Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2004 #1 Skrevet 21. desember 2004 Hva er best av disse to ? Vurder å kjøpe det i julegave, men er litt usikker på hva jeg skal velge. Hva sier dere ? X Box eller Playstation 2 Takker og neier
Polly Ester Skrevet 21. desember 2004 #2 Skrevet 21. desember 2004 Vet ikke hvordan PS2 funker, men X-boxen bråker endel. Hvis du skal bruke den til DVD må du kjøpe en ekstra fjernkontroll... Jeg tror kanskje jeg hadde valgt PS2 hvis jeg skulle kjøpt i dag - forutsatt at prisen var omtrent den samme. Men, ettersom jeg har forstått kan det bli vanskelig å få kjøpt noe PS2 før jul...
Tjorven Skrevet 21. desember 2004 #4 Skrevet 21. desember 2004 Playstation 2 har visst mer varierte spill en x-box iallfall, og selv holder jeg en god knapp på PS2. Men har lest flere steder at dette er utsolgt stort sett over alt nå før jul, så det kan nok være vanskelig å få tak i...
Sekhmet Skrevet 21. desember 2004 #5 Skrevet 21. desember 2004 Playstation2 skal du slite med å få tak i, for et skip fullt av spill er stoppa i suezkanalen, og det er ganske rensket for PS2 de fleste plasser.. XBox derimot, er ikke vrient å få tak i.
Superlammet Skrevet 21. desember 2004 #6 Skrevet 21. desember 2004 Jeg har begge deler, og jeg er mye mer fornøyd med Xboxen enn med PS2'en. Begge har jo sine fordeler og ulemper da. Xbox: - Stor lagringskapasitet - Bedre grafikk - Mange gode spill som kun kommer på Xbox - Xbox live, for de som har bredbånd - Stor - Ikke DVD-spiller uten å spytte inn 300-500,- ekstra. PS2: - Liten og nett - Integrert DVDspiller, dessverre ikke så altfor bra - Mange spill - Man må ha minnekort - barnevennelig.
lene24 Skrevet 22. desember 2004 #7 Skrevet 22. desember 2004 Hvist du er heldig får du tak i playstation 2, hørte at det er en del butikker som tar inn et lite parti ( ca 5-6 stk) nå rett før jul!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå