Gå til innhold

Helt knust...og sitter på jobb

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en hyggelig fyr et par ganger og hatt det superkoselig. Han har vært veldig på og uttrykket at han virkelig liker meg - samt lagt planer frem i tid.

Datingmessig er jeg litt forsiktig og trenger nok en del bekreftelse fra en fyr på at han virkelig liker meg for å føle meg trygg. Når vi har vært fra hverandre har kontakten ebbet litt ut. Jeg har tatt litt initiativ, men vegret meg for å gjøre det nok. Han er veldig frempå og positiv, og det har jeg likt ved ham. 

Nå fikk jeg en 'avslutningsmelding'. Den var veldig sympatisk og vennlig, men også helt 'finito'. Det hjelper jo heller ikke å få repetert hvor fantastisk jeg er. I tillegg settes jo tankene i spinn - er det noe annet som har skjedd?

Jeg sitter på jobb og har egentlig en del å gjøre idag, men nå føler jeg bare for å dra hjem. Jeg har helt vondt i magen. Det er sjelden jeg tar 'helt feil' med disse tingene, og er oppriktig lei meg. Er ikke en person som føler så veldig mye, og dette er helt uvant.

:( 

Anonymkode: eb032...7a1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøttmarkedet kan være brutalt. Du har blitt veid og funnet for lett denne gangen. Vi skjønner at det er tøft.

Men det går sikkert bedre neste gang:)

Anonymkode: d18c5...40b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sender deg en klem!:klem: Det er kjipt, men det er dessverre litt sånn man må regne med innimellom. Utrolig dårlig gjort av han å sende deg en slik melding i arbeidstida da.:sad:

Jeg var gjennom det samme selv for et par mnd siden, han var veldig på og alt var helt topp, jeg fikk til og med en stor rosebukett på siste daten (6. date). Og 4 dager senere så får jeg en telefonsamtale der han har funnet ut at det ikke er riktig å gå videre. Heldigvis hadde jeg ikke rukket å få de store følelsene ennå, så det gikk greit. Men man blir jo likevel litt skuffet og lei seg, og lurer jo på hva i all verden som skjedde når det snur så brått (og nei, han datet ikke andre). Men man får bare være glad for at de avslutter det før man blir for følelsesmessig involvert.

Og du, det er mange flere flotte menn der ute. Jeg har allerede møtt en ny.;) Så får vi se om det går bedre denne gangen da. Vi har møttes 5 ganger, og har til og med lagt noen planer et stykke fram i tid... Så foreløpig lovende.;) Men ja som du skriver så kan det fort snu likevel. Men man må bare prøve.

Anonymkode: 3b5a2...4af

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sender deg en klem!:klem: Det er kjipt, men det er dessverre litt sånn man må regne med innimellom. Utrolig dårlig gjort av han å sende deg en slik melding i arbeidstida da.:sad:

Jeg var gjennom det samme selv for et par mnd siden, han var veldig på og alt var helt topp, jeg fikk til og med en stor rosebukett på siste daten (6. date). Og 4 dager senere så får jeg en telefonsamtale der han har funnet ut at det ikke er riktig å gå videre. Heldigvis hadde jeg ikke rukket å få de store følelsene ennå, så det gikk greit. Men man blir jo likevel litt skuffet og lei seg, og lurer jo på hva i all verden som skjedde når det snur så brått (og nei, han datet ikke andre). Men man får bare være glad for at de avslutter det før man blir for følelsesmessig involvert.

Anonymkode: 3b5a2...4af

Ja, dog denne gangen hadde jeg blitt ganske involvert allerede...det handlet nok om at de gangene vi traff hverandre satt vi og skravlet i 7 timer +. Så man ble jo godt kjent. Vi hadde masse felles og jeg syntes han var hyggelig å prate med.

Det er det som er dritt. Jeg mister jo helt troen på at jeg klarer å lese av interesse på korrekt måte. I de fleste sosiale relasjoner klarer jeg jo å se om man har kjemi og det er gjensidig, men dette var jo tydelig enveis uten at jeg hadde den videste anelse. 

Det verste er at jeg sendte en melding for noen dager siden fordi jeg var usikker ang. vår neste date (som han hadde tatt initiativ til to ganger, og lang tid i forveien), og om han fortsatt hadde lyst. Han forsikret meg om at det hadde han, og skravlet videre, munter som alltid. Så får jeg melding to dager senere...hvorfor ikke bare avslå meg når jeg først bragte usikkerheten på banen? I stedet ble jeg beroliget, konkluderte med at jeg overdramatiserte og slappet av. Og nå er jeg helt tatt på sengen...

AnonymBruker
Skrevet

Det er desverre slik dating ofte er. Nå er jeg ikke singel lengre,men i den innledende fasen prøvde jeg alltid å holde forventningene så lave som mulig.men det er selvsagt enklere sagt enn gjort,særlig når man treffer noen som gir inntrykk av at han liker deg spesielt godt.Og det gjorde han nok også.men kanskje han ble usikker på deg siden du var mer tilbakeholdende?

En annen ting er at om man har opplevd skuffelse før,er det lett for at man er litt forsiktig men det blir ofte en ond sirkel der man aldri klarer å være nok frempå,og si hva man føler for den andre.Jeg vet dette er vondt,men livet går videre.Dette er ikke den siste fyren du kommer til å treffe.Neste gang kan du kanskje øve deg på å være litt mer direkte i hva du føler,og litt mer frempå?

På den annen side er det jo også en mulighet for at han er en player,og de blir jo ofte lei om de ikke får full bekreftelse med en gang.Så om det er tilfellet her kan du bare være glad det er over nå,selv om det uansett gjør veldig vondt.

Anonymkode: 8a605...42f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det verste er at jeg sendte en melding for noen dager siden fordi jeg var usikker ang. vår neste date (som han hadde tatt initiativ til to ganger, og lang tid i forveien), og om han fortsatt hadde lyst. Han forsikret meg om at det hadde han, og skravlet videre, munter som alltid. Så får jeg melding to dager senere...hvorfor ikke bare avslå meg når jeg først bragte usikkerheten på banen? I stedet ble jeg beroliget, konkluderte med at jeg overdramatiserte og slappet av. Og nå er jeg helt tatt på sengen...

Kan hende det var den meldingen som var spikeren i kista. Kan hende han egentlig hadde tenkt å gi det litt tid, men så gav du ham følelsen av at du var kommer dit at du ville tatt et evt. brudd veldig tungt, og derfor ble han nødt til å ta et kjapt valg, som da ble å avslutte ting. Jeg har i hvert fall vært i den situasjonen et par ganger, hvor jeg ble nødt til å avslutte p.g.a. det som kanskje kunne komme seinere (sårede følelser fra hennes side), selv om jeg egentlig ville gi det mer tid. 

Anonymkode: 71adc...581

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ååå, dette kjenner jeg igjen meg selv i. Du har min dypeste sympati, det suger helt vilt. Personlig er jeg så heldig å ha en jobb som er litt fleksibel, slik at jeg kunne dra hjem. Jeg var helt ødelagt. Hvor lenge har du igjen på jobb? ❤️

Anonymkode: a42ac...fec

Gjest Ingenting2
Skrevet

Ræva gjort å sende dette i arbeidstida. MEN, du fikk noe veldig mange ikke får i disse tider - en avslutning. Vet det er en mager trøst, men å bli kastet ut i kulda uten et ord er hakket verre. Prøv å trøst deg med det. Dette går over! 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ååå, dette kjenner jeg igjen meg selv i. Du har min dypeste sympati, det suger helt vilt. Personlig er jeg så heldig å ha en jobb som er litt fleksibel, slik at jeg kunne dra hjem. Jeg var helt ødelagt. Hvor lenge har du igjen på jobb? ❤️

Anonymkode: a42ac...fec

Jeg dro tidlig...har også en fleksibel jobb, men jeg liker likevel ikke å tøye strikken. Gjorde det idag likevel.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så feige er de fleste menn dessverre :( De bytter mening som vi damer bytter sokker. Fatter ikke at det går an. All medfølelse til deg ts, vet hvor vondt det gjør! 

Hvordan kan menn si en dag at de er SÅ glade for å ha møtt en bra dame og dagen derpå er man dumpet sånn uten videre? Da kan jo ikke følelsene ha vært så sterke i utgangspunktet. Så man må derfor ikke tro på menn når de legger ut om "følelsene" sine for det er bare tull mest sannsynlig. 

Anonymkode: 2651a...ac1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette skjedde med meg også nylig, TS. :/ Alt virket så fint og bra. men plutselig ville han ikke mer. 

Jeg orker ikke grave meg ned, men jeg er jo ganske skuffa. Men har datet så lenge nå at jeg ser at mange menn trekker seg ganske raskt i den innledende fasen. Jeg mener selv de har for høye forventninger til eskalering av følelser på et tidlig tidspunkt, jeg skjønner ikke at man skal føle masse etter 4-5 treff.

Anonymkode: 613f9...f9c

• Liker 1
Skrevet

Gjør jobben din og kom deg av kg.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan hende det var den meldingen som var spikeren i kista. Kan hende han egentlig hadde tenkt å gi det litt tid, men så gav du ham følelsen av at du var kommer dit at du ville tatt et evt. brudd veldig tungt, og derfor ble han nødt til å ta et kjapt valg, som da ble å avslutte ting. Jeg har i hvert fall vært i den situasjonen et par ganger, hvor jeg ble nødt til å avslutte p.g.a. det som kanskje kunne komme seinere (sårede følelser fra hennes side), selv om jeg egentlig ville gi det mer tid. 

Anonymkode: 71adc...581

Det er mulig.

Jeg har tenkt litt over innlegget ditt, og det gir mening. Samtidig føler jeg at du sier her indikerer et litt middelmådig nivå interesse, som i "samme kan det være". Utgangspunktet fra min side var jo at jeg var usikker på om han var oppriktig interessert, og derfor stilte litt spørsmål ved det. Følte han det samme, ville han vel også vært i tvil - men ikke avvist kontant.

Jeg syntes ikke jeg stilte ham i et hjørne, mer kommuniserte at jeg var usikker på relasjonen.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Nowyouseeme skrev:

Ræva gjort å sende dette i arbeidstida. MEN, du fikk noe veldig mange ikke får i disse tider - en avslutning. Vet det er en mager trøst, men å bli kastet ut i kulda uten et ord er hakket verre. Prøv å trøst deg med det. Dette går over! 

Ja, jeg er glad for det. Jeg synes bare det er tullete at den kom nå, ikke da jeg spesifikt spurte om det og ytret tvil - for et par dager siden. Hvorfor forsikre meg om at alt var bra, for så å droppe atombomben noen dager senere?

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så feige er de fleste menn dessverre :( De bytter mening som vi damer bytter sokker. Fatter ikke at det går an. All medfølelse til deg ts, vet hvor vondt det gjør! 

Hvordan kan menn si en dag at de er SÅ glade for å ha møtt en bra dame og dagen derpå er man dumpet sånn uten videre? Da kan jo ikke følelsene ha vært så sterke i utgangspunktet. Så man må derfor ikke tro på menn når de legger ut om "følelsene" sine for det er bare tull mest sannsynlig. 

Herregud så mye bambus dere greier å knote ned på tastaturet deres! Du er jo bare enda en av alle disse sauene i flokken som skal kritisere menn! "å nei, tenk å bytte mening!" er jo dere som bruker å være mest selvmotsigende da. Det er jo også en kjensgjerning at kvinner oftere kommer i ustabile emosjonelle perioder, (PMS) f.eks. nå har jo ofte guttene en "flatere" føleleskurve da.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Uff, skjønner veldig hvordan du har det. Jeg er ganske lik deg, trenger å få tid til å føle meg trygg før jeg kan åpne meg masse osv. Hadde datet en fyr 7 ganger, vi hadde sex 5 gangen. Han virket så utrolig snill og jeg tror faktisk han var ute etter noe seriøst og ikke bare var en tullefyr, men etter 7 treffet lot han bare være å høre av seg igjen..?!? Det vil si: jeg ble ghostet. Og jeg hadde så utrolig god magefølelse med han, og den pleier aldri å ta feil.. så ble rimelig satt ut og sjokkert. Jeg forsøkte å ta kontakt flere ganger (patetisk, men jeg ble nok litt sint også), men han ignorerte alle forsøk på en forklaring. 

Det som er så skremmende er at du aldri har noen garantier.. når magefølelsen din sier at dette er en skikkelig bra fyr, at det er gjensidig hvor godt dere liker hverandre osv også bare ghoster han.. ikke noe hyggelig:( 

Dette er 7 mnd siden og jeg har takket nei til alle forespørseler om date fra andre menn, da jeg tydeligvis ikke kan "lese" menn så godt lenger likevel :( 

Ser han på Tinder og han har en profil med teksten "ser etter noe seriøst" på slutten. Jeg skulle gjerne ha sett at han også kunne skrevet "men om det ikke funker for meg, så kutter jeg kontakten uten et ord og helt uten forvarsel". 

Anonymkode: 3f968...7a7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det dukker alltid opp noen mannehatere som deg ja. Det er feigt om man fader de ut og ikke sier ifra, og det er feigt om man sier ifra, det er feigt om man føler at man ikke er en match også tydelig vis. Prøv å være litt mindre bitter så skal du se at det sikkert ordner seg for deg også før eller siden.

Anonymkode: 5da08...b23

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt.

Edie, mod.

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke han er feig overhodet, han sa jo ifra, og på redelig vis attpåtil. 

Har aldri vært der at jeg har tatt alt menn sier for god fisk, og er alltid mer opptatt av handling enn ord. Nettopp derfor er jeg litt rådvill her - det var jo en del initiativ, og så helomvending.

TS

• Liker 2
Skrevet
På 19.4.2017 den 12.13, AnonymBruker skrev:

Jeg har datet en hyggelig fyr et par ganger og hatt det superkoselig. Han har vært veldig på og uttrykket at han virkelig liker meg - samt lagt planer frem i tid.

Datingmessig er jeg litt forsiktig og trenger nok en del bekreftelse fra en fyr på at han virkelig liker meg for å føle meg trygg. Når vi har vært fra hverandre har kontakten ebbet litt ut. Jeg har tatt litt initiativ, men vegret meg for å gjøre det nok. Han er veldig frempå og positiv, og det har jeg likt ved ham. 

Nå fikk jeg en 'avslutningsmelding'. Den var veldig sympatisk og vennlig, men også helt 'finito'. Det hjelper jo heller ikke å få repetert hvor fantastisk jeg er. I tillegg settes jo tankene i spinn - er det noe annet som har skjedd?

Jeg sitter på jobb og har egentlig en del å gjøre idag, men nå føler jeg bare for å dra hjem. Jeg har helt vondt i magen. Det er sjelden jeg tar 'helt feil' med disse tingene, og er oppriktig lei meg. Er ikke en person som føler så veldig mye, og dette er helt uvant.

:( 

Du er nokså heldig hvis dette var "uvant" - har ikke tall på hvor mange ganger jeg har blitt kjent med kjekke jenter og fått den skuffelsen down the road. Tror det er mer vanlig for gutter enn jenter egentlig. Men generelt sett så er det viktig å ha hobbyer som får tankene vekk og over på noe annet enn skuffelsene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...