AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #1 Skrevet 19. april 2017 Hei. Jeg er ny i denne prøvingen. Men ser her at mange tar flere tester etter at de har fått positivt. Hvorfor gjør man det? Anonymkode: 45b6c...dfa
LittKoko Skrevet 19. april 2017 #3 Skrevet 19. april 2017 (endret) Men hvis det har vist positivt en gang. Er det ikke sikkert da? Bare lurer sånn at jeg vet om jeg burde gjøre det hvis jeg får positiv. Trodde ikke det var vanlig med falsk positiv. Det var jeg som skrev over. Vet ikke hvorfor det ble anonymt Endret 19. april 2017 av LittKoko
Snowflake89 Skrevet 19. april 2017 #4 Skrevet 19. april 2017 Noen bruker testene til å se om de blir sterkere etterhvert, noe som kan antyde at hCG stiger som den skal. Selv om konsentrasjonen på urinen kan påvirke resultatet. 1
LittKoko Skrevet 19. april 2017 #5 Skrevet 19. april 2017 26 minutter siden, Snowflake89 skrev: Noen bruker testene til å se om de blir sterkere etterhvert, noe som kan antyde at hCG stiger som den skal. Selv om konsentrasjonen på urinen kan påvirke resultatet. Ok. Takk. Men. Kan det hende at HCG ikke stiger? Hva betyr det da?
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #6 Skrevet 19. april 2017 3 minutter siden, LittKoko skrev: Ok. Takk. Men. Kan det hende at HCG ikke stiger? Hva betyr det da? Det kan være tegn til spontanabort. Anonymkode: 6f065...871
LittKoko Skrevet 19. april 2017 #7 Skrevet 19. april 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan være tegn til spontanabort. Anonymkode: 6f065...871 Oki. Takk for svar 😊
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #8 Skrevet 19. april 2017 De fleste av de som tester mange ganger gjør det bare fordi de ikke klarer å vente med å teste til riktig tid. De tester gjerne fra 8-9 DPO, derfor er testene gjerne svært, svært svake og de må dobbeltsjekke. Hvis du bare venter på menstruasjon og tester om den uteblir, sånn som testene er ment for, må du bare teste én gang Anonymkode: 0ed92...434
LittKoko Skrevet 19. april 2017 #9 Skrevet 19. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste av de som tester mange ganger gjør det bare fordi de ikke klarer å vente med å teste til riktig tid. De tester gjerne fra 8-9 DPO, derfor er testene gjerne svært, svært svake og de må dobbeltsjekke. Hvis du bare venter på menstruasjon og tester om den uteblir, sånn som testene er ment for, må du bare teste én gang Anonymkode: 0ed92...434 Supert. Takk for svar. Venter til menstruasjon da 😉🤞🏾
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #10 Skrevet 19. april 2017 Ingen har et fornuftig svar på dette spørsmålet. Ikke jeg heller. Anonymkode: b774e...e46
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #11 Skrevet 19. april 2017 Jeg testet mye fordi jeg syns jeg var gøy å se at streken ble sterkere Anonymkode: cef52...21b
LittleBabyBlue Skrevet 20. april 2017 #12 Skrevet 20. april 2017 Ivf'er her. Har prøvd å vente til testdagen, teste hyppig og noe midt imellom. For meg var midt imellom det beste. Testa for å sjekka at eggløsningssprøyta var ute av systemet, testa tidlig og testa igjen for å sjekke at det ikke var kjemisk. På rfsu sine billigstrimler blir ikke streken sterkere (etter min erfaring).
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #13 Skrevet 20. april 2017 10 timer siden, LittKoko skrev: Men hvis det har vist positivt en gang. Er det ikke sikkert da? Bare lurer sånn at jeg vet om jeg burde gjøre det hvis jeg får positiv. Trodde ikke det var vanlig med falsk positiv. Det var jeg som skrev over. Vet ikke hvorfor det ble anonymt Det kan være kjemisk. Det kan være sa Anonymkode: 3a789...ba1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå