AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #1 Del Skrevet 19. april 2017 Liker ikke spinat, men prøver å få det i meg gjennom smoothie. Noen som har forslag til hvordan jeg blir kvitt smaken? Hvilke ingredienser? Av væske bruker jeg mandelmelk/havremelk alt ettersom. For å unngå sukkeret i juice. Anonymkode: ef5aa...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 19. april 2017 #2 Del Skrevet 19. april 2017 Lime, Sitron? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QQbaby Skrevet 19. april 2017 #3 Del Skrevet 19. april 2017 Hvorfor i helvete skal du tvinge i deg spinat når du ikke liker det? Hva skjer med tvangstanker? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullgenser Skrevet 19. april 2017 #4 Del Skrevet 19. april 2017 Bruker du frosne spinatputer eller fersk babyspinat? Ville prøvd sistnevnte hvis du ikke har forsøkt det allerede, personlig syns jeg ikke det smaker spinat i det hele tatt av smoothien da, uansett hva jeg har oppi😊 (Jeg bruker også mandelmelk i min, ellers går det i det jeg har tilgjengelig av bær/frukt.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #5 Del Skrevet 19. april 2017 51 minutter siden, Ella1 skrev: Lime, Sitron? Har lime, så skal prøve det. Om det ikke fungerer prøver jeg med sitron. 48 minutter siden, QQbaby skrev: Hvorfor i helvete skal du tvinge i deg spinat når du ikke liker det? Hva skjer med tvangstanker? Fordi spinat er ganske sunt og jeg er på slanker'n. For helvete. 37 minutter siden, Ullgenser skrev: Bruker du frosne spinatputer eller fersk babyspinat? Ville prøvd sistnevnte hvis du ikke har forsøkt det allerede, personlig syns jeg ikke det smaker spinat i det hele tatt av smoothien da, uansett hva jeg har oppi😊 (Jeg bruker også mandelmelk i min, ellers går det i det jeg har tilgjengelig av bær/frukt.) Jeg kjøpte en stor pakke med spinat på Kiwi. Usikker på om det er babyspinat. Om det ikke er det så skal jeg heller se etter det. Nå har jeg ikke frosne bær i frysen, men har appelsin, eple og banan. Kanskje jeg skal prøve med appelsin og litt lime i morgen. Anonymkode: ef5aa...c35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #6 Del Skrevet 19. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har lime, så skal prøve det. Om det ikke fungerer prøver jeg med sitron. Fordi spinat er ganske sunt og jeg er på slanker'n. For helvete. Jeg kjøpte en stor pakke med spinat på Kiwi. Usikker på om det er babyspinat. Om det ikke er det så skal jeg heller se etter det. Nå har jeg ikke frosne bær i frysen, men har appelsin, eple og banan. Kanskje jeg skal prøve med appelsin og litt lime i morgen. Anonymkode: ef5aa...c35 Har ikke testet dette selv, men banan overdøver det meste, enda så mild den er selv. Anonymkode: 69547...009 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusheen the cat Skrevet 20. april 2017 #7 Del Skrevet 20. april 2017 Jeg bruker en god klump fersk ingefær, dekker over alt annet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 20. april 2017 #8 Del Skrevet 20. april 2017 Eple og/eller frisk ingefær kamuflerer effektivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #9 Del Skrevet 20. april 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke testet dette selv, men banan overdøver det meste, enda så mild den er selv. Anonymkode: 69547...009 Enig i dette. Hvis du ikke skal ha sukker i funker banan best som søtningsmiddel. Anonymkode: 2d4a7...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 20. april 2017 #10 Del Skrevet 20. april 2017 Ingefær! pleier å lage smoothie av spinat, brokkoli, kiwi, banan, ingefær og 50/50 eplejuice og vann. Hvis du syntes det blir for lite søtt er et par dråper stevia aldri feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #11 Del Skrevet 20. april 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Har lime, så skal prøve det. Om det ikke fungerer prøver jeg med sitron. Fordi spinat er ganske sunt og jeg er på slanker'n. For helvete. Jeg kjøpte en stor pakke med spinat på Kiwi. Usikker på om det er babyspinat. Om det ikke er det så skal jeg heller se etter det. Nå har jeg ikke frosne bær i frysen, men har appelsin, eple og banan. Kanskje jeg skal prøve med appelsin og litt lime i morgen. Anonymkode: ef5aa...c35 Men hellandussen da, ts: spinat er ikke sunnere enn andre grønne saker. Liker du ikke spinat? Spis brokkoli, grønnkål, salat eller asparges. Du blir verken mett, slank eller sunn av spinat: du får i deg en ok mengde k-vitamin og jern. Som også har en mengde andre kilder som du kan søke opp og benytte deg av. Sånn som tips: det finnes ferdiglagde frosne pakker med smoothie som inneholder spinat. Kjør dem heller enn den overprisede ferske spinaten. Sånn som tips nr 2: smoothie er høy på kalorier og kjør deg ikke mett mer enn en halvtime. Å spise hele kål, brokkoli, beter etc er mer effektivt i forhold til kalori per metthet. Anonymkode: 91cf1...e4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 20. april 2017 #12 Del Skrevet 20. april 2017 Jeg bruker av og til sånn ferdig smoothieblanding fra eldorado, den med banan, mandarin, grønnkål, spinat og ingefær. Blander den med vann og kanskje en skvett plantemelk. Synes ikke den smaker spinat i det hele tatt, så jeg pleier å ha oppi et par ekstra frosne spinatbiter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QQbaby Skrevet 20. april 2017 #13 Del Skrevet 20. april 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi spinat er ganske sunt og jeg er på slanker'n. For helvete. Anonymkode: ef5aa...c35 For spinat gjør deg magisk slank Hørt om å spise sund, litt mindre og trening. Tror det funker bedre enn å trøstespise spinat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå