Gjest Frk. Violeta Skrevet 19. april 2017 #1 Skrevet 19. april 2017 Bare lurer på hvor vanlig det egentlig er at en jente foretrekker analsex fremfor vanlig sex? Så langt virker det som om dette er vanskelig å tro på, både for menn og kvinner, og dermed begynte hue å surre. Kanskje noen vet?
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #2 Skrevet 19. april 2017 Tror nok de aller fleste jenter foretrekker vaginal sex. Anonymkode: db842...b82 7
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #3 Skrevet 19. april 2017 Spiller det noen rolle hva som er vanlig? Jeg er rimelig sikker på at det ikke er vanlig at jenter foretrekker analsex, men jeg har vært bortpå et par stykker som gjorde nettopp det. Så det skjer jo. Personlig var jeg bare glad til. Anonymkode: ea526...e50 1
Gjest Frk. Violeta Skrevet 19. april 2017 #4 Skrevet 19. april 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spiller det noen rolle hva som er vanlig? Jeg er rimelig sikker på at det ikke er vanlig at jenter foretrekker analsex, men jeg har vært bortpå et par stykker som gjorde nettopp det. Så det skjer jo. Personlig var jeg bare glad til. Anonymkode: ea526...e50 Nei, det spiller overhode ingen rolle, jeg bare lurte
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #5 Skrevet 19. april 2017 2 minutter siden, Frk. Violeta skrev: Nei, det spiller overhode ingen rolle, jeg bare lurte Godt, godt. Pule? Anonymkode: ea526...e50
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #6 Skrevet 19. april 2017 Nei ikke normalt, men det finnes jo alltid noen som liker masse rart, noen tenner jo tilogmed på trær, så... Anonymkode: 96c0a...70a 1
Katten.2.0 Skrevet 19. april 2017 #7 Skrevet 19. april 2017 Vet om jenter som kun kommer ved analsex, så da er det kanskje ikke så rart. Er jo menn som utelukkende foretrekker å bli knullet kontra knulle òg.
Gjest Axl Rose Skrevet 19. april 2017 #8 Skrevet 19. april 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei ikke normalt, men det finnes jo alltid noen som liker masse rart, noen tenner jo tilogmed på trær, så... Anonymkode: 96c0a...70a Mer normalt at jenter tenner på analsex enn på trær. Finnes jo de som tenner på maurtue også
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #9 Skrevet 19. april 2017 Analen er den nye vaginaen. Kvinners primære sex-organ. Anonymkode: 2aa84...ace
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #10 Skrevet 19. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror nok de aller fleste jenter foretrekker vaginal sex. Anonymkode: db842...b82 Egentlig rart når de klager over penisstørrelsen til partnerne sine Skulle ikke fått noe annet en analsex egentlig Anonymkode: 4eea8...e85
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #11 Skrevet 19. april 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Analen er den nye vaginaen. Kvinners primære sex-organ. Anonymkode: 2aa84...ace Helt feil. Oralen er den nye vaginalen, mens analen er den nye oralen. Veldig forvirrende saker, jeg vet, men forskning viser at det er sånn det er. Anonymkode: ea526...e50
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #12 Skrevet 19. april 2017 Sikkert vanlig for de med over gjennomsnittet vide vaginaer. Anonymkode: 5882d...6b7
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #13 Skrevet 20. april 2017 10 timer siden, Frk. Violeta skrev: Bare lurer på hvor vanlig det egentlig er at en jente foretrekker analsex fremfor vanlig sex? Så langt virker det som om dette er vanskelig å tro på, både for menn og kvinner, og dermed begynte hue å surre. Kanskje noen vet? Vanlig eller ei? Noen (et fatall), foretrekker nok analen og helst når orgasmen nærmer seg. Gir et kick lissom og med dildo i fitta blir orgasmen enormt sterk. Er nok mer vanlig at gutter vil ha noe inn i rumpa. Gutter har g-punkt i rumpa og gir dem orgasmer ut av en annen verden 😊 Anonymkode: ac368...f8a 2
cmd Skrevet 20. april 2017 #14 Skrevet 20. april 2017 Folk som er veldig glad i sex, vil det gjøre meste innenfor grenser, bl.a. analsex også. Men folk er forskjellige og ikke alle liker det. De holder seg kun til vagina. 1
draug 75 Skrevet 20. april 2017 #15 Skrevet 20. april 2017 Hvorfor "normalt"? Hvis det er slik for deg, så er det slik for deg, og da ber du de som sitter og sier "neifyameg hvor pervers du er, du er alt for generøs på sex du må bli kjipere" om å hodle kjeft. Er du kvinne er du til for å bli pult, og da er rumpa også til for å bli pult, kan du si. Vagina for å bli gravid, anal for kos, kan du si. Det er ingen andre som har facit for deg.
Gjest Annetnavn_ Skrevet 20. april 2017 #16 Skrevet 20. april 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Sikkert vanlig for de med over gjennomsnittet vide vaginaer. Anonymkode: 5882d...6b7 mange gøye svar på dette forumet. Jeg elsker både vaginal- og analsex. Det har ikke noe å gjøre med størrelse på hverken det ene eller det andre. Ganske enkelt er det to helt forskjellige opplevelser og ofte kan analsex gi vel så sterke orgasmer.
Vackra Skrevet 20. april 2017 #17 Skrevet 20. april 2017 Har venner som uttrykker at de ikke liker sex, sliter med å bli kåte osv, gjerne pga prevensjon. Alle av dem som har forsøkt analsex sier at de foretrekker det over vanlig. Bare legger det til her. Tolk det som dere vil. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå