Gå til innhold

Hva hadde du gjort om du ble konstant avvist av menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du gitt opp dating helt?

I en alder av 35 har jeg datet MYE. Men blir alltid dumpet. På 6 mnd har jeg datet 6 menn og alle dumpet meg. Uten forklaring, bare ghostet meg. Jeg kjenner på en indre urolighet og tristhet. Føler jeg har blitt mer ødelagt av denne datingen, tinder/sukker osv. Har også møtt menn på reise, via venner/jobb osv men tydeligvis så er jeg ikke attraktiv for menn.

Nå er jeg SÅ lei av menn etter å ha blitt avvist nok en gang. Siden menn hater meg så må jeg lære meg å trives alene og bli kvitt denne indre uroligheten. Har tatt imovane og det hjelper litt, men vil ikke bli avhengig heller (pga søvnproblemer altså, har fått dette lovlig av legen min så er ikke noe jeg misbruker på noen som helst måte).

Dere som er i samme situasjon, hvordan har dere lært dere å trives uten dating? 

Anonymkode: 7195b...e88

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I en alder av 35 har jeg datet MYE. Men blir alltid dumpet. På 6 mnd har jeg datet 6 menn og alle dumpet meg. Uten forklaring, bare ghostet meg. Jeg kjenner på en indre urolighet og tristhet. Føler jeg har blitt mer ødelagt av denne datingen, tinder/sukker osv. Har også møtt menn på reise, via venner/jobb osv men tydeligvis så er jeg ikke attraktiv for menn.

Nå er jeg SÅ lei av menn etter å ha blitt avvist nok en gang. Siden menn hater meg så må jeg lære meg å trives alene og bli kvitt denne indre uroligheten. Har tatt imovane og det hjelper litt, men vil ikke bli avhengig heller (pga søvnproblemer altså, har fått dette lovlig av legen min så er ikke noe jeg misbruker på noen som helst måte).

Kanskje du skal utvide horisonten litt og treffe mulige partnere på andre arenaer. Melde deg på et kurs, delta på aktiviteter som interesserer deg, gå på konsert med musikk du liker. Da er mulighetene for at du skal treffe noen med samme interesser som deg og grunnlaget for et mer varig forhold er større med en gang. 

Anonymkode: 23a80...572

• Liker 2
Skrevet

Uff, sånn hadde jeg det i ungdomstiden (som varte lenge :P ), og det er virkelig en selvtillitsknekk!

Jeg brukte de årene aktivt på å forbedre meg og å gjøre meg til et menneske som er mer morsomt og interessant å være sammen med. Har selvfølgelig jobbet mye med utséendet også, for vi alle vet jo at det er ikke bare det indre som teller.

Nå er jeg heldigvis der jeg vil være.

Klarer kanskje du å gjøre det samme? Jobbe med deg selv sånn at du får det du føler du mangler i livet? :) Det er et omfattende prosjekt, men alltid gøy å utvikle seg.

• Liker 4
Gjest Overrasket
Skrevet

Slå av teknologiske møtearenaer i noen uker. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare begynt å behandle menn på samme måte. Eller egentlig enda litt verre. Helt ærlig? Finner STOOOR tilfredstillelse i å være skiiiiiikelig kjip tilbake. Har masse aggresjon å ta ut etter en lang karrière med avvisning og mange onde dritsekker som har gjort helt jævlige ting. 

"EvilBitch" 

Anonymkode: d42ef...b0e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du skal utvide horisonten litt og treffe mulige partnere på andre arenaer. Melde deg på et kurs, delta på aktiviteter som interesserer deg, gå på konsert med musikk du liker. Da er mulighetene for at du skal treffe noen med samme interesser som deg og grunnlaget for et mer varig forhold er større med en gang. 

Anonymkode: 23a80...572

Jeg har gjort dette også skjønner du.. gått på språk-kurs, vært på surfe-ferie i Portugal, gruppetur med Carpe Diem, gått turer i fjellet med DNT. OG sukkerfest, som var kleinere enn kleinest. Føles som jeg spinner i 110 km fra den ene til den andre og at jeg har mistet meg selv på en måte.. føler meg litt som en attention whore :( For jeg har likt oppmerksomheten og alle fine meldinger jeg har fått. 

Greia er at jeg møter virkelig ingen menn som bare liker meg og syns jeg er bra nok.. menn er så kresne. Jeg kunne brukt masse penger på å operere meg men det er jo ingen garanti for å få meg kjæreste. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Tibbie skrev:

Uff, sånn hadde jeg det i ungdomstiden (som varte lenge :P ), og det er virkelig en selvtillitsknekk!

Jeg brukte de årene aktivt på å forbedre meg og å gjøre meg til et menneske som er mer morsomt og interessant å være sammen med. Har selvfølgelig jobbet mye med utséendet også, for vi alle vet jo at det er ikke bare det indre som teller.

Nå er jeg heldigvis der jeg vil være.

Klarer kanskje du å gjøre det samme? Jobbe med deg selv sånn at du får det du føler du mangler i livet? :) Det er et omfattende prosjekt, men alltid gøy å utvikle seg.

Hva betyr å jobbe med seg selv? Sånn helt konkret? Jeg får høre at jeg er morsom, sprudlende og pen av folk stadig vekk men tydeligvis ikke pen nok. Ikke bra nok. For noen :(

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Overrasket skrev:

Slå av teknologiske møtearenaer i noen uker. 

Har gjort det! Slettet tinder, sukker og happn. Aldri mer. Føler meg nesten litt skitten. Fikk masse stygge meldinger på sukker så det der gjør jeg aldri igjen. Har ikke god nok selvtillit til nettdating og flere avslag. 

Burde jeg kanskje dra på en yoga retreat på Bali eller coaching-ferie av noe slag? Noen som har gjort dette? 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bare begynt å behandle menn på samme måte. Eller egentlig enda litt verre. Helt ærlig? Finner STOOOR tilfredstillelse i å være skiiiiiikelig kjip tilbake. Har masse aggresjon å ta ut etter en lang karrière med avvisning og mange onde dritsekker som har gjort helt jævlige ting. 

"EvilBitch" 

Spennende :) Hva er det du har gjort, sånn helt konkret? F.eks hvis en mann ghoster deg, hvordan reagerer du?

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"EvilBitch" 

Jeg er ikke populær blant kvinner, men jeg hevner meg ikke på noen for det.

Anonymkode: 0895e...2bc

• Liker 11
Gjest Overrasket
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Burde jeg kanskje dra på en yoga retreat på Bali eller coaching-ferie av noe slag? Noen som har gjort dette? 

JA! Gjør det gjør det, gjennomfør det! :edie: Hva som helst som setter det i kontakt med folk, ansikt til ansikt. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gjort dette også skjønner du.. gått på språk-kurs, vært på surfe-ferie i Portugal, gruppetur med Carpe Diem, gått turer i fjellet med DNT. OG sukkerfest, som var kleinere enn kleinest. Føles som jeg spinner i 110 km fra den ene til den andre og at jeg har mistet meg selv på en måte.. føler meg litt som en attention whore :( For jeg har likt oppmerksomheten og alle fine meldinger jeg har fått. 

Greia er at jeg møter virkelig ingen menn som bare liker meg og syns jeg er bra nok.. menn er så kresne. Jeg kunne brukt masse penger på å operere meg men det er jo ingen garanti for å få meg kjæreste. 

Men, det kan jo ikke være utseendet ditt når du de facto er på dates og menn har lyst til å bli bedre kjent med deg?

Kanskje det beste rådet er å ikke være desperat etter å MÅTTE få seg en kjæreste? 

Anonymkode: 5aa97...7aa

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"EvilBitch" 

Bitre kvinner er lite attraktivt, men kanskje det fungerer for deg :P 

• Liker 5
Skrevet

Hva betyr å jobbe med seg selv? Sånn helt konkret? Jeg får høre at jeg er morsom, sprudlende og pen av folk stadig vekk men tydeligvis ikke pen nok. Ikke bra nok. For noen :(

Å utvikle seg selv. Å jobbe med det som ikke er så veldig tiltrekkende. Om du foreksempel er en dømmende person, ville jeg skrudd litt ned på det og heller dømt folk inni meg. Om du er sjalu og lager litt drama, hadde jeg skjult det. Om jeg har dårlig klesstil ville jeg forbedret meg litt der. Hadde nok også kanskje jobbet med sminken...

Skjønner du?

At du ikke er pen nok er bare en unnskyldning. Jeg ser mange lite pene mennesker som er svært vellykket i livet med både kjærlighet og karriere.

Jeg tror egentlig at din største mangel er selvtillitt (og jeg kan skjønne at mangelen blir større og større med konstant avvisning).

Lav selvtillitt vises, og det er dessverre ikke så tiltrekkende verken for det motsatte kjønn eller potensielle venner... :/ 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha lest tråden har jeg en teori; Kan det tenkes at du prøver for hardt? Greier du å være avslappa, være deg selv, eller blir det litt anstrengt? Ser for meg at du er litt for opptatt av å være veldig spennende og se bra ut, og kanskje legger ut kleine "se så fin jeg er"-bilder på profilene, at det er derfor du har fått pepper? Veldig far fetched dette her, men det var mine 50 cents.

Anonymkode: b79ff...e39

• Liker 2
Skrevet

Noe som var galt med meg som det tok meg en stund å innse, var at jeg var for pågående :P Jeg "maste" på nye venner og tok aldri et hint. Haha, det var visst skikkelig turn off. Nå har jeg lært å være litt mer hard to get, og det funker så innmari bra!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde spurt venner om de kunne være ærlig og fortelle meg hva de tror er årsaken, selv om sannheten kanskje sårer.

I tillegg ville jeg tatt vare på meg selv. Trent, spist sunt, vært sosial med venner og levd.

Anonymkode: 66d4f...e9f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke populær blant kvinner, men jeg hevner meg ikke på noen for det.

Anonymkode: 0895e...2bc

Nobelt av deg. Jeg trvies mye bedre med øye for øye filosofi. Angrer bare på én ting: at jeg har funnet meg så mye dritt fra enkelte uten å ta igjen.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En klok mann sa engang at dersom du gjentar en handling så får du, som oftest, samme resultat hver gang. Vi lærer tidlig at å hoppe i vann gjør oss våte, så vi unngår det når vi ikke spesifikt ønsker nettopp å bli våte.

Men når det gjelder vår oppførsel ovenfor mennesker - måten vi relaterer til omgivelsene på - så lærer de aller, aller fleste av oss rimelig sent. Vi fortsetter, med andre ord, å hoppe i den sosiale varianten av kaldt vann og forventer å ikke bli våte og kalde. 

Du gjentar samme handling og forventer et resultat du aldri vil få. Ikke fordi du, som menneske, ikke har massevis av potensielle partnere der ute, men fordi den typen menn du velger som potensiell partner ikke er reell. Hva du gjør feil? :vetikke: Kanskje tiltrekkes du av duster og møkkamenn? Kanskje går du for menn som klart signaliserer at de er interessert i bare sex uten at du ser tegnene? Uansett hva det er du gjør: få hjelp til å slutte med det sånn at du kan lete blant menn som faktisk reelt sett kan bli din partner, og en god sådan. Fra venner, familie, terapeut.

En viktig ting her er at du er deg nok. Og det er DU som skal gjøre deg lykkelig. Når du er lykkelig, da er det riktig tid til å finne en partner. Fordi, ts, realistisk sett burde nok du ha dumpet like mange menn som menn dumpet deg - det er nemlig både ok og sunt å ha krav, standarder og å vite med seg selv at "jeg er mer verdt enn dette forholdet". 

Så ta en pause. Vær deg. Finn deg 2-3 hobbyer som du elsker. Reis. Lær deg noe nytt, gjerne noe du er litt redd for. Mestre noe du ikke er så flink til. Søk hjelp om du må. Og så kommer du tilbake og plukker ut en mann som er verdt deg - det skal nemlig ikke være omvendt. ;) 

Anonymkode: 64f81...3e7

• Liker 7
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"EvilBitch" 

Ånei. Bli fada ut av ei dame som har for vane å bli fada ut ? Gjør jo jobben for oss. Fortsett gjerne sånn :)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...