Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter med ganske blanda følelser...

Usikker på hva som skjer nå..

Jeg er ung og bundet..

Han, min kollega har barn fra et tidligere forhold - og er vel på en måte litt useriøs med dama han har nå..

Tror de er sammen mest fordi han synes det er ok,

ikke pga hans sterke følelser liksom..

Vi kom da i snakk på en fest for en stund siden,

og det var vel noe i luften med engang...

Etter den festen var vi begge ganske flaue for hverandre en periode, deretter "tok vi opp" kontakten igjen.. Så ble det julebord tid, og der skjedde selvsagt det som måtte (?) skje..

To mennesker som stikker fra alle andre for å få litt kyss og klem - og kos (ikke no`sex) ..

Jeg tror ikke noen vet om dette..

Problemet har kommet nå i ettertid liksom...

jeg trodde vi bare hadde hatt det koselig og

at vi begge kunne ta med dette som gode minner videre.

(særlig fordi han sa at vi ikke kunne rote mer enn den gangen)

Men istede for å late som ingenting, har det blitt til at vi sammen med andre kolleger er "normale", men når vi er sammen alene er kjemien og tonen og alt helt anerledes liksom (selv om jeg merker at han ser langt etter meg når de andre er der også)..

Og ikke minst han er veldig interesert i å prate med meg, feks om jeg skal til å gå gjør han alt for å få meg til å bli litt lengere.. Sender meg Gode blikk

(ikke slike jeg-har-lyst-på-deg-blikk), mer kjærlige :)

og han er så forståelsesfull, vil høre på det jeg sier osv osv....

Videoannonse
Annonse
Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Hva er spørsmålet ditt egentlig?

Dersom du vil prøve noe mer med denne mannen, bør du gå ut av det forholdet du er i nå FØRST. Ellers syns jeg vel ikke du kan holde på slik.

Noen menn ER faktisk så drittsekker at de fint kan ha to kvinner samtidig, og ha god samvittighet i tillegg, selv om de virker såååå oppriktige.

Sier ikke at det er tilfelle her, men hvor OK er fyren egentlig så lenge han er halvveis sammen med en annen?

Skrevet

det jeg lurer på er vel om han er interessert?

om det er slik at vi egentlig burde holde oss vekk fra hverandre?

hvor stor oddsene er for at noe mere skal skje mellom oss?

osv osv osv osv....

er så usikker, men likevel føler jeg meg på en bisarr måte trygg når vi er alene sammen :roll:

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Syns fremdeles du bør avslutte det eksisterende forholdet før du utforsker noe mer med denne nye. Disse spørsmålene er dessuten noe du bør spørre ham om, for det kan faktisk ingen andre vite. Det går an å tolke i hytt og pine, men når det kommer til stykket er det du trenger et klart svar fra ham.

Gjest Anonymous
Skrevet
Syns fremdeles du bør avslutte det eksisterende forholdet før du utforsker noe mer med denne nye. Disse spørsmålene er dessuten noe du bør spørre ham om, for det kan faktisk ingen andre vite. Det går an å tolke i hytt og pine, men når det kommer til stykket er det du trenger et klart svar fra ham.

helt enig. hadde egentlig tenkt å påpeke at han faktisk er opptatt og muligens nokså useriøs, men det virker det jo som begge parter er. derfor ingen bedre råd enn det Leyla gir.

Skrevet

for min del synes jeg det vanskligste er det å skulle evt prøve seg på en kollega - for tenk om han bare leker og ikke vil mer.. Ganske ømfintlig område :oops:

Gjest Marianna Panna
Skrevet
for min del synes jeg det vanskligste er det å skulle evt prøve seg på en kollega - for tenk om han bare leker og ikke vil mer.. Ganske ømfintlig område  :oops:

Så da skal du beholde han du er sammen med i tilfelle han andre ikke er interessert? Det er egoistisk det. Om du vil prøve med kollegaen din så gjør du slutt med han du er sammen med først! Det er ikke noe galt i å forelske seg i noen andre, men det er galt å beholde han andre på gress i tilfelle det ikke fungerer med kollegaen din.

Skrevet
Noen menn ER faktisk så drittsekker at de fint kan ha to kvinner samtidig, og ha god samvittighet i tillegg, selv om de virker såååå oppriktige.

Hva i all verden er galt med å ha to kvinner samtidig? Jeg har havnet i den situasjon at jeg kjenner to kvinner som vil ha sex med meg nå. Er jeg drittsekk dersom jeg gir begge to det de vil ha?

Gjest Sukkerert
Skrevet

Hva i all verden er galt med å ha to kvinner samtidig? Jeg har havnet i den situasjon at jeg kjenner to kvinner som vil ha sex med meg nå. Er jeg drittsekk dersom jeg gir begge to det de vil ha?

Viss en av dem er kjæresten din, slik som i den omtalte situasjonen, så ja.

Viss du ikke har et forhold til noen av dem, og bare vil skryte litt, er du ikke nødvendigvis en drittsekk. :wink:

Gjest GreenSky
Skrevet

Men du er jo singel?

Kunne fint hatt sex med to fyrer jeg, forutsatt at jeg var singel, og at det ikke var noe seriøst på gang med en eller begge av fyrene.

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Syns også det er forskjell på om man er single eller ikke. Så lenge ingen blir såret, kan man holde på med så mange man bare ønsker. Forutsatt at man ikke har fast partner, vel å merke. :-)

Skrevet

Sant folkens :(

vi er ubrukelige og bør holdes vekk fra hverandre,

siden vi begge har partner hver for oss.

sørgelig at vi treffes Hver dag, bare.. :veldigsur:

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Ubrukelige? Hvor hentet du den tolkningen fra?

Ingen her som har ment at dere må holdes fra hverandre, men før dere utforsker hverandre særlig mer, bør dere avslutte nåværende forhold. Er du ikke villig til det, så får man bare håpe at "What goes around, comes around".

Gjest Daniella_
Skrevet

Skjønner ikke helt spørsmålet selv.

Om dere forelsker dere dere?

Du gjør det virker det som i hvertfall :sjarmor:

Men altså, hva skal du med han? Han har en dame...

Gjest Bhsiltsk
Skrevet
Skjønner ikke helt spørsmålet selv.

Om dere forelsker dere dere?

Du gjør det virker det som i hvertfall :sjarmor:

Men altså, hva skal du med han? Han har en dame...

Og trådstarter selv er "ung og bundet" selv.

Gjest Daniella_
Skrevet

Og trådstarter selv er "ung og bundet" selv.

Er hun? :-?

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Ja, det står så i det første innlegget...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...