AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #1 Skrevet 19. april 2017 Er det et tabu i samfunnet å ikke elske sine foreldre eller å synes at kontakt med dem er et pliktløp? Som barn setter man ofte foreldrene sine på en pidestall, men etter som årene går så får man kanskje et annet syn på dem og relasjonen man har hatt/har med dem. Anonymkode: 9ffa9...efd
Måbarefåsiat... Skrevet 19. april 2017 #2 Skrevet 19. april 2017 Jeg elsker mine foreldre fordi de er mine foreldre. Det betyr ikke at jeg har et gullende godt forhold til dem. Særlig til pappa har jeg et anstrengt forhold - eller egentlig er det vel han som har et anstrengt forhold til meg. Jeg aner ikke hvorfor, men har sluttet fred med det. Mamma og jeg gjør endel ting sammen, hun vil nok være mer venninne enn det passer meg. Jeg ser deres feil og mangler, men også betingelsesløs kjærlighet. Ingen er perfekte, heller ikke foreldre. Og som voksen forstår man jo det.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #3 Skrevet 19. april 2017 2 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev: Jeg elsker mine foreldre fordi de er mine foreldre. Det betyr ikke at jeg har et gullende godt forhold til dem. Særlig til pappa har jeg et anstrengt forhold - eller egentlig er det vel han som har et anstrengt forhold til meg. Jeg aner ikke hvorfor, men har sluttet fred med det. Mamma og jeg gjør endel ting sammen, hun vil nok være mer venninne enn det passer meg.Jeg ser deres feil og mangler, men også betingelsesløs kjærlighet. Ingen er perfekte, heller ikke foreldre. Og som voksen forstår man jo det. Godt poeng! Anonymkode: 9ffa9...efd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå