 4bb82...f46 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #9 Skrevet 20. april 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror jeg ingenting på. Enten har ikke damene visst hva de gjorde, eller så har de bare massert utenpå. Gjøres det riktig gir det en mye sterkere orgasme på fyren. Har selv utført det på mine sexpartnere, ingen av dem hadde prøvd det før. Alle ville ha mer av det, og mente at orgasme uten stimulering bare var en brøkdel av den som de ellers fikk. Anonymkode: 4bb82...f46 Kanskje vi er forskjellig. Anonymkode: c72f7...037
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #10 Skrevet 20. april 2017 Har forsøkt en gang og det fikk meg til å bæsje. Kanskje det er et godt alternativ til klyster? Anonymkode: 1e132...dee 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #11 Skrevet 20. april 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle ville ha mer av det, og mente at orgasme uten stimulering bare var en brøkdel av den som de ellers fikk. Anonymkode: 4bb82...f46 Heh Anonymkode: 43ba6...2b1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #12 Skrevet 20. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heh Anonymkode: 43ba6...2b1 Jeg antar de kanskje fikk en mer lik opplevelse som vi damer får Det er ganske tydelig at vi har mye sterkere orgasmer enn dere, så hvis man først har kjent en sterk orgasme, er det naturlig at man vil ha mer av det. Anonymkode: 4bb82...f46
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #13 Skrevet 20. april 2017 For å faktisk svare ts, jeg bruker butplugg (er nøye med å rense meg bak der først) og den er ikke så stor. Jeg synes det er deilig og kan få noen syke orgasmer av det. Mer sterke og intense en vanlig orgasme. Anonymkode: 96e97...898
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #14 Skrevet 20. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg antar de kanskje fikk en mer lik opplevelse som vi damer får Det er ganske tydelig at vi har mye sterkere orgasmer enn dere, så hvis man først har kjent en sterk orgasme, er det naturlig at man vil ha mer av det. Anonymkode: 4bb82...f46 Kjenner ingen, inkludert meg selv, som har opplevd det du beskriver. Hvordan jeg puster, har infinitely mer å si for hvor kraftig orgasmen blir. Anonymkode: 43ba6...2b1
lillbilly Skrevet 20. april 2017 #15 Skrevet 20. april 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva om TS er ordblind eller faktisk ikke kan å/ og reglene. Skal han ikke få lov til å poste her inne, eller utsettes for bemerkningee. Det er da ikke et forum for norsk rettskrivning ? Anonymkode: a4401...5f1 Tvilsomt siden TS kommenterte at han var ung og derfor ikke hadde helt styr på reglene. Når det gjelder det med rettskriving, så vil enhver fremstå som mye mer troverdig og seriøs dersom en legger seg bittelitt i selen og leser bittelitt korrektur på egne innleggg. Akkurat det gjelder for alle forum, ikke minst dette.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #16 Skrevet 20. april 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror jeg ingenting på. Enten har ikke damene visst hva de gjorde, eller så har de bare massert utenpå. Gjøres det riktig gir det en mye sterkere orgasme på fyren. Har selv utført det på mine sexpartnere, ingen av dem hadde prøvd det før. Alle ville ha mer av det, og mente at orgasme uten stimulering bare var en brøkdel av den som de ellers fikk. Anonymkode: 4bb82...f46 TS. Det er faktisk akkurat slik jeg opplevde det når orgasmen kom. Vennen min holdt på lenge, det var bare amazing deilig og på en helt annen måte. Litt sånn inni kroppen opplevelse. Jeg skikkelig ristet når orgasmen kom, det var bare helt fantastisk vilt å svimte av noen sekunder under den første orgasmen. Jeg bare må ha mer av dette, allerede i kveld kommer vennen til meg Tidligere orgasmer har vært bare en brøkdel av dette, bare en liten krysning. Anonymkode: 86a25...8ab
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #17 Skrevet 20. april 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du i virkeligheten en dame? Flere kamerater har fått dama si til å massere prostata mens de blir sugd, uten hell. De flestse syntes at det ødela orgasmen. Anonymkode: c72f7...037 Jeg har aldri opplevd noe sånt du beskriver. Sef er vi forskjellige da. Anonymkode: 86a25...8ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå