Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk komme på et jobbintervju for noen mnd siden. Da hadde jeg en annen jobb. Jeg var lei av pendlingen, så jeg fant denne og dit var det gangavstand.

Men sjefen snakket litt gebrokkent norsk. Jeg slet litt med å ta han seriøst, pga norsken. I tillegg, sa han at han kunne gi meg tips om jeg jobba bra. Hva er isåfall "bra"?? 

Jeg fikk litt angstfølelse når jeg satt der. Nå er det ledig der igjen, n kortidsstilling. Jeg studerer nå, og er derfor ikke i jobb til vanlig. Men dette er sommerjobb, og jeg vurderer å gi det en sjanse og ta den bare for sommeren? Stedet i seg selv er veldig koselig. Men jeg vet ikke med de som jobber der og han sjefen. :S 

Har du noen gang fått dårlig følelse av sjefen? Tok du jobben?

Anonymkode: 99087...3f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du vil ikke jobbe der fordi sjefen snakker gebrokkent?

Anonymkode: 0af16...5eb

• Liker 3
Skrevet

Du slet med å ta ham seriøst pga norske ja... wow, det var et godt grunnlag for å bestemme hvordan er person er gitt... 

• Liker 3
Skrevet
9 timer siden, TheGirlWhoWaited skrev:

Du slet med å ta ham seriøst pga norske ja... wow, det var et godt grunnlag for å bestemme hvordan er person er gitt... 

Din norsk er ikke helt god den heller ser jeg...

Jeg har også vært på et intervju der jeg ikke klarte å ta det som ville blitt nærmeste sjef seriøst. Hun må ha vært på min alder eller yngre, hun hadde litt talefeil (lespet veldig mye) og virket nervøs. Jeg fikk ikke jobben, og det var i grunn like greit...  Jeg så ikke helt for meg å skulle jobbe sammen med henne.

Hvis det bare er en sommerjobb og du ikke har noen andre alternativer ville jeg gitt det en sjanse. Med mindre det er i restaurantbransjen, da hadde jeg holdt meg unna. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Knirke skrev: