Gå til innhold

Trenchcoat er det litt gammel dame?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, Citronella skrev:

Det er vel mer en kåpe enn en trench lille Suri har på seg her.

Leste du teksten under bildet?

"Suri Cruise in a Burberry trench"

Anonymkode: 3cc0d...c0d

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Nei, trenchcoat har ingenting med gammel dame å gjøre.

Skrevet

En trench er tidløs og blir aldri umoderne. Kan brukes av både gammel og ung og kan styles på mange ulike måter. Det er lurt å investere i en klassisk variant av god kvalitet, for de holder seg pene i årevis. Noen av de litt billigere typene, f.eks de man får kjøpt i kjedebutikker, får ofte litt dårligere fasong etter hvert, det er min erfaring. Men legger man litt penger i en av god kvalitet, så har man et plagg man kan ha glede av i mange år. Det som er helt genialt med trench, er at selv om man svimer rundt hjemme i utvaska jeans og collegegenser, så er det bare å slenge på seg trenchen når man skal ut døra, og vips så ser man velkledt ut likevel på no time. 

Skrevet

Investerte i en klassisk lang(ned til bakken lang) fra Burberry. Den er utrolig fin og klassisk jakke, men er enig at den kan fort se litt gammel ut. Eller gammel ut for meg, jeg er i begynnelsen av tjue årene. Da føler jeg at jeg må veie opp ned noen kule sneakser (huaraches, platform superga osv). Må liksom balansere den litt ut. 

• Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leste du teksten under bildet?

"Suri Cruise in a Burberry trench"

Anonymkode: 3cc0d...c0d

Jo, leste den. Men ser mer en kåpe enn en klassisk Burberry trench. 

Skrevet

Hvis du sammen med trenchen har på deg klassisk silkebluse, blyantskjørt, pumps og perlehalsbånd, så vil det selvsagt gi et annet (og eldre?) uttrykk enn om du, sammen med trenchen, har på deg Converse, sneakers, jeans, hettegenser osv. Det samlede uttrykket er helt avhengig av hva du kombinerer den med.

En trench kan både dresses opp og ned og fungere til både "fint" og hverdags. (It`s all in the details).

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...