Gå til innhold

Hva er sannsynligheten for at han velger en inder fremfor en vakker nordisk kvinne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ham så godt og ønsker å prøve meg men han er sammen med en indisk kvinne på 30 år og rundt 155 høy. Jeg er 180, 24 år, blond, atletisk, vakre øyne og et perfekt smil. Han virker ikke lykkelig og det virker som om han ikke vil bli sett med henne på sosiale medier. Hun er veldig aktiv på sosiale medier men han er aldri med på bildene (jeg ser at han tar bildene gjennom refleksjonen fra solbrillene hennes og at bildet er tatt av noen som er mye høyere). 

Så hjelp! Bør jeg prøve? Hvem vil heller ha en inder enn en nordisk kvinne? Alle jeg møter fra utlandet tror jeg er svensk og alle kommenterer at jeg er utrolig pen osv. Får daglig lange blikk etter meg fra menn pluss at de sier hei og sjekker meg opp på gaten. 

Jeg er så betatt av ham! Elsker personligheten hans og at han er høy, mørk og kjekk. Ville tippe at han er to meter. Så bortkastet på en så gjennomsnittlig kvinne. Åååå han er drømmemannen!

Anonymkode: 72518...d1d

Videoannonse
Annonse
Gjest 007_008_007
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ham så godt og ønsker å prøve meg men han er sammen med en indisk kvinne på 30 år og rundt 155 høy. Jeg er 180, 24 år, blond, atletisk, vakre øyne og et perfekt smil. Han virker ikke lykkelig og det virker som om han ikke vil bli sett med henne på sosiale medier. Hun er veldig aktiv på sosiale medier men han er aldri med på bildene (jeg ser at han tar bildene gjennom refleksjonen fra solbrillene hennes og at bildet er tatt av noen som er mye høyere). 

Så hjelp! Bør jeg prøve? Hvem vil heller ha en inder enn en nordisk kvinne? Alle jeg møter fra utlandet tror jeg er svensk og alle kommenterer at jeg er utrolig pen osv. Får daglig lange blikk etter meg fra menn pluss at de sier hei og sjekker meg opp på gaten. 

Jeg er så betatt av ham! Elsker personligheten hans og at han er høy, mørk og kjekk. Ville tippe at han er to meter. Så bortkastet på en så gjennomsnittlig kvinne. Åååå han er drømmemannen!

Huff! 

Skrevet

En tråd til? Er det ikke du som har laget denne

• Liker 7
Skrevet (endret)

Er det deg igjen? Kan ikke du slutte med disse innleggene der du forherliger deg selv og rakker ned på kjæresten hans? Du er veldig opptatt av at hun er indisk og du nordisk. Din skrytepave. Det er øyet som ser som avgjør hva som er vakkert, og hans øyne mener åpenbart at hans indiske kjæreste er det. Spiller ingen rolle hva du måtte mene.

Jeg kjenner jeg blir irritert over at du går og planlegger å "stjele" en mann du VET er opptatt.

Endret av Million
  • Liker 13
Skrevet

Har du rette tenner da?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Million skrev:

Er det deg igjen? Kan ikke du slutte med disse innleggene der du forherliger deg selv og rakker ned på kjæresten hans? Du er veldig opptatt av at hun er indisk og du nordisk. Din skrytepave. Det er øyet som ser som avgjør hva som er vakkert, og hans øyne mener åpenbart at hans indiske kjæreste er det. Spiller ingen rolle hva du måtte mene.

Jeg kjenner jeg blir irritert over at du går og planlegger å "stjele" en mann du VET er opptatt.

Men hun EIER ham jo ikke. Hvis han heller vil ha meg så er det vel det beste for oss alle? Jeg ville ikke hatt en mann som egentlig ville ha en annen. 

AnonymBruker
Skrevet

Jikes ts, du kommer til å bli så flau hvis du leser denne tråden når du har fått dette her på avstand. Du fremstår ekstremt innbilsk og rett ut ondskapsfull, fysj du bør skjemmes.

Anonymkode: 5c72d...3a3

• Liker 6
Skrevet

Selvfølgelig vil han velge henne > deg.

Skrevet

Husk for all del å vise de rette tennene dine hver gang du ser han, hvis ikke har du ikke sjans ! :ninuskapus:

• Liker 5
Gjest Margit Spat
Skrevet

Ble du ikke fornøyd med svarene i den forrige tråden? 
Hvis jeg var ham ville jeg heller ikke virket lykkelig ved å måtte jobbe med noen med en personlighet som din. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er inder, og damer som deg er grunnen til at jeg heller ser til hjemlandet. Tro det eller ei, det er utrolig mange av dere. 

Anonymkode: 80c85...095

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er inder, og damer som deg er grunnen til at jeg heller ser til hjemlandet. Tro det eller ei, det er utrolig mange av dere. 

Damer som meg? Du mener pene nordiske? Eller at vi vil stjele mannen din?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Damer som meg? Du mener pene nordiske? Eller at vi vil stjele mannen din?

Har mer med at slike som deg egentlig ikke har skjønt en dritt. Åssen føles det at han valgte henne fremfor deg? 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alle menn som liker høye damer. Mange menn foretrekker lavere damer.

Anonymkode: bcf3f...6d7

• Liker 3
Skrevet

Det beste du kan gjøre er å gå videre og se deg etter en singel mann! :)

Skrevet

Jeg ville valgt de fleste nasjonaliteter fremfor deg

• Liker 10
Skrevet
48 minutter siden, Kraula skrev:

En tråd til? Er det ikke du som har laget denne

Kanskje ts håper resten av kg tar til vettet snart og skriker "STJEL HAM!" :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet

Men det kryr jo av damer som deg her til lands? I hvert fall i de større byene. Ingenting imponerende verken med hårfargen, øyenfargen, tennene eller høyden din. 

Anonymkode: c3e22...855

• Liker 4
Skrevet

Du ligger unna ham når han er i et forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...