AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #1 Del Skrevet 19. april 2017 Er det noen som har noen erfaringer med keratin behandling for å få helt glatt hår? Har krusete/bølgete hår, så bruker glattetang nesten hver gang håret blir vått. Kan man faktisk få glatt hår av keratin behandling, eller er det for godt til å være sant? Eksempel dette: http://www.luxushair.com/keratintreatment Anonymkode: 757c9...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 19. april 2017 #2 Del Skrevet 19. april 2017 Vet ingenting om den du har link til, men jeg har tatt keratinbehandling i salong ( heter INOAR og er divesre salonger rundt i Norge som tilbyr dette) og jeg trodde ærlig talt ikke helt på effekten, men det hadde utrolig god effekt. Fra frizzete, porøst og slitt hår fikk jeg blankt, sunt og helt rett hår. Effekten varte nesten 6 mnd, deretter dabbet det gradvis av. Tok ny behandling og nå etter ca 7 mnd har jeg fortsatt god effekt av det. Tror de anbefaler 1-2 behandlinger i året. Koster endel, men så verdt det. Ser nå at de som importerer inoar til norge (black box beauty i oslo) nå også har startet med en billigere variant, såkalt "First shampoo) som skal gi tilsvarende effekt i 2-3 mnd (en times behandling i salong). Har ikke prøvd selv, men før/etter bildene er ganske imponerende. Du kan se de på instagram og hjemmesiden - og der tror jeg det også er en oversikt over frisørsaloger som tilbyr behandlingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 20. april 2017 #3 Del Skrevet 20. april 2017 (endret) jeg har kjøpt en keratinbehandling på ebay, men har ikke prøvd den enda. har veldig frizzy hår som ikke tåler luftfuktighet i det hele tatt! har i hvertfall hørt (og sett) fra andre at det funker Endret 20. april 2017 av fresia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brontosaurus Skrevet 20. april 2017 #4 Del Skrevet 20. april 2017 Nå har jeg rett hår med noe fall, som er porøst og blir fort slitt. Jeg tok en slik behandling som skal vare i 3 måneder, og det funket på noen måter. Det føltes tykkere og så mer glansfullt ut, men jeg har mye småhår og håret ble så glatt at disse var umulig å få med i en hestehale eller i en flette, de sklei bare ut igjen. Venninnen min tar behandlingen hver 3 måned og har det fiiineste håret jeg vet om. Problemet er at du må time farging og annen behandling av håret til 1 - 2 ganger i året så du ikke ødelegger effekten. Det er også mange andre produkter vi putter i håret som ødelegger keratinen, så du må kjøpe svindyre produkter uten de skadelige ingrediensene. Det gjelder også sjampo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå