Gå til innhold

"Forventninger"for 3 date

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Har møtt en mann fra Tinder et par ganger. Han har vært klar på at han er ute etter noe seriøst og ikke er der for å knulle. På de to møtene vi har hatt (på offentlige steder), har vi ikke kysset enda, kun klemt. Føler at vi kanskje bør hvertfall få til et kyss på neste treff, men samtidig blir jeg litt bekymret for at han forventer sex nå. Han skal komme til meg neste gang, så blir første hjemmedate.. Jeg er ikke klar for å ha sex enda og er litt bekymra for at han skal ha høye forventinger om det? :/ 

Hvordan kan jeg på best mulig måte forklare han at jeg vil bli bedre kjent først uten at han tror at jeg aldri vil ha sex?;p 

Anonymkode: 885dd...5e9

Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Rett ut i en hyggelig tone: "Nå blir det første hjemmedate Jon Frank Karl Gustav! Du, jeg er ikke klar for å ha sex ennå. Hva tenker du om det? Er det greit?". 

Ferdig snakket. Bokstavelig talt. 

Endret av Overrasket
Skrevet

Litt rart om han forventer sex nå, dere har jo ikke kysset engang. Tror jeg hadde ventet med å ta det opp til etter kyssing i hvert fall, og da sagt det som det er med et smil. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Arktis skrev:

Litt rart om han forventer sex nå, dere har jo ikke kysset engang. Tror jeg hadde ventet med å ta det opp til etter kyssing i hvert fall, og da sagt det som det er med et smil. 

Sant.. kanskje jeg som er litt vel hysterisk, bare har så dårlig erfaring fra tidligere dates hvor det fort blir et press om sex så fort vi beveger oss fra offentlige dater til hjemmedate..

Er det forresten litt rart at vi ikke har kysset enda?:o Har som regel blitt et kyss på slutten av 2 date med dem jeg har datet før..

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Hvis han er ute etter noe seriøst, kan han virkelig ikke forvente at dere skal ha sex tredje gangen dere møtes. 

Jeg møtte en fyr på tinder. Kysset ikke før på tredje date, som var hjemme hos han. Sex hadde vi fjerde gangen vi møttes, da føltes alt mye mer naturlig. Ta det som faller seg naturlig for dere begge :-) 

Anonymkode: 05cce...45d

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sant.. kanskje jeg som er litt vel hysterisk, bare har så dårlig erfaring fra tidligere dates hvor det fort blir et press om sex så fort vi beveger oss fra offentlige dater til hjemmedate..

Er det forresten litt rart at vi ikke har kysset enda?:o Har som regel blitt et kyss på slutten av 2 date med dem jeg har datet før..

Jeg synes ikke det er rart at dere ikke har kysset enda, dere har jo knapt møttes når dere bare har hatt to dater. Det sagt så burde du nok prøve deg på et kyss i løpet av 3. date, men så er det bare å hlde igjen og si at du ikke er klar for noe mer hvis han mot formodning skulle ta initiativ til noe mer, værre er det ikke.

Anonymkode: 4b2a1...b95

AnonymBruker
Skrevet

Erfaringsmessig så skjer det ofte vendepunktet etter date 3. Uten noe nærhet så backer nok de fleste da og overlater nevrotiske kjerringer til alpha-hanner.

Anonymkode: b0308...abb

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg synes egentlig ikke det er så viktig hva han bør eller ikke bør forvente nå. Det er ingen av oss som har en fasit på det. Det jeg legger merke til er at sex (eller å utsette sex litt) er et tema som opptar TS nå. Akkurat som at det ikke er noen fasit på når man kan/bør ha sex, er det heller ingen fasit på når/hvor tidlig man kan snakke om det. TS tenker på spørsmålet nå, da synes jeg det er naturlig at hun tar det opp med en gang og får den saken ut av verden. Så kan de bruke tiden på stevnemøtet på å slappe av og kose seg i visshet om at begge vet hvor skapet står. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare sex... Hva er greia med å "ikke være klar"? Det er sex, ikke noe voldsomt hellig. 

Anonymkode: cf99d...abb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare sex... Hva er greia med å "ikke være klar"? Det er sex, ikke noe voldsomt hellig. 

Anonymkode: cf99d...abb

Det betyr så klart at man ikke er komfortabel med å sex med denne personen. Det betyr selvfølgelig ikke at man ser på sex som noe voldsomt hellig. Det betyr at man ikke vil dytte sine egne grenser og vente til man selv er komfortabel med det. Folk er forskjellige. 

Anonymkode: baf7f...ba6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Second base?

Anonymkode: 662d9...7e6

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner, men da tar du det bare opp nå så slipper du å bekymre deg. Nei, jeg synes ikke det er rart at dere ikke har kysset enda. Kan jo være at han også ønsker å ta det litt rolig, men er bare en måte å finne det ut på, ta en samtale om det. :)  

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Har møtt en mann fra Tinder et par ganger. Han har vært klar på at han er ute etter noe seriøst og ikke er der for å knulle. På de to møtene vi har hatt (på offentlige steder), har vi ikke kysset enda, kun klemt. Føler at vi kanskje bør hvertfall få til et kyss på neste treff, men samtidig blir jeg litt bekymret for at han forventer sex nå. Han skal komme til meg neste gang, så blir første hjemmedate.. Jeg er ikke klar for å ha sex enda og er litt bekymra for at han skal ha høye forventinger om det? :/ 

Hvordan kan jeg på best mulig måte forklare han at jeg vil bli bedre kjent først uten at han tror at jeg aldri vil ha sex?;p 

Ved å fortelle han dette med akkurat de samme ord som du bruker her, vi menn er så enkle :) Fortell dette da ! Si det rett ut og vær ekte. Godtar han dette har du vunnet, og om ikke har du spart deg for masse problemer. Kan han ikke respektere dette er han deg ikke verdt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hei Ts!

Bare vært helt ærlig med han, og fortell at du ikke er ute etter sex riktig enda :) Om dere kan være ærlige med hverandre, er det det beste. Og som du har fått i tidligere svar: Det finnes ingen fasit. Virkelig ikke. Ikke ha noen forventninger, og bare se hva som skjer. Gjør det som føles mest naturlig og bra, både du og daten din. :) Det kommer til å gå bra! Og gjør det ikke det, så klarer du deg. Lykke til!!

Anonymkode: 8acea...4ec

Skrevet

Du får holde oss oppdatert med hvordan 3. date gikk når dere har hatt den! Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...