Zarah Skrevet 19. april 2017 #1 Skrevet 19. april 2017 Hei! Jeg har hatt katten min i 6 år nå. Hun elsker å være ute og har gjerne vært borte både en og to dager. Men i løpet av denne vinteren har det forandret seg. Jeg tenkte at det kanskje var kulden, men nå begynner det jo å bli varmt men hun vil fortsatt ikke være ute. Jeg flyttet i August og i begynnelsen var hun mye ute, frem til nyåret nå. Hun er ute i maks 5-10 minutter før hun klorer på døren (der kan hun stå å klore i en halvtime før hun gir seg). Kan det være noe galt? Noen som har lignende opplevelser?
Gjest HappyWaffle Skrevet 19. april 2017 #2 Skrevet 19. april 2017 Kanskje hun ikke føler seg trygg der du bor nå? Jeg ville ikke stresset med å tvinge katten til å bære ute dersom den ikke vil.
Zarah Skrevet 19. april 2017 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2017 Akkurat nå, HappyWaffle skrev: Kanskje hun ikke føler seg trygg der du bor nå? Jeg ville ikke stresset med å tvinge katten til å bære ute dersom den ikke vil. Det tenkte jeg også. Men hun var masse ute fra august-desember. Så tror ikke det er det heller
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #4 Skrevet 19. april 2017 Har katten noen gang blitt stengt ute i flere timer i kulde uten at noen slapp den inn? Kanskje hun er redd noe slikt skal skje igjen? Anonymkode: 5634e...8df
Gjest HappyWaffle Skrevet 19. april 2017 #5 Skrevet 19. april 2017 14 minutter siden, Zarah skrev: Det tenkte jeg også. Men hun var masse ute fra august-desember. Så tror ikke det er det heller Kan være noe har skremt henne den senere tiden. Prøv å bli med henne ut, se hvordan hun er da
Zarah Skrevet 19. april 2017 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har katten noen gang blitt stengt ute i flere timer i kulde uten at noen slapp den inn? Kanskje hun er redd noe slikt skal skje igjen? Anonymkode: 5634e...8df Ikke som jeg kan huske. Hun har blitt stengt inne i garasjen i flere dager da vi bodde hjemme (3 ganger :o, hun er så sneaky). Men der tuslet hun inn titt og ofte etterpå
Zarah Skrevet 19. april 2017 Forfatter #7 Skrevet 19. april 2017 1 time siden, HappyWaffle skrev: Kan være noe har skremt henne den senere tiden. Prøv å bli med henne ut, se hvordan hun er da Skal prøve på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå