AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #1 Skrevet 19. april 2017 Deler bolig med eksen, dvs bytter på å flytte ut pga felles barn. Plassen vi bytter på å bo i når vi ikke har barn står registrert i mitt navn, men han har allikevel gjort det klart han ikke ønsker at andre enn oss skal oppholde seg der... Vært slutt 6 mnd. Har nå møtt ny mann. Kan jeg invitere han på besøk i samme bolig eksen oppholder seg i annenhver uke- eller blir det feil? Etter barnet er i seng. Han slo opp med meg, føler jeg egentlig ikke skylder han så veldig mye😊 Anonymkode: 8f66b...ddd
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #2 Skrevet 19. april 2017 Oppriktig talt synes jeg du bør finne en bolig der din eks ikke oppholder seg når du skal være sammen med ny mann. Ville du likt det dersom din eksmann hadde en partner der når du bor hos barnet? Komme tilbake og sove i en seng eksen din har hatt sex med en fremmed i? Det er lov å tenke litt selv, og å vise respekt for dem man har delt livet og laget barn sammen med. Anonymkode: b7a5a...1f0 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #3 Skrevet 19. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Oppriktig talt synes jeg du bør finne en bolig der din eks ikke oppholder seg når du skal være sammen med ny mann. Ville du likt det dersom din eksmann hadde en partner der når du bor hos barnet? Komme tilbake og sove i en seng eksen din har hatt sex med en fremmed i? Det er lov å tenke litt selv, og å vise respekt for dem man har delt livet og laget barn sammen med. Anonymkode: b7a5a...1f0 For alt jeg vet har han alt gjort det.  Vet at en dame på bygda la seg etter han umiddelbart etter brudd. Så mistenker at de roter. Jeg har funnet bolig og flytter inn i mai☺ Anonymkode: 8f66b...ddd
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #4 Skrevet 19. april 2017 Ser ikke noe galt i det.. men litt tidlig å introdusere barna for ny mann kanskje? Men du mente at han kunne komme på besøk etter at de har lagt seg og å dra før de står opp kanskje? Regner med dere skifter på sengene osv ved bytte av uke  så jeg syntes det er helt greit. Anonymkode: 1f569...b2d
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #5 Skrevet 19. april 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1)Deler bolig med eksen, dvs bytter på å flytte ut pga felles barn. 2)Plassen vi bytter på å bo i når vi ikke har barn står registrert i mitt navn, men han har allikevel gjort det klart han ikke ønsker at andre enn oss skal oppholde seg der... Vært slutt 6 mnd. Har nå møtt ny mann. 3)Kan jeg invitere han på besøk i samme bolig eksen oppholder seg i annenhver uke- eller blir det feil? Etter barnet er i seng. Han slo opp med meg, føler jeg egentlig ikke skylder han så veldig mye😊 Anonymkode: 8f66b...ddd Dette forsto jeg lite av. Det du sier i punkt 2) ..betyr jo at du ikke har barnet når du bor i den leiiligheten, eller? Og i punkt 3) skriver du at barnet vil være der? Punkt 1) Er dette den samme leilligheten som beskrevet i punkt 2)? Anonymkode: 1e6de...756
Katana Skrevet 19. april 2017 #6 Skrevet 19. april 2017 Synes det virker mest ryddig Ã¥ vente med dette til du flytter inn i ny bolig i mai. Â
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #7 Skrevet 20. april 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette forsto jeg lite av. Det du sier i punkt 2) ..betyr jo at du ikke har barnet når du bor i den leiiligheten, eller? Og i punkt 3) skriver du at barnet vil være der? Punkt 1) Er dette den samme leilligheten som beskrevet i punkt 2)? Anonymkode: 1e6de...756 Hva forsto du ikke? Vi har to boliger, en hvor vi bytter på å være i når vi har barn og en bolig der vi har barnefri uker. Eksen ønsker ikke besøk i noen av boligene..😊 Ingen overnatting så lenge barnet mitt er i hus nei, men ønsker å ha han på besøk på kveldstid etter barnet er lagt og lurer på om det er ok. Anonymkode: 8f66b...ddd
Gjest Ingenting2 Skrevet 20. april 2017 #8 Skrevet 20. april 2017 Respekter eksen din og hans ønske. Ã… gjøre han til fiende (for det vil han muligens bli) nÃ¥ rett før du har eget hjem du kan ha mange elskere innom nÃ¥r du vil, er tøvete. Hold beina samlet, og skjerp deg. Eksen skal du ha et samarbeid med i mange Ã¥r fremover, dere har barn sammen!Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå