beige Skrevet 19. april 2017 #1 Skrevet 19. april 2017 Hva skjer om jeg ikke betaler faktura fra LHL som har betalingsfrist? Fakturaen kom med skrapelodd.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #2 Skrevet 19. april 2017 Er det noe du har bestilt, har inngått avtale om? Og står det at det er en faktura, eller er det et tilbud? Anonymkode: 6bfe4...e42
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #4 Skrevet 19. april 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noe du har bestilt, har inngått avtale om? Og står det at det er en faktura, eller er det et tilbud? Anonymkode: 6bfe4...e42 Lurer jeg også på. Hvis det bare er et ubedt tilbud som har dumpet ned i posten din (reklame) har du ingen plikt til å betale. Er det en avtale du har inngått, må du betale, og si den opp snarest. Send dem en mail eller noe, det er fort gjort. Å bare la være å betale er sjelden smart, mye bedre å maile/ringe og få det ut av verden. Anonymkode: b855d...860
Gjest frøken_1975 Skrevet 19. april 2017 #5 Skrevet 19. april 2017 Fyll ut et angrerettsskjema og returner. Siden det fulgte med et skrapelodd:)
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #6 Skrevet 19. april 2017 9 minutter siden, ordinarygirl skrev: Sa ja til det over telefon😩 Da har du bekreftet at de kan sende til deg og at du støtter. Enten betaler du eller så sender du hele konvolutten med uskrapte lodd i retur. LHL kan sende fakturaen til inkasso, etter at du har fått purring med purregebyr. Da blir loddene dyre. Sperr deg for telefonsalg hos brreg.no, og svar nei, dersom du får telefonenr av denne typen når du ikke vil betale for det du får tilsendt. Lurer på en ting, dersom du hadde skrapt loddene og funnet en gevinst av litt størrelse, hadde du da og villet slippe å betale fakturaen? Anonymkode: 22468...7c9 1
beige Skrevet 19. april 2017 Forfatter #7 Skrevet 19. april 2017 Jeg har støttet de mange ganger før, så har IKKE dårlig samvittighet for å spørre om dette. Og de der loddene vinner man ikke på uansett, bare tull for å lure folk til å støtte, kjenner jeg blir sur på hele greia. Skal sende de mail og høre, så får vi se. Betaler om jeg må.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #8 Skrevet 20. april 2017 14 timer siden, ordinarygirl skrev: Hva skjer om jeg ikke betaler faktura fra LHL som har betalingsfrist? Fakturaen kom med skrapelodd. Du sender lodden tilbake. Så sperrer du for salg. Desverre hender det at de ringer uansett. Da sperrer du nr på tlf. Anonymkode: db585...492 1
boblevann Skrevet 20. april 2017 #10 Skrevet 20. april 2017 Send loddene i retur Det som er litt dumt med LHL er at de sender fakturaer og lodd mange, mange ganger selv om du har sagt at du ikke er interessert mer. På fakturaene som kommer står det med pitte liten skrift at du inngår fast abonnement dersom du betaler den. Så har du betalt en gang, vil de fortsette og mase på deg for alltid haha, har hatt litt problemer med dem selv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå