AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #1 Skrevet 19. april 2017 Vurderer å trekke meg fra vervet, da jeg må bruke utrolig mye fritid på opplæring/møter. Går det an? Prøver å komme i en dialog med sjefen, men vanskelig. Anonymkode: 68ad8...a1b
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #2 Skrevet 19. april 2017 Ja mann har lov og trekke seg fra vervet. lever inn skriftlig oppsigelse fra vervet til hovedtillitsvalg og informer sjefen. Anonymkode: 4a4ba...0eb
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #3 Skrevet 21. april 2017 På 19.4.2017 den 22.44, AnonymBruker skrev: Ja mann har lov og trekke seg fra vervet. lever inn skriftlig oppsigelse fra vervet til hovedtillitsvalg og informer sjefen. Anonymkode: 4a4ba...0eb Har jo veldig lyst og fortsette, men trodde sjefen var rundere i kantene. Bare på de to neste månedene mister jeg nesten 1 uke med fri. Trodde selvfølgelig jeg skulle få noe avspasering for opplæring, det vil jo være en fordel for jobben at jeg blir opplært. Anonymkode: 68ad8...a1b
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #4 Skrevet 21. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har jo veldig lyst og fortsette, men trodde sjefen var rundere i kantene. Bare på de to neste månedene mister jeg nesten 1 uke med fri. Trodde selvfølgelig jeg skulle få noe avspasering for opplæring, det vil jo være en fordel for jobben at jeg blir opplært. Anonymkode: 68ad8...a1b Får du ingen godtgjørelse fra fagforeningen når du deltar på kurs/opplæring på fritiden? Anonymkode: 64b0e...5a2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #5 Skrevet 21. april 2017 Vet ikke om det er samme regler for alle forbund.På hjemmesiden til mitt forbund,står rettigheter og regler for tillitsvalgte. I mitt forbund har vi hvertfall rett til permisjon med lønn ifm.kurs og opplæring som kommer bedriften til gode. Anonymkode: 6daca...4b1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #6 Skrevet 21. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Får du ingen godtgjørelse fra fagforeningen når du deltar på kurs/opplæring på fritiden? Anonymkode: 64b0e...5a2 Nei, kun hvis det er obligatorisk opplæring i arbeidstiden min så får jeg fri fra arbeidsgiver. Har jeg fri og må bort til et annet sted og være borte i to døgn, så får jeg ingenting. Trodde jeg ville fått noe avspasering for de timene med opplæring i det minste. Anonymkode: 68ad8...a1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå